[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:57

Ja die goudvis is prachtig.
En die slang ook, ondanks dat hij wel net gegeten heeft....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:14

Vind dat schaartje, om tanden mee schoon te maken? vreemd.

Maar inderdaad de details zijn fantastisch.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:02

Staat een fout in. Skelet is wel degelijk van een rat en niet van een hondje die op zijn zij ligt en dat van die boor geloof ik niet.
Is gewoon een röntgenfoto waar ze een boor onze gelegd hebben en opnieuw geröntgend hebben. Er zou anders meer schade zijn aan schedelingang en - uitgang

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:41

Little_Gift schreef:
Staat een fout in. Skelet is wel degelijk van een rat en niet van een hondje die op zijn zij ligt en dat van die boor geloof ik niet.
Is gewoon een röntgenfoto waar ze een boor onze gelegd hebben en opnieuw geröntgend hebben. Er zou anders meer schade zijn aan schedelingang en - uitgang

Die boor is toch echt :j Heeft hier al eens gestaan met het volledige verhaal en meer foto’s.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:53

Ik neem die foto's ook met een korreltje zout. Bij 2 verschillende verhalen (trouwring) staat ook dezelfde foto, maakt het niet heel geloofwaardig.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 09:54

Gehandicapte vrouw dood aangetroffen in januari op/in/versmolten met de bank. Ze was al jaren niet van de bank geweest. Het artikel geeft een gruwelijke omschrijving van hoe ze was aangetroffen (Engels). Ouders zijn aangeklaagd voor moord.
https://www.ibtimes.com/disabled-womans ... er-3486672

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 12:15

Jorex schreef:
Gehandicapte vrouw dood aangetroffen in januari op/in/versmolten met de bank. Ze was al jaren niet van de bank geweest. Het artikel geeft een gruwelijke omschrijving van hoe ze was aangetroffen (Engels). Ouders zijn aangeklaagd voor moord.
https://www.ibtimes.com/disabled-womans ... er-3486672

Jeetje, die moet dan al heel lang daar op die bank gezeten/gelegen hebben. Ze zat van top tot teen onder de uitwerpselen, hoe dan? Bizar.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:27

Hoe gek ik ook op luguber ben, kwam het van de week wel even heel erg dichtbij. :oo

Als jullie het nieuws volgen hebben jullie het vast wel meegekregen:

De schoenmaker die in Vlissingen is gevonden in zijn winkel, overleden door een misdrijf. Dat is 3 pandjes naast de zaak van mijn man en schuin tegenover mijn tattooshop.
(Even ter info: de man was een veroordeelde pedofiel, en werd met de nek aangekeken door iedereen)

De straat is nu vanaf 4 mei afgesloten en alleen de bewoners en ondernemers mogen er langs, en er staat nu al 3 dagen een grote bus van forensisch onderzoek voor de deur.
Wat we zo hebben meegekregen: het eerste forensische team werd na een uur al door collega’s vervangen omdat ze het niet meer aan konden. Het lichaam was zo verminkt dat ze nog steeds geen officiële identificatie hebben. (Hoewel het duidelijk is)

Ik heb nog wel meer dingen vernomen, maar geen idee wat daarvan waar is, het is in elk geval niet fraai.

Bizar hoor. Het idee dat iemand zo dichtbij vermoord word.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:28

Jeetje, zo dichtbij lijkt mij idd wel heftig! :oo

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:33

Er is toch nu ook bekend dat dat de zelfde dader is als die van de schietpartij op de zorgboerderij vanochtend?

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:35

Zou dat dezelfde dader zijn als van de zorgboerderij in Alblasserdam? Dan worden er wel wat draadjes verbonden lijkt me...

DuoPenotti

En is dat niet dezelfde dader die nu bij de zorgboerderij 4 mensen heeft neer geschoten en 2 daarvan dodelijk?

Zeedraakje

Oh mand was me net voor :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:39

Ja en jullie mij allemaal :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:40

Speedy Mandzales :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:53

Dat komt vast omdat Mand het graag kort houdt :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:06

Mand!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:07

Dezelfde dader als die hier 300m verderop een schietpartij is begonnen in de zorgboerderij..

Een zwarte dag in het dorp hier madat er eerst vanacht 2 jonge meiden op een scooter zijn doodgereden bij een ongeluk.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:28

Mand schreef:
Speedy Mandzales :D

:')

Of zoals Road Runner altijd zei: mand mand.

Boeiende linkjes weer, dank!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:36

Jolliegirl schreef:
Dezelfde dader als die hier 300m verderop een schietpartij is begonnen in de zorgboerderij..

Een zwarte dag in het dorp hier madat er eerst vanacht 2 jonge meiden op een scooter zijn doodgereden bij een ongeluk.

Ik zag het op het nieuws inderdaad, heel heftig! Hopelijk zelf niks gezien of bekenden van je aanwezig?

En ja, blijkbaar dezelfde dader.
Fijn dat ze hem te pakken hebben.

Wat betreft de vermoorde buurman: Ik was bekend met het feit dat hij zijn eigen 2 (toen nog jonge) kinderen heeft misbruikt en verkracht. Hij heeft hiervoor vastgezeten.
Mijn eerste reactie was dan ook: Karma. Maar als ik de details hoor van hoe deze man is gevonden… brrrr! De persoon die deze man heeft omgebracht moet wel een psychopaat of iets dergelijks zijn. Onmenselijk gewoon.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 06:40

Wij waren net het huis uitgestapt toen alle hulpdiensten aankwamen.. Was wel een vreemde gewaarwording.. 1 politie.. 2e wagen.. 3e wagen.. Motorrijder, 4e wagen, undercoverbakken, DSI, AT, ambu, heli, brandweer.. Vervolgens op de a15 zagen we vanalles uit rotterdam komen aanrijden.

Ik heb nog nooit zoveel hulpdiensten zien aanrijden. Dat is gelukkig het enige wat wij ervan hebben meegekregen.
Ze hebben de man hier in het parkje zo'n 100m verderop gewapend opgepakt.. En dan besef ik me wel dat ik daar regelmatig een rondje wandel.

Heb het vooral heel erg te doen met de slachtoffers, familie en omstanders die er wel bij zijn geweest.

Alsmede de politie en hulpverleners die hier een enorm zwarte dag hebben meegemaakt.

Het erge vind ik nog dat deze verdachte gewoon een dorp verderop woont.. Een dorp waar ik gewerkt heb bij de plaatselijke kroeg. Je gaat gelijk nadenken of je zo'n persoon niet kent.

Hij is dus ook de dader van de moord in vlissingen en dan maakt hem gewoon staatsgevaarlijk en ben blij dat hij opgepakt is.
Maarja..verward enz... Dus hij zal wel een lage straf krijgen.
Ik hoop dat karma zn weg vind.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 07:38

Jeetje wat heftig zeg. Dat komt wel heel dichtbij!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 08:15

njiloj schreef:
Hoe gek ik ook op luguber ben, kwam het van de week wel even heel erg dichtbij. :oo

Als jullie het nieuws volgen hebben jullie het vast wel meegekregen:

De schoenmaker die in Vlissingen is gevonden in zijn winkel, overleden door een misdrijf. Dat is 3 pandjes naast de zaak van mijn man en schuin tegenover mijn tattooshop.
(Even ter info: de man was een veroordeelde pedofiel, en werd met de nek aangekeken door iedereen)

De straat is nu vanaf 4 mei afgesloten en alleen de bewoners en ondernemers mogen er langs, en er staat nu al 3 dagen een grote bus van forensisch onderzoek voor de deur.
Wat we zo hebben meegekregen: het eerste forensische team werd na een uur al door collega’s vervangen omdat ze het niet meer aan konden. Het lichaam was zo verminkt dat ze nog steeds geen officiële identificatie hebben. (Hoewel het duidelijk is)

Ik heb nog wel meer dingen vernomen, maar geen idee wat daarvan