Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:15

Selina schreef:
Ik vind mezelf stom. Een fietser over het hoofd gezien en dat was bam -O- (Fietser is ok!)
Maar vind het gewoon super suf van mezelf. Ik ben altijd zo alert bij fietspaden en dan toch eentje missen.

:(:) Het kan gebeuren maar ik begrijp dat je het suf van jezelf vindt.

fjordjes schreef:
Mensen die parkeren op een invalide parkeerplaats zonder invalide kaart, vandaag nog meegemaakt op de parkeerplaats van de lidl. Snap dat echt niet

Duur grapje is dat. :=

Malle_meid

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 13:26

Stom:

mensen die tijdens een kerstmis diner (zakelijk) 4 keer van tafel gaan om even te roken. Nou duurde het hele diner wel ruim 4 uur, maar dan nog vind ik het weinig respectvol naar de mensen die nog aan tafel zitten. En je kunt toch wel even zonder die sigaret??

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 14:39

Nee. Dat kunnen ze niet, zo werkt verslaving nu eenmaal.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 14:54

Malle_meid schreef:
Stom:

mensen die tijdens een kerstmis diner (zakelijk) 4 keer van tafel gaan om even te roken. Nou duurde het hele diner wel ruim 4 uur, maar dan nog vind ik het weinig respectvol naar de mensen die nog aan tafel zitten. En je kunt toch wel even zonder die sigaret??

Ja dat is triest inderdaad.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 15:00

Het weer vandaag -O-

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 15:16

rien10 schreef:

Als ze halverwege de avond 1 keer waren gegaan, dan had ik nog gedacht ala, maar zo vaak tijdens een diner is gewoon triest

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 15:16

hagelslag schreef:
Het weer vandaag -O-

Niet alleen het weer van vandaag -O-

heb al bijna 2 weken geen zon gezien

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 15:35

Mensen die verkleinwoorden gebruiken. Moedertje enz.. :r

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:00

Ik heb m al eens eerder gepost in het ergernissen topic.
"Mijn paardje is nu zes jaartjes jong" Oh, dus jouw paard is 6 x eeehh 300 dagen, in plaats van 365?
"Mijn puppy is 8 weekjes" Is 'ie dan 8 x 6 dagen of zo?
"Ik heb een collegaatje" Ach gos, is ze maar 1.40 M hoog?
Ergerlijk, dit.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:17

Of mensen die engelse woorden tussen nederlandse woorden gebruiken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:18

Dat doe ik ook. :=
Maar ik werk met veel verschillende nationaliteiten en spreek dus veel Engels en dan gaat dat bijna ongemerkt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:30

Bellatrix schreef:
Dat doe ik ook. :=
Maar ik werk met veel verschillende nationaliteiten en spreek dus veel Engels en dan gaat dat bijna ongemerkt.

Precies dat.

En soms kom ik gewoon eerder op een Engelse benaming/ kan ik me in het Engels beter uitdrukken.
Dan liever dat, dan een ongemakkelijke stilte laten vallen omdat ik een woord zoek. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:33

Haha! Dat ken ik...dan zeg ik de Engelse term maar en meestal begrijpen ze mij dan toch wel. :D

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 17:05

purny schreef:
Of mensen die engelse woorden tussen nederlandse woorden gebruiken.

Dit doe ik ook, spreek inderdaad ook veel Engels op mijn werk, dus dat gaat automatisch

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 17:26

rien10 schreef:

Dat kan imo heus wel, ten tijde dan ik nog (behoorlijk) verslaafd was kon ik dat ook uitstellen van wakker worden 7:00, werken van 8:00 tot 17:00, dan daarna begon ik pas (andere middelen dan roken).

