Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Ik zit met een dilemma..
Iets verkocht voor 200 euro maar de koper heeft al 1 keer afgezegd en uitgesteld naar komende zaterdag met kans dat ze het laat staan want heb van elk krasje een close-up moeten maken en kreeg wel 10 vragen met 'is dat plekje een vlek of schade?'
Nu zou ze dan komende zaterdag komen maar heb net een bod binnen van 210 euro. Aan de ene kant denk ik, gewoon doen anders blijf je er dadelijk mee zitten als zij toch niet komt maar het is wel niet zo netjes. Wat zouden jullie doen? Afwachten tot zaterdag en hopen dat de 2de bieder nog interesse heeft?
pillow schreef:Die eerste heeft het toch gekocht. Het is niet netjes en eerlijk om het nu aan de tweede te doen. Gewoon zaterdag afwachten, wordt dat niks kun je alsnog naar de tweede.
DuoPenotti schreef:Wat is de bodemprijs
25
ik wil het overnemen voor 20.
Nee 25
Oke ik koop voor 25 maar doe je dan inclusief verzendkosten voor 30 bij postNL?
Ja dan verzend ik hem via DHL.
Nee wil post NL....
nee 25 is 25.
Grr wat is dat toch!
Gooi het nog liever de kliko in.
DubbelFun schreef:pillow schreef:Die eerste heeft het toch gekocht. Het is niet netjes en eerlijk om het nu aan de tweede te doen. Gewoon zaterdag afwachten, wordt dat niks kun je alsnog naar de tweede.
En dát is dus maar afwachten. Grote kans dat ie tegen die tijd iets anders heeft gevonden en dan blijf je er dus mee zitten.
Helaas té vaak meegemaaktDus nu is het 'wie eerst komt...' Langer wachten dan 1 a 2 dagen doe ik niet meer.