Tussen de mazen van het net..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 17:16

Ik lees al de hele tijd mee, maar kan nog steeds niet de juiste woorden vinden. Voor mij is jouw verhaal een herhaling van wat mijn moeder overkwam, en ik en mijn zus waren maar iets ouder dan jouw zoon.

Heel veel sterkte, en ook hier wordt er geduimd voor jou en je zoon :(:)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 17:45

Siamsmeesje schreef:
Ik lees al de hele tijd mee, maar kan nog steeds niet de juiste woorden vinden. Voor mij is jouw verhaal een herhaling van wat mijn moeder overkwam, en ik en mijn zus waren maar iets ouder dan jouw zoon.

Heel veel sterkte, en ook hier wordt er geduimd voor jou en je zoon :(:)

Herkenbaar Siameestje, mijn vader werd ziek op mn 14e, overleed op m'n 17e en er werd thuis weining over gepraat (zo werden we opgevoed). Had hij die dag een uitslag van een scan gehad, werd dat even tussen neus en lippen door aan tafel 'medegedeeld', vragen stellen was niet aan de orde. Ik heb me nu 16 jaar ook wel vaak afgevraagd hoe HIJ zijn ziekteperiode heeft ervaren..

Ik wil je niet topic kapen met mijn sores hoor, maar ik hoop wel ook dat je er genoeg over kunt praten met je zoon, rekening houdend met elkaars grenzen, maar sommige stukjes informatie zijn later zo belangrijk om weer een stuk vand de 'puzzel' wat duidelijker te krijgen.

Take care en hou vol, poetser, dikke knuffel voor jou en voor je zo'n :knuffel:

Anoniem

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 18:03

Veel sterkte TS :(:) Ik blijf hopen op een wonder.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 18:14

Desty schreef:
Ik dacht dat prognoses (in NL in ieder geval) niet vaak meer gedaan worden, omdat het vaak niet klopt de inschatting van de arts. Tenzij het echt palliatief is.

Dat klopt inderdaad

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-25 19:47

Even heerlijk met mijn zoon geknuffeld en een wandeling gemaakt door het ziekenhuis en een stukje buiten. Zo voorzichtig dat hij was met de rolstoel. Hij is in elk geval gerust gesteld dat ik nog niet direct dood neerval.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:47

Wat fijn voor jullie beide

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:49

Ach mijn hart breekt als ik dit lees, heb ik sowieso al met kinderen hoor.
Zoveel onzeker voor die jongen en dan nog een zieke moeder ook, ik leef met jullie mee Y;(
Laatst bijgewerkt door chanicha op 07-02-25 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:55

Poetser wat fijn dat je zoon er was :knuffel:

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:57

Wat fijn dat je hem hebt kunnen zien en dat hij weer wat gerustgesteld is.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:12

Jij bent echt een rete dappere vrouw zeg! Fijn dat dit nu achter je ligt en heel fijn dat je weer je zoon in armen heb mogen sluiten!!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-25 17:56

Id ligt klaar in Terneuzen, mag ik gaan halen, persoonlijk na overnachting in Terneuzen omdat ik ( nu ik terug in België verblijf) aangewezen ben op de grensgemeenten en daar valt Terneuzen niet onder. Zolang hij nergens anders word aangevraagd blijft hij daar liggen. Deze bevestiging heb ik gekregen van het gemeente huis zelf.

Ik weet niet wat ik kan doen om het kanker verhaal te bewijzen. Zeg maar wat je nodig heb. De rot slechte bloeduitslagen? De verslagen waar het in staat? Of de foto's van mijn kijkoperatie gisteren die ik ook al in mijn dossier heb zitten?

Sorry voor degene die het wel goed voorhebben (die ben ik juist ontzettend dankbaar) en een kritische noot mag gerust. Zoals eerder al gezegd, als het een ander zou overkomen zou ik het ook moeilijk vinden om het allemaal te geloven, maar dit schiet even verkeerd.