Roken is sociaal veel meer geaccepteerd dus als je oppert tijdens zo'n kerstdiner: ik ga ff roken, zullen er altijd met mensen zijn die aanhaken. Of het nu is om hun nicotine weer binnen te krijgen, even uit de drukte weg,frisse lucht... Maar buiten kijf gelaten dat ik het ook geen porum vind.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:17

Malle_meid schreef:
rien10 schreef:

Als ze halverwege de avond 1 keer waren gegaan, dan had ik nog gedacht ala, maar zo vaak tijdens een diner is gewoon triest

Verslaving is inderdaad triest.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:18

_Karlijn schreef:
rien10 schreef:

Dat kan imo heus wel, ten tijde dan ik nog (behoorlijk) verslaafd was kon ik dat ook uitstellen van wakker worden 7:00, werken van 8:00 tot 17:00, dan daarna begon ik pas (andere middelen dan roken).

Roken is sociaal veel meer geaccepteerd dus als je oppert tijdens zo'n kerstdiner: ik ga ff roken, zullen er altijd met mensen zijn die aanhaken. Of het nu is om hun nicotine weer binnen te krijgen, even uit de drukte weg,frisse lucht... Maar buiten kijf gelaten dat ik het ook geen porum vind.

Ik vind het asociaal en respectloos naar degene toe die het diner maakt of organiseert.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:22

Koude wc bril #)
Ik vind het vreselijk om naar het toilet te gaan en dat de wc bril zo koud is.
Vooral bij mijn ouders, daar is altijd een raampje open in het toilet en met koud weer is naar het toilet gaan daar een verschrikking. :(

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:24

mika11 schreef:
Koude wc bril #)
Ik vind het vreselijk om naar het toilet te gaan en dat de wc bril zo koud is.
Vooral bij mijn ouders, daar is altijd een raampje open in het toilet en met koud weer is naar het toilet gaan daar een verschrikking. :(

Bij mij op werk is het ook -20 op de wc. En dan moet je je broek daar uit gaan doen :brr:

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-24 20:26

Oh ja heel irritant is dat. Daarom heb ik in de winter vaak kaarsen aan op het toilet. Dan is het een stuk aangenamer <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:00

Dat ik nu een prachtige heldere sterrenhemel zie.

Had dat helder niet overdag gekund? >;)

Edit;was van korte duur...
-O-

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:25

rien10 schreef:
_Karlijn schreef:

Ik vind het asociaal en respectloos naar degene toe die het diner maakt of organiseert.

Rien, ik weet niet je je mijn quote gebruikt om verder te borduren op de 'discussie' of om te reageren om mijn vorige bericht naar dat is dus ook precies mijn punt, he: (wel/niet) roken doen je niet tijdens een kerstdiner. Dat doe je wat betreft vlak voor je aankomt (de walm negeren we maar even voor de vrede op aarde := ) of er na op de weg terug (maar ik rook überhaupt niet :') )

Als ik tijdens een kerstdiner een wijntje aangeboden kreeg bedankt ik ook vriendelijk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:31

_Karlijn schreef:
rien10 schreef:

En dat ze dan weer aan tafel komen zitten met zo’n rookwolk :r weg eetlust

Wat ik ook zo stom vind mbt roken; ik werk in een grote gezondheidszorginstelling, wat rookvrij terrein is. De patiënten moeten als ze willen roken dat achter op het parkeerterrein doen, vet ver lopen is dat.
De medewerkers hebben echter een rookplek, ín onze binnentuin (lekker voor iedereen in de zomer, als je daar wil zitten word je uitgerookt) maar de patiënten die dus willen roken, lopen daar langs, zien medewerkers roken op een plek waar patiënten niet mogen komen.
Hoe voor schut is dat en wat voor signaal geef je dan af :')
Daarnaast; rookvrij terrein is rookvrij terrein voor iedereen lijkt mij.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 22:08

De reclame van McDonalds vind ik stom. :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 22:11

Of van die gasten die vlak voor de in-/uitgang van een winkel of bedrijf gaan staan roken. Moet je verplicht door die gore walm heen. En dat ze dan hun peuken ook nog op de grond gooien is helemaal het toppunt van aso gedrag. Mag een ander hun troep opruimen...