marleen_88 schreef:Voor mij ook geen panterprint. Of überhaupt een dierenprint.
+1. Alleen m’n paard draagt een zebra pak. Verder geen dieren prints voor mij!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik heb een aantal superleuke stofjes en spullen gekocht om tassen te maken en een food wrap. En een paar setjes nieuwe drukknopen want die waren bijna op.
[ [url=m/aYjQOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKQLcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lOWMuz.jpg]Afbeelding[/url] ]EedihcrO schreef:Was het wat ja? Ik ben heel benieuwd. Ik ga zondag naar die in Eindhoven.
En stof van 90 euro. Ik geloof meteen dat die heel mooi was, maar dat geef ik nog niet uit aan een kledingstuk, laat staan aan een meter stof.
Ik vond het fantastisch! Ik was er nog niet eerder geweest maar weet nu al dat ik over een half jaar gewoon weer ga.
We waren er pas 's avonds en hadden gewoon niet genoeg tijd om bij alle kraampjes te kijken. Uiteindelijk zijn we pas weggegaan toen er al werd opgeruimd.
Veel plezier in Eindhoven en sterkte alvast met de bankrekening
Deze tas heb ik van de week gemaakt, megatrots ben ik erop. Ik durf hem eigenlijk ook niet te gebruiken.
[ [url=m/rQqnRk.webp]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:EedihcrO schreef:En stof van 90 euro. Ik geloof meteen dat die heel mooi was, maar dat geef ik nog niet uit aan een kledingstuk, laat staan aan een meter stof.
Mijn grens zit op 25 euro pm. Daarboven ben ik veel te angstig dat ik het verpest
Foto's van m'n kinderen en diertjes hoef ik niet op bokt.
Wel een top: een springspin!