Konstantine schreef:Dit zijn twee hele goede hierboven
Lekker bezig geweest zeg!
Hier sluit ik me bij aan! Prachtige voortuin en badkamer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:EmptyWords schreef:Ik zou er ook nog wat dinos tussen zetten... varenbos is dino bos!
Ja er zit sinds een tijdje regelmatig één, maar ik dacht altijd dat dino's groepsdieren waren dus ik vond het een beetje zielig. Weet jij hoe dat zit? Moet ik gezelschap voor hem of haar zoeken?
[ Afbeelding ]
nick_en_ik schreef:Paddock een extra grondige beurt gegeven, zo satisfying![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Halverwege:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Anouk_H schreef:Netjes Marije hoe heb je dat gedaan?
noviceh schreef:Zo, dat waren lelijke plekjes!
Sychess schreef:Over de tuinkabouters: ik wil graag een soort elfenhuisje ergens in de tuin verstoppen/maken, maar de meeste elfenhuisjes vind ik een beetje kinderachtig? Het moet er wel een beetje "realistisch" uit zien, weet 1 van jullie misschien waar ik dat kan halen of hoe ik dat kan maken? Kan op internet niet echt iets leuks vinden, en ik wil niet van temu/ali/... bestellen.
Sychess schreef:@Nick_en_ik dit soort klusjes zijn zooo satisfying!! Ik roep altijd heel hard dat ik (ooit) paarden aan huis wil, dan zegt iedereen altijd: poeh nou da's veel werk hoor... maar dit soort klusjeszijn juist heerlijk lijkt mij. Stukje ontspanning ook (vind ik)
Marije mooi opgelost hoor! Vind ik heel knap! Ik had een bedrijf gebeld nml
Over de tuinkabouters: ik wil graag een soort elfenhuisje ergens in de tuin verstoppen/maken, maar de meeste elfenhuisjes vind ik een beetje kinderachtig? Het moet er wel een beetje "realistisch" uit zien, weet 1 van jullie misschien waar ik dat kan halen of hoe ik dat kan maken? Kan op internet niet echt iets leuks vinden, en ik wil niet van temu/ali/... bestellen.
Sychess schreef:@Nick_en_ik dit soort klusjes zijn zooo satisfying!! Ik roep altijd heel hard dat ik (ooit) paarden aan huis wil, dan zegt iedereen altijd: poeh nou da's veel werk hoor... maar dit soort klusjeszijn juist heerlijk lijkt mij. Stukje ontspanning ook (vind ik)
Marije mooi opgelost hoor! Vind ik heel knap! Ik had een bedrijf gebeld nml
Over de tuinkabouters: ik wil graag een soort elfenhuisje ergens in de tuin verstoppen/maken, maar de meeste elfenhuisjes vind ik een beetje kinderachtig? Het moet er wel een beetje "realistisch" uit zien, weet 1 van jullie misschien waar ik dat kan halen of hoe ik dat kan maken? Kan op internet niet echt iets leuks vinden, en ik wil niet van temu/ali/... bestellen.