MyWishMax schreef:Wat rot Berdien!
Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die gewoon dagen geen pijn hebben.

Wereld is best poedersuiker ingericht eigenlijk
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Wat een verdrietig nieuws berdien! Veel sterkte toegewenst.
--
Dat er blijkbaar al een langere tijd een verward persoon rondloopt op het terrein van mijn werk. Niet echt fijn als je laat in de avond alleen af moet sluiten. En ook nog met waarschuwing voor agressie.
Ik snap dat je niet iemand zonder duidelijke aanleiding op mag pakken , maar dat de politie soms zo afwachtend is hou ik niet zo van.
Nyaleti schreef:MyWishMax schreef:Wat rot Berdien!
Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die gewoon dagen geen pijn hebben.
Ja he? Zijn er mensen die gewoon dagen doorgaan zonder dat er iets in hun lijf zeer doet?
Heb dat ook met van die hele energieke mensen. Hoe kun je zo blij zijn, zoveel energie hebben?
juval schreef:voor iedereen die het nodig heeft.
Ik zit nog steeds in de kou en de herrie van de boze monteurs... en het wordt LELIJK!! overal leiding op plaatsen waar ik het niet had verwacht, en dakdoorvoer die eerst verkeerd zit en nu een paar meter verderop moest, dus extra gat in het dak. Is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik![]()
prompter schreef:juval schreef:voor iedereen die het nodig heeft.
Ik zit nog steeds in de kou en de herrie van de boze monteurs... en het wordt LELIJK!! overal leiding op plaatsen waar ik het niet had verwacht, en dakdoorvoer die eerst verkeerd zit en nu een paar meter verderop moest, dus extra gat in het dak. Is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik![]()
Hè bah, je hoopt dat het mooier wordt ipv slechter![]()
Hoe is het met jullie koeien, en de tweeling?