Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:28

Ik denk dat het originele voorraadbeheer gewoon niet goed is geweest. Maar dan nog verwerk je bestellingen van onder naar boven.
Ik vind het een beetje absurd dat ik een 6 dagen na bestelling pas een mail krijg met "we hebben het niet meer". Terwijl mensen die later hebben besteld het al in huis hebben.

M_Vainqueur

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:32

Ik ben het helemaal eens met jullie principe kwestie. Maar om mezelf een hoge bloeddruk te besparen laat ik het maar los :) wel erg benieuwd hoe ze gaan reageren op de klachten!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:35

M_Vainqueur schreef:
Ik ben het helemaal eens met jullie principe kwestie. Maar om mezelf een hoge bloeddruk te besparen laat ik het maar los :) wel erg benieuwd hoe ze gaan reageren op de klachten!

Ik krijg er geen hoge bloeddruk van, maar wilde wel mijn ongenoegen uiten.
Ik had namelijk nooit bij ze besteld als ze deze mooie actie niet hadden gehad. :')

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:35

Kaitlyn schreef:
Ik denk dat het originele voorraadbeheer gewoon niet goed is geweest. Maar dan nog verwerk je bestellingen van onder naar boven.
Ik vind het een beetje absurd dat ik een 6 dagen na bestelling pas een mail krijg met "we hebben het niet meer". Terwijl mensen die later hebben besteld het al in huis hebben.

Precies dit..

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:40

Kaitlyn schreef:
M_Vainqueur schreef:

Ik had namelijk nooit bij ze besteld als ze deze mooie actie niet hadden gehad. :')

Mijne is ook geannuleerd, baal nu eigenlijk vooral dat ik totaal niet heb gekeken of er ergens anders mooiere acties waren dan nu die 27,50 korting op een ander item. Op een dekje van 110 of zo vind ik dat namelijk echt geen bijzondere korting :(

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:41

Ik heb 24 november om iets over 9 bevestigings mail gehad. Heb een zwart spring dekje. Al in huis overigens.

Lees hier veel dressuur.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:45

Eigenlijk is het gewoon een slimme marketingtruc. Iedereen heeft het al een week over Kentucky. Diegene die een voucher kiezen betalen zeer waarschijnlijk nog bij voor een ander artikel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:55

November108 schreef:
Kaitlyn schreef:

Mijne is ook geannuleerd, baal nu eigenlijk vooral dat ik totaal niet heb gekeken of er ergens anders mooiere acties waren dan nu die 27,50 korting op een ander item. Op een dekje van 110 of zo vind ik dat namelijk echt geen bijzondere korting :(

Maar dan had je waarschijnlijk je bestelling gewoon gekregen.
Heel leuk die verdubbeling van het bestelbedrag, maar wat je nu aan korting krijgt staat niet in lijn met het kortingspercentage dat gold op dit dekje.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:03

Ik ga denk m'n kentucky dekje van agradi annuleren en dan met de voucher opnieuw bestellen bij kentucky. Denk dat ik dan goedkoper kwijt ben.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:06

Ze konden beter een 75% korting voucher geven :))

Ik heb maar gekozen voor terugbetaling...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:06

Queijo schreef:
Eigenlijk is het gewoon een slimme marketingtruc. Iedereen heeft het al een week over Kentucky. Diegene die een voucher kiezen betalen zeer waarschijnlijk nog bij voor een ander artikel.

Niet echt slim want nu regent het klachten.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:09

Kaitlyn schreef:
November108 schreef:

Maar dan had je waarschijnlijk je bestelling gewoon gekregen.
Heel leuk die verdubbeling van het bestelbedrag, maar wat je nu aan korting krijgt staat niet in lijn met het kortingspercentage dat gold op dit dekje.

Nou precies... Ik vind het helemaal niet zo'n mooie oplossing :+

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:12

Heeft iemand al een verzendbevestiging van de Ariat wythburn laarzen van gisteren? Hij staat bij mij nog steeds op processing.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:13

Zertab schreef:
Queijo schreef:

Niet echt slim want nu regent het klachten.

Negatieve aandacht is ook aandacht. Denk niet dat er veel mensen zijn die het merk nu gaan boycotten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:14

Ik heb ook een klacht ingediend. Beste oplossing is een partij dekjes aanschaffen en nog aan ons verkopen voor de BF prijs. :+ (heb ik het over de mensen die wel vroeg besteld hebben en nu niets krijgen)

Ik heb nog nooit bij Kentucky besteld maar ga dat in het vervolg ook niet meer doen na deze domper.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:22

Niqui schreef:
Heeft iemand al een verzendbevestiging van de Ariat wythburn laarzen van gisteren? Hij staat bij mij nog steeds op processing.

Nee nog niet, maar er staat wel een 'onherleidbaar' pakketje in mijn PostNL app, dus heb goede hoop dat die het is :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:30

Hier helaas geen kruidnoten ;(

En ik heb een poetskoffer besteld maar krijg hem niet open… help :')
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:32

Farjen schreef:
Hier helaas geen kruidnoten ;(

En ik heb een poetskoffer besteld maar krijg hem niet open… help :')
[ [url=m/RTA5XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je de code? Die moet je invullen en dan die vierkanten knopjes opzij schuiven.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:37

Nee er is geen code? Ik zou denken dat het gewoon 000 zou zijn

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:38

Fem schreef:
Niqui schreef:

Nee nog niet, maar er staat wel een 'onherleidbaar' pakketje in mijn PostNL app, dus heb goede hoop dat die het is :')

Kun je wat zien als je op tracking drukt in de orderbevestiging van Ariat?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:58

Ik heb de ariats vrij laat besteld en zie nu notificatie in PostNL staan. Ze worden verstuurd met afzender “Bleckman” uit Sevenum.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:59

Hier ook de Kentucky order geannuleerd helaas. Vind de oplossing wel netjes maar gaat wel om een flink bedrag wat ik niet zou weten aan wat anders te besteden :') Nog even overleggen met m’n bestel genoten.

Mocht iemand de zwarte spring ‘over’ hebben hoor ik het graag :Y) Hij stond al op mijn wishlist voordat hij in de sale kwam namelijk. Anders maar kijken of hij nog ergens op voorraad is.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:01

Ik had dus ook die kentucky besteld. Maar geen annulering gehad maar ook nog geen verzend bevestiging :')
Wel de order bevestiging dus mn mail klopt gewoon. Ben benieuwd maar ga ervan uit dat ie ook geannuleerd is

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:14

manic schreef:
Ik heb de ariats vrij laat besteld en zie nu notificatie in PostNL staan. Ze worden verstuurd met afzender “Bleckman” uit Sevenum.

Die staat dus inderdaad in mijn PostNL app, dus ging er stiekem al vanuit dat het de Ariats zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:20

Farjen schreef:
Nee er is geen code? Ik zou denken dat het gewoon 000 zou zijn

Heb je hem goed op 0 staan?

Is ie niet gewoon te openen door alleen die vierkantjes opzij te schuiven?