Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:23

MyWishMax schreef:
Wat rot Berdien!

Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die gewoon dagen geen pijn hebben. :+

:knuffel:

Wereld is best poedersuiker ingericht eigenlijk

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:30

Zebrastreep schreef:
Wat een verdrietig nieuws berdien! Veel sterkte toegewenst.

--

Dat er blijkbaar al een langere tijd een verward persoon rondloopt op het terrein van mijn werk. Niet echt fijn als je laat in de avond alleen af moet sluiten. En ook nog met waarschuwing voor agressie.

Ik snap dat je niet iemand zonder duidelijke aanleiding op mag pakken , maar dat de politie soms zo afwachtend is hou ik niet zo van.

Politie is niet afwachtend. Politie is de handhaver van de wet. Als je een persoon wettelijk gezien niet mag oppakken, dier de politie dat dus niet.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:45

Snoep automaat heeft een error en ik wilde een Mars.....
Nu zit ik dus de hele middag te bedenken dat ik een Mars wil.... :(

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:59

Ik erger me aan mezelf dat ik niet de keus kan maken of ik mijn pony zal gaan verkopen of niet… kwa rijden hebben we alles al gedaan en bereikt en nu zit ik op het punt dat zij op haar top is…. Blijf ik zo doorhobbelen of gun ik haar nog een nieuwe carrière en begin ik ook weer met een jong dier.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:05

Je kunt toch altijd verder doortrainen of zit hoger dressuurwerk er niet in qua potentie of ambitie?

Ze is wel een leukerd dus mocht je haar willen verkopen denk ik dat ze zo een fijn huisje heeft :)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:08

Qua dressuur zitten we nu wel op haar top, met veel moeite zou een wp in het z moeten lukken, maar dan moet wel alles kloppen? Al denk ik dat ze tussen de pony’s makkelijker zou scoren.
Ik heb die ambitie wel…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:15

Weer een allergische reactie in het gezicht, dit keer met bultjes erbij.
En geen flauw idee waar het vandaan komt.. en volgens mijn ambulante begeleidster zou het best door de stress komen.. -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:17

Kimberley_ schreef:
[ [url=m/RPFWXW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit.....

Omg ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag. Zo jammer dit. -O-

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:25

Een collega gaat uitdienst, hopelijk komen zijn verantwoordelijkheden nu niet bij mij te liggen... Voor minder van dat soort verantwoordelijkheden ben ik nou nét van baan gewisseld afgelopen september.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:03

MyWishMax schreef:
Wat rot Berdien!

Wat is dat geen pijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:08

MyWishMax schreef:
Wat rot Berdien!

Ja he? Zijn er mensen die gewoon dagen doorgaan zonder dat er iets in hun lijf zeer doet?

Heb dat ook met van die hele energieke mensen. Hoe kun je zo blij zijn, zoveel energie hebben? :7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:17

Nyaleti schreef:
MyWishMax schreef:
Wat rot Berdien!

Ja he? Zijn er mensen die gewoon dagen doorgaan zonder dat er iets in hun lijf zeer doet?

Heb dat ook met van die hele energieke mensen. Hoe kun je zo blij zijn, zoveel energie hebben? :7

Is voor mij ook lang geleden zonder pijn, ben vergeten hoe dat was.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:21

Misschien een combinatie van die 2 dingen? Sinds mijn operatie is mijn chronische pijn een heel stuk minder, en ik heb soms pijnvrije momenten (heul heul heul snel afkloppen nu :') ), en dan merk ik dat dat mentaal zo'n boost geeft want dan heb je spontaan weer zin om dingen te doen en ook weer meer lol in de dingen die je doet, de dingen die je doet kosten ook minder moeite en energie. Pijn hebben vreet energie en het doodt vreugde en motivatie.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:24

Och wat zou ik jullie dat graag gunnen, een pijnvrij en goed functionerend lichaam :(:) . Ik spreek regelmatig mijn dankbaarheid uit naar mijn lijf dat het op "mijn leeftijd" nog zo goed doet...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 16:32

Ik heb ook dagelijks pijn, maar volgens mij lang niet zo erg als sommigen van jullie. Het is kl*te :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:58

Mag ik bij jullie clubje met een chronische depressie met een angststoornis?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 17:03

Niobe schreef:
Mag ik bij jullie clubje met een chronische depressie met een angststoornis?

Ik heb naast mijn heupdysplasie met artrose ook autisme met PTSS achtige klachten dus voor mij ben je welkom :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 17:07

Ik heb niet dagelijks pijn, maar ben wel vaak mentaal compleet gesloopt. Telt dat ook?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 17:34

:(:) voor iedereen die het nodig heeft.

Ik zit nog steeds in de kou en de herrie van de boze monteurs... en het wordt LELIJK!! overal leiding op plaatsen waar ik het niet had verwacht, en dakdoorvoer die eerst verkeerd zit en nu een paar meter verderop moest, dus extra gat in het dak. Is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik :( :\

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 17:52

Mijn huurbaas is zo’n ongelofelijke zak. Vandaag tijd verspild om iets te kopen waar hij om vroeg. Stuur ik een tikkie, gaat hij het niet betalen omdat hij er niet om heeft gevraagd. Kan ik nog meer tijd verspillen om het terug te brengen, paasei. Ben ZO ontzettend klaar met dit huis. Hier wonen geeft me alleen maar stress en ongeluk.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 18:19

juval schreef:

Ik zit nog steeds in de kou en de herrie van de boze monteurs... en het wordt LELIJK!! overal leiding op plaatsen waar ik het niet had verwacht, en dakdoorvoer die eerst verkeerd zit en nu een paar meter verderop moest, dus extra gat in het dak. Is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik :( :

Hè bah, je hoopt dat het mooier wordt ipv slechter :\

Hoe is het met jullie koeien, en de tweeling?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 18:41

Kaneelbroodjes gemaakt.

Zijn ze zo hard geworden, dat je er mee door een raam kan gooien.

Iets niet helemaal goed gegaan denk ik! :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 18:50

Mag ik ook bij de club van ellende met chronische rugpijn, autisme en een angststoornis? :')

Eeuwig jaloers op mensen die gewoon de hele dag door dingen kunnen doen zonder om te vallen van ofwel pijn of vermoeidheid. Of überhaupt gewoon een werkdag kunnen doen op de automatische piloot.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:00

Ik kom er ook bij met autisme, adhd en ptss klachten :') en een lichaam waar in theorie niks mis mee is maar toch altijd pijn doet :+

En om nog even het standaard klaagmomentje over werk er in te gooien. Meneer zag er, naar mijn mening, totaal niet uit als 25. Ik had hem amper op 20 geschat, maar dat was ook echt het maximale, 16-17 had ik ook geloofd. Hij had geen ID kaart bij zich, dus ik gaf hem zijn kratje bier niet mee. Uiteraard voor meneetje een geweldige reden om met het krat bier te gaan smijten.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:06

prompter schreef:
juval schreef:

Ik zit nog steeds in de kou en de herrie van de boze monteurs... en het wordt LELIJK!! overal leiding op plaatsen waar ik het niet had verwacht, en dakdoorvoer die eerst verkeerd zit en nu een paar meter verderop moest, dus extra gat in het dak. Is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik :( :

Hè bah, je hoopt dat het mooier wordt ipv slechter :

Hoe is het met jullie koeien, en de tweeling?

De werkmannen zijn inmiddels weg gelukkig, en het huis begint wat op te warmen. Dat is positief. Verder is het een bende en zullen we wel het een en ander moeten gaan aftimmeren om het mooier te maken.

Vandaag hebben we helaas een koe moeten laten inslapen, die was niet meer te redden. heel erg balen.
De 2lingen doen het allemaal goed gelukkig. We hebben er vorige week 3 achter elkaar gekregen, dus 6 mini kalfjes in de kraamstal. Veel werk, maar ze doen het goed en groeien al lekker, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Die komen er wel. Bedankt dat je het vraagt.