Voor mij is dit topic inderdaad een uitlaatklep, een plaats waar ik mijn angst en verdriet kan tonen, waardoor mijn omgeving denkt dat ik zo sterk ben. Nee,ik wil hun er gewoon niet te veel mee belasten.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 17:59

Je hoeft hier helemaal niets aan iemand te bewijzen, dat is wel het laatste om nu je energie in te steken :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:07

Fijn datje ID klaar ligt in Terneuzen.
Ik hoop dat je hem snel kan ophalen.
Dat zou betekenen dat je uit het ziekenhuis ben en dat gun ik je.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-25 18:08

Ik weet het, maar wordt niet graag voor leugenaar uitgemaakt, zeker niet als met iets ernstigs zoals dit...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:11

Echt vreselijk wat jou overkomt. Moet je nu je in het ziekenhuis ligt geen ID laten zien ter registratie Poetser?

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:14

Hannanas schreef:
Echt vreselijk wat jou overkomt. Moet je nu je in het ziekenhuis ligt geen ID laten zien ter registratie Poetser?

Ze hoeft alleen haar rijksregisternummer (Belgische variant van het BSN) door te geven. Haar Belgische zorgverzekering is nog op orde, dat is momenteel het belangrijkst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:20

Jeetje wat een frustrerende wending in dit topic. Prima om je vraagtekens bij dingen te hebben, maar moet dat dan perse uitgesproken worden? TS is op haar zwakst, heeft een ontzettend somber vooruitzicht, maakt zich zorgen om haar zoon en dan kan ze dit lezen in een topic wat bedoeld is om haar hart te luchten. Erg jammer en zo ontzettend irritant.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:25

Het verhaal is natuurlijk ook wel echt heel treurig, maar buiten dat ik denk 'jeetje het zal je allemaal maar overkomen' lees ik niks wat TS schrijft wat ik gek vind, ja dat TS zoveel moeite heeft moeten doen om weer aan een ID te geraken.

Dat is natuurlijk bureaucratie ten top.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:31

Iemand anders noemde Nyaleti vijandig en dat wilde ik benoemen want ik denk dat Petpa twee mensen door elkaar haalde namelijk jij en haar.

Er kunnen twijfels zijn en ik weet dat er fantasten op bokt geweest zijn en ik zie ook dat ts soms wat warrig is in haar berichten. Je zou voor minder de rationaliteit even in de war gooien.

Wie denk je dat Darkangel is? Een al lang bestaand schaduwaccount? Iemand die het leuk vindt om bokt voor de gek te houden?

Bureaucratie kan iets verschrikkelijks zijn en als je dan ook nog zo ziek wordt zit je niet te wachten op twijfel reacties. Zeg dan niets en wacht af.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:33

darkangel23 schreef:
Hannanas schreef:

Ze hoeft alleen haar rijksregisternummer (Belgische variant van het BSN) door te geven. Haar Belgische zorgverzekering is nog op orde, dat is momenteel het belangrijkst.

Ook een hospitalisatieverzekering? Want anders wordt het straks een nog meer bittere pil om te slikken... Kan me haast niet voorstellen dat TS wel een hospitalisatieverzekering heeft. Al hoop ik uiteraard van wel.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 18:33

Moderatoropmerking:
Hierbij het dringende verzoek om persoonlijke aanvallen achterwege te laten.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:14

Tieneke schreef:
Ook een hospitalisatieverzekering? Want anders wordt het straks een nog meer bittere pil om te slikken... Kan me haast niet voorstellen dat TS wel een hospitalisatieverzekering heeft. Al hoop ik uiteraard van wel.

Nee, helaas niet. Voor die ziekenhuisrekening vrees ik eerlijk gezegd ook wel.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:22

Ik wil Poetser niet ongerust maken, maar jij weet toch hopelijk over wat voor bedragen we dan spreken?
Zet asap de sociale dienst van dat ziekenhuis erop ajb.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:24

darkangel23 schreef:
Tieneke schreef:

Nee, helaas niet. Voor die ziekenhuisrekening vrees ik eerlijk gezegd ook wel.

In Nederland is de financiering van zorg anders geregeld.
Hoe groot is de vrees?
In de zin van hoe hoog kan de rekening in België worden?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:52

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet de bedoeling is om moderatoropmerkingen te negeren
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op 08-02-25 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt