Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 13:10

Hier ook 2 telefoons die begonnen te loeien :')
Schrok me de pleuris

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-24 13:49

Ik zat met mijn stagebegeleidster in een vergaderhokje met twee privételefoons en twee werktelefoons (een van elk voor ons allebei), ben benieuwd of iemand dat nog kan overtreffen :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 14:31

xPabloBokt schreef:
Ik zat met mijn stagebegeleidster in een vergaderhokje met twee privételefoons en twee werktelefoons (een van elk voor ons allebei), ben benieuwd of iemand dat nog kan overtreffen :Y)

I raise you een kantine met 120 man.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 14:33

Ik was nét naar de wc gelopen, dus mijn collegas mochten genieten van mij 2 schreeuwende telefoons :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 14:36

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

:')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 14:58

Met oordoppen in is ook heel leuk :')

Als we het toch deels over werkergenissen hebben. Mijn favo collega gaat op vakantie |( nu heb ik niemand die met mij levelt qua humor. Dat worden weer 4 saaie weken.

En tevens ben ik altijd een beetje overbezorgd als goede vrienden op vakantie gaan :+. Niet dat ik ze het niet gun, maar ik denk altijd dat er wat gebeurd. Vaak om niks trouwens.

Laat deze maand maar mooi snel gaan...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-24 15:02

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

OK, jij wint. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 15:18

Eerste dag terug van 2 weken vrij.

Mijn mailbox telde 143 e-mails. Waarvan het gros al opgelost en al was. Waaaarom vinden mensen het belangrijk dat ik ervan op de hoogte ben? AARRGHHHHHHHHHHH

Also: een videobedrijf dat wist dat ik op vakantie was en vandaag weer begon. Half 9 in de ochtend: 'hoi, je bent vandaag weer begonnen toch? Al naar de video kunnen kijken?' wat denk je zelf...
Laatst bijgewerkt door Winged op 03-06-24 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 15:18

Winged schreef:

Mijn mailbox telde 143 e-mails. Waarvan het gros al opgelost en al was. Waaaarom vinden mensen het belangrijk dat ik ervan op de hoogte ben? AARRGHHHHHHHHHHH

Ruimt wel lekker snel op dan toch :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 15:19

Kirrietje schreef:
Winged schreef:

Ruimt wel lekker snel op dan toch :')

Ja, DELETE.

had wel nog een lief bedankpakketje op mijn bureau staan met allerlei lekkers, dus dat is dan wel weer een fijn begin O:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 15:56

Pakketje moet er al zijn maar nogsteeds niemand gezien ;( ik wil boodschappen doen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:02

Geloof dat mijn brief ontvangen is bij het uwv. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:19

Ik heb vanochtend niet de overdracht van shift gedaan, want ik ging eerder weg. Er waren 2 teamleiders in de ochtend. Ik ben geen teamleider.
Waarom word *ik* gebeld met de vraag wat er 's ochtends precies gebeurt is omdat er niks duidelijk is?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:20

Polarize schreef:
Ik heb vanochtend niet de overdracht van shift gedaan, want ik ging eerder weg. Er waren 2 teamleiders in de ochtend. Ik ben geen teamleider.
Waarom word *ik* gebeld met de vraag wat er 's ochtends precies gebeurt is omdat er niks duidelijk is?

Antwoord; vraag het de teamleider. :)*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:27

Marcella schreef:
Polarize schreef:

Ja die belde mij omdat die 2 teamleiders van de ochtend zijn weggegaan zonder overdracht te doen, en blijkbaar vertrouwde ze mij er meer op om goed te vertellen wat er allemaal was gedaan en nog moest gebeuren :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:32

Tijd voor promotie. :D

O en volgende week dinsdag is het zo druk bij het Uwv dat ik zelf een tijd kon kiezen. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 17:19

Marcella schreef:
Polarize schreef:

Ik zou om opslag vragen, gezien jij taken overneemt van de teamleiders O:)

Oh Marcella was me voor :')

Lijf doet pijn, maar wel lekker gelest. Hopelijk vanavond ook goed slapen, halleluja. Morgen tot laat op het werk ivm een verplichte bijeenkomst :roll:

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 17:34

de hoeveelheid zwaar werk dat er vandaag was... (en morgen ook gaat zijn...)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 17:45

Het is dat ik van plan ben om in September weer naar school te gaan en dan rond de zomer daar stop met werken, anders...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:05

Vol onderuit gegaan. Knie gelijk dik en paars en blauwe streep op linker hand. De rest wachten we maar af en gok dat ik morgen flink in de kreukels lig.

Reden struikelde over mijn teen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:15

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik ben docent op een middelbare school, ‘gelukkig’ was het tijdens de les en hadden de meeste leerlingen hun telefoon netjes in hun kluisje maar in de pauze zou het wel een herrie geworden zijn hahaha

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:36

Een nieuwe collega. Begon na 10 minuten al met dingen ter discussie te stellen, en zich te bemoeien met dingen die totaal niet bij zijn functie horen. Gaat het niet erg naar zijn zin hebben bij ons schat ik zo in :7

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:55

prompter schreef:
Een nieuwe collega. Begon na 10 minuten al met dingen ter discussie te stellen, en zich te bemoeien met dingen die totaal niet bij zijn functie horen. Gaat het niet erg naar zijn zin hebben bij ons schat ik zo in :7

Waar werk jij :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 18:57

Gillende katten achter. Houd die beesten toch lekker in je eigen tuin.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 19:26

Hiraeth schreef:
Mijn ergernis van vandaag is dat ik tijdens het bezorgen door een hond gebeten ben. -O- Ik heb hier al meerdere keren bezorgd en ik vind de mensen super tof overkomen (hebben ook paarden, dus misschien een Bokker? :+ ), maar dit vond ik dus niet zo heel tof. :o

Ik kon er ook niet echt wat aan doen, want de hond kwam met een man mee naar buiten en (als ik de reactie zo interpreteer) blijkbaar reageert de hond dus fel naar vreemden. Nu heb ik dus een bijtwond in m'n knieholte en in m'n dij. :')

Ik dacht altijd dat door honden gebeten worden een soort bezorger cliche was, maar het is dus toch realiteit. :+

Maar anyhow, ik vind het vooral poedersuiker dat ik (1 in plaats van een lekker avondje op de bank dus een tetanusprik moet halen (2 ik nu dus vanwege dit incident niet meer zo relaxed om kan gaan met honden van klanten. Ik vind huisdieren juist het leukste aan m'n bijbaantje. -O-

Sterkte!