Schrok me de pleuris
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kirrietje schreef:Winged schreef:Eerste dag terug van 2 weken vrij.
Mijn mailbox telde 143 e-mails. Waarvan het gros al opgelost en al was. Waaaarom vinden mensen het belangrijk dat ik ervan op de hoogte ben? AARRGHHHHHHHHHHH
Ruimt wel lekker snel op dan toch
Marcella schreef:Polarize schreef:Ik heb vanochtend niet de overdracht van shift gedaan, want ik ging eerder weg. Er waren 2 teamleiders in de ochtend. Ik ben geen teamleider.
Waarom word *ik* gebeld met de vraag wat er 's ochtends precies gebeurt is omdat er niks duidelijk is?
Antwoord; vraag het de teamleider.
Marcella schreef:Polarize schreef:Ik heb vanochtend niet de overdracht van shift gedaan, want ik ging eerder weg. Er waren 2 teamleiders in de ochtend. Ik ben geen teamleider.
Waarom word *ik* gebeld met de vraag wat er 's ochtends precies gebeurt is omdat er niks duidelijk is?
Antwoord; vraag het de teamleider.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Ik zat met mijn stagebegeleidster in een vergaderhokje met twee privételefoons en twee werktelefoons (een van elk voor ons allebei), ben benieuwd of iemand dat nog kan overtreffen
I raise you een kantine met 120 man.
Hiraeth schreef:Mijn ergernis van vandaag is dat ik tijdens het bezorgen door een hond gebeten ben.Ik heb hier al meerdere keren bezorgd en ik vind de mensen super tof overkomen (hebben ook paarden, dus misschien een Bokker?
), maar dit vond ik dus niet zo heel tof.
![]()
Ik kon er ook niet echt wat aan doen, want de hond kwam met een man mee naar buiten en (als ik de reactie zo interpreteer) blijkbaar reageert de hond dus fel naar vreemden. Nu heb ik dus een bijtwond in m'n knieholte en in m'n dij.
Ik dacht altijd dat door honden gebeten worden een soort bezorger cliche was, maar het is dus toch realiteit.![]()
Maar anyhow, ik vind het vooral poedersuiker dat ik (1 in plaats van een lekker avondje op de bank dus een tetanusprik moet halen (2 ik nu dus vanwege dit incident niet meer zo relaxed om kan gaan met honden van klanten. Ik vind huisdieren juist het leukste aan m'n bijbaantje.