Welke winkels zijn dat met die hogere kortingen? Dan ga ik eens kijken of ik die niet in de buurt heb ergens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik ben ook nog nooit 70% stickers tegengekomen, wel in de supermarkten 30% korting op producten die al op of over de datum zijn.
Welke winkels zijn dat met die hogere kortingen? Dan ga ik eens kijken of ik die niet in de buurt heb ergens
Telpeva schreef:Ik ben ook nog nooit 70% stickers tegengekomen, wel in de supermarkten 30% korting op producten die al op of over de datum zijn.
Telpeva schreef:Interessant, dan ga ik eens wat vroeger op pad om te kijken of ze dat hier ook doen, 70% is nice! Wat voor producten kan je dan verwachten, is dat bijvoorbeeld brood van gisteren of iets in die richting?
Polar schreef:Het is ook lastig voor mensen die vanwege intoleranties erg beperkt zijn in hun voedingskeuze.
Ik moet zelf o.a glutenvrij, zuivelvrij en sojavrij eten en heb een intolerantie voor bijna alle soorten fruit, mijn boodschappen zijn zélden in de aanbieding.
Wat je ook vaak ziet, is dat ze dan aanbiedingen hebben op A-merken, terwijl de huismerken dan alsnog goedkoper zijn.
Maar wat iemand al zei; ik heb liever dat alle boodschappen gewoon weer iets naar beneden gaan, voor iedereen.
8nnemiek schreef:Karuna, 1 liter havermelk bij de Nederlandse Aldi voor 2,66? Ik heb die gisteren nog gekocht voor 1,30 als ik het me goed herinner![]()
Zoals Lubach zei; mensen vergelijken Nederlandse A-merken uit een dure supermarkt met goedkope Duitse huismerken of aanbiedingen. Zo kun je niet vergelijken.
Ik geef niet snel meer uit dan 20 á 25 euro voor een tas vol boodschappen in Nederland
Lang leve de 70% stickers