Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_Vainqueur schreef:Ik ben het helemaal eens met jullie principe kwestie. Maar om mezelf een hoge bloeddruk te besparen laat ik het maar loswel erg benieuwd hoe ze gaan reageren op de klachten!
Kaitlyn schreef:Ik denk dat het originele voorraadbeheer gewoon niet goed is geweest. Maar dan nog verwerk je bestellingen van onder naar boven.
Ik vind het een beetje absurd dat ik een 6 dagen na bestelling pas een mail krijg met "we hebben het niet meer". Terwijl mensen die later hebben besteld het al in huis hebben.
Kaitlyn schreef:M_Vainqueur schreef:Ik ben het helemaal eens met jullie principe kwestie. Maar om mezelf een hoge bloeddruk te besparen laat ik het maar loswel erg benieuwd hoe ze gaan reageren op de klachten!
Ik krijg er geen hoge bloeddruk van, maar wilde wel mijn ongenoegen uiten.
Ik had namelijk nooit bij ze besteld als ze deze mooie actie niet hadden gehad.
November108 schreef:Kaitlyn schreef:
Ik krijg er geen hoge bloeddruk van, maar wilde wel mijn ongenoegen uiten.
Ik had namelijk nooit bij ze besteld als ze deze mooie actie niet hadden gehad.
Mijne is ook geannuleerd, baal nu eigenlijk vooral dat ik totaal niet heb gekeken of er ergens anders mooiere acties waren dan nu die 27,50 korting op een ander item. Op een dekje van 110 of zo vind ik dat namelijk echt geen bijzondere korting
Kaitlyn schreef:November108 schreef:
Mijne is ook geannuleerd, baal nu eigenlijk vooral dat ik totaal niet heb gekeken of er ergens anders mooiere acties waren dan nu die 27,50 korting op een ander item. Op een dekje van 110 of zo vind ik dat namelijk echt geen bijzondere korting
Maar dan had je waarschijnlijk je bestelling gewoon gekregen.
Heel leuk die verdubbeling van het bestelbedrag, maar wat je nu aan korting krijgt staat niet in lijn met het kortingspercentage dat gold op dit dekje.
Zertab schreef:Queijo schreef:Eigenlijk is het gewoon een slimme marketingtruc. Iedereen heeft het al een week over Kentucky. Diegene die een voucher kiezen betalen zeer waarschijnlijk nog bij voor een ander artikel.
Niet echt slim want nu regent het klachten.
Fem schreef:Niqui schreef:Heeft iemand al een verzendbevestiging van de Ariat wythburn laarzen van gisteren? Hij staat bij mij nog steeds op processing.
Nee nog niet, maar er staat wel een 'onherleidbaar' pakketje in mijn PostNL app, dus heb goede hoop dat die het is