Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:23

Silenna schreef:
Nog een opmerking die waarschijnlijk overbodig is, maar die ik toch niet kan laten; ik las een aantal pagina's terug over mensen die "echt geen dier kunnen aanrijden", mag hopen dat dat geen biecht is. Bewust een dier aanrijden is namelijk gewoon een strafbaar feit. :=

Bewust een dier aanrijden moedig ik ook zeker niet aan, maar als ik moet kiezen tussen verkeersveiligheid en aanrijden is t toch aanrijden ben ik bang. Met duiven heb ik gewoon de ervaring dat ze of wegkomen of onder auto door gaan dus die maak ik me geen zorgen om, daarom sta ik daar vrij simpel in dat ik daar nou niet voor rem, meestal ook onmogelijk in drukke steden al mijd ik die als de pest :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:30

Ik heb een 6 tal jaar terug een potentiële promotie verknald door met een jobstudent van 21 aan te pappen. Ik werkte toen voor een groot tankstation langs de autostrade (België dus best wel aan de maat) We hebben nog in zijn auto op de parking van het werk seks gehad. Hij was gigantisch knap en ik niet dus nog steeds geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen :') De andere jobstudenten kwamen mij feliciteren dat ik had ‘gewonnen’ _O- Uiteindelijk geen spijt gehad van de verknalde promotie want kort daarna is de volledige keten (Texaco) overgenomen door EG Group (Esso, Starbucks etc) en hebben ze zowat iedereen buiten gegooid.
Nog een leuk detail: Ik had ondertussen nog een andere FWB. Als de ene niet kon belde ik de andere :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:32

Maddy_Paola schreef:
Silenna schreef:
Nog een opmerking die waarschijnlijk overbodig is, maar die ik toch niet kan laten; ik las een aantal pagina's terug over mensen die "echt geen dier kunnen aanrijden", mag hopen dat dat geen biecht is. Bewust een dier aanrijden is namelijk gewoon een strafbaar feit. :=

Bewust een dier aanrijden moedig ik ook zeker niet aan, maar als ik moet kiezen tussen verkeersveiligheid en aanrijden is t toch aanrijden ben ik bang. Met duiven heb ik gewoon de ervaring dat ze of wegkomen of onder auto door gaan dus die maak ik me geen zorgen om, daarom sta ik daar vrij simpel in dat ik daar nou niet voor rem, meestal ook onmogelijk in drukke steden al mijd ik die als de pest :x

Ben ik volledig met je eens, en dat is imo op zo'n moment ook de enige juiste keus (als het gaat om het dier of een mogelijk ongeluk voor jou of andere betrokkenen).

Maar het (semi)bewust aanrijden van een kat of duif omdat je dat toch een schijtdier vindt? Dat is wettelijk gezien gewoon strafbaar en dan ben je een schoft.

@Moestuin, goeie biecht! Dan had het zo moeten gaan :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:34

Ik heb er al moeite mee om een reeds aangereden dier nog eens te over rijden. Zelfs al is er nog maar weinig van over.

Laatst trouwens wel bij een andere auto op de snelweg meegemaakt dat er iets flapperde voorop de gril. Ik dacht eerst dat het een los onderdeel van de auto was maar dat bleek dus een duif te zijn die de auto had proberen terug te koppen. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:53

Lol bedankt mensen ik reed net terug vanuit een dorpje om een vriend op te halen komt er vrij dicht langs de auto een hert voorbij.

Toch nog bijna een dier aangereden vandaag en dat terwijl ik in dit topic vooral de laatste pagina's over dieren aanrijden las.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 01:15

Oh en nog 2 minder ‘sappige’

Ik zat vandaag al de hele dag tegen een migraineaanval aan. Rond 17.00 brak die helemaal door. Ik verlies dan direct een stuk coördinatie. Melk gemorst, van alles laten vallen. Direct medicatie genomen en die werkte wonder boven wonder best snel! Even later kwam mijn man naar mij om te vragen of hij niet moest koken zodat ik wat rust kon nemen. Ipv te zeggen: Nee, hoeft niet, medicatie werkt goed vandaag, heb ik ja gezegd en direct in bed gekropen voor een uurtje ongestoord soezen. Ik had het even nodig :o

Verder heb ik alle contact verbroken met mijn vader. Overal ook op geblokkeerd. Maar toch als ik via via hoor dat hij dit of dat op facebook heeft gezet, check ik dat toch even via mijn man zijn account :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 03:22

Ik hoop niet dat ik overkwam als iemand die het leuk vind duiven aan te rijden. :+ Ik heb altijd geremd, maar daardoor ook al in gevaarlijke situaties gekomen want soms komen ze ineens vanuit het niets en heb je geen tijd meer om in je spiegels te checken of je wel kúnt remmen. Liever een domme duif onder m'n auto dan een andere auto achterop. Vandaar dat ik dus niet meer rem. Maar geef natuurlijk ook zeker geen gas bij!

Het is een wonder dat die beesten nog niet uitgestorven zijn. We hebben zelf 2 koerduiven in de tuin en die zijn elk jaar uuuuuuuuren.. wat zeg ik, dagen!! bezig met een nestje maken wat er vervolgens zo uit ziet: :') (let op dat 4e ei dat daar achterin ligt.)
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 03:48

Mag ik wel even zeggen dat dat duifje zo lief naar haar eitjes kijkt <3

De Wilde tortelduifjes die hier in de tuin zitten proberen het volgens mij al jaren maar elke keer zijn er weer eksters die de boel komen verpesten.

Volgens mij vorig jaar heeft de buurman hun vaste broedplek omgezaagd....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 08:04

fleurtjeuh schreef:
Het zijn echte biechten.
1 iemand heeft zelfs benoemd dat ze hem liever naar mij stuurden dan naar de ts.
Kan er niks aan doen.
Heb de berichten gewoon rechtstreeks geknipt en geplakt, geen woord aan veranderd

Misschien omdat ik niet alles plaats _O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 08:30

Ho, wacht, biecht jij nu op dat je de boel censureert! :oo -O-

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 08:59

Captain schreef:
Ik hoop niet dat ik overkwam als iemand die het leuk vind duiven aan te rijden. :+ Ik heb altijd geremd, maar daardoor ook al in gevaarlijke situaties gekomen want soms komen ze ineens vanuit het niets en heb je geen tijd meer om in je spiegels te checken of je wel kúnt remmen. Liever een domme duif onder m'n auto dan een andere auto achterop. Vandaar dat ik dus niet meer rem. Maar geef natuurlijk ook zeker geen gas bij!

Het is een wonder dat die beesten nog niet uitgestorven zijn. We hebben zelf 2 koerduiven in de tuin en die zijn elk jaar uuuuuuuuren.. wat zeg ik, dagen!! bezig met een nestje maken wat er vervolgens zo uit ziet: :') (let op dat 4e ei dat daar achterin ligt.)
[ [url=m/RoAr0a.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') :') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 09:01

Roodvos schreef:

Haha, ik vind biechten leuk maar de hoeveelheid rare seksbiechten werd me te gortig.
Het Breakout! niveau werd me te hoog :=

corinep

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:40

Dat is echt niet ok...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 09:41

Oh jee gaat je morele kompas af _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:47

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:53

Urbanus schreef:
Roodvos schreef:

Haha, ik vind biechten leuk maar de hoeveelheid rare seksbiechten werd me te gortig.
Het Breakout! niveau werd me te hoog :=

Als zelfs jij het te ver vindt gaan dan is het waarschijnlijk ook niet ok. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:04

Heb gisteren de groenmedewerker van onze gemeente zo ver gekregen dat ie eerst gaat aanbellen bij mensen wat ie mag omhakken en wat niet }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 10:06

_O- _O- _O-

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:24

Captain schreef:
[ [url=m/RoAr0a.jpg]Image[/url] ]

Oh :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:31

Urbanus schreef:

Kun je ook een keer wat orgineels verzinnen?

Ik snap heel goed waarom mensen hun anonieme biecht niet naar jou sturen/liever naar iemand anders sturen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 10:36

corinep schreef:
Urbanus schreef:

Ik snap heel goed waarom mensen hun anonieme biecht niet naar jou sturen/liever naar iemand anders sturen.

Nee Corine, dat jij jezelf opwierp als het morele kompas in het kindvrije topic is en zal altijd een klassieker zijn. Zeker als je hier weer je moralistische geneuzel gaat dumpen.

Je hebt 4 kinderen om te bemoederen dus laat de rest van bokt met rust.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:39

Mijn biecht is dat bovenstaande berichten mij niet verbazen

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:40

Sneu is dat, mensen die popi jopie lopen te doen met het afzeiken van andere mensen. En ook nog denken dat mensen naar je luisteren als je wat zegt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 10:41

corinep schreef:
Sneu is dat, mensen die popi jopie lopen te doen met het afzeiken van andere mensen. En ook nog denken dat mensen naar je luisteren als je wat zegt :')

Zo sneu dat jij er blijkbaar iets van moet vinden.

Doe gezellig of bok op :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:43

Urbanus schreef:
corinep schreef:

Nee Corine, dat jij jezelf opwierp als het morele kompas in het kindvrije topic is en zal altijd een klassieker zijn. Zeker als je hier weer je moralistische geneuzel gaat dumpen.

Je hebt 4 kinderen om te bemoederen dus laat de rest van bokt met rust.

Precies dit. Heb je het een heel klein beetje zelf naar gemaakt. Prima dat moeders mee komen praten in het kindvrije topic maar dan wel om te zeiken over kinderen graag. Anders heb je er vrij weinig te zoeken.