Heel veel sterkte, en ook hier wordt er geduimd voor jou en je zoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Ik lees al de hele tijd mee, maar kan nog steeds niet de juiste woorden vinden. Voor mij is jouw verhaal een herhaling van wat mijn moeder overkwam, en ik en mijn zus waren maar iets ouder dan jouw zoon.
Heel veel sterkte, en ook hier wordt er geduimd voor jou en je zoon
darkangel23 schreef:Hannanas schreef:Echt vreselijk wat jou overkomt. Moet je nu je in het ziekenhuis ligt geen ID laten zien ter registratie Poetser?
Ze hoeft alleen haar rijksregisternummer (Belgische variant van het BSN) door te geven. Haar Belgische zorgverzekering is nog op orde, dat is momenteel het belangrijkst.
Tieneke schreef:Ook een hospitalisatieverzekering? Want anders wordt het straks een nog meer bittere pil om te slikken... Kan me haast niet voorstellen dat TS wel een hospitalisatieverzekering heeft. Al hoop ik uiteraard van wel.
darkangel23 schreef:Tieneke schreef:Ook een hospitalisatieverzekering? Want anders wordt het straks een nog meer bittere pil om te slikken... Kan me haast niet voorstellen dat TS wel een hospitalisatieverzekering heeft. Al hoop ik uiteraard van wel.
Nee, helaas niet. Voor die ziekenhuisrekening vrees ik eerlijk gezegd ook wel.