ingvdh schreef:Ashleytjuhh schreef:dochorse heeft ook 30% kreeg net een SMS van hun
hoe krijg je die korting? Ik zie nog niets op de site.
met de code VIP30
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Weet iemand nog codes voor Agradi om te combineren of is dit niet meer mogelijk bij ze? Anders bestel ik het bij Dochorse.
EvaC schreef:Hebben meer mensen last met Dochorse dat ze producten niet in het winkelmandje kunnen zetten? Ik wil graag een airbagvest aanschaffen en even zien wat er met de prijs gebeurt. Het merk is niet uitgesloten van de actie.
ingvdh schreef:C_arola schreef:Weet iemand nog codes voor Agradi om te combineren of is dit niet meer mogelijk bij ze? Anders bestel ik het bij Dochorse.
Ik heb code COMMANDEURS5 gebruikt bovenop de korting die al op het product zat, krijg je extra 5% korting.
Hiermee waren mijn amigo dekens een paar euro goedkoper als de 30% elders.
M_aris schreef:Bedankt voor de codes van horseflex leuke bestelling gedaan!
Vanmorgen ook al bij hypostore.
Weet iemand of DeKroo met nog leuke kortingen komt?
manzano schreef:M_aris schreef:Bedankt voor de codes van horseflex leuke bestelling gedaan!
Vanmorgen ook al bij hypostore.
Weet iemand of DeKroo met nog leuke kortingen komt?
Die heeft nu al 25% op alles en op sommige dingen nog meer, maar dat is vrij willekeurig.
Liner was in de maat die ik wilde niet op voorraad bij Dochorse, maar kon ik wel gewoon bestellen. Zal misschien te maken hebben met de voorraad bij leveranciers?
manzano schreef:Paardenspullenshop.nl heeft trouwens ook serieus goede aanbiedingen op o.a. dekens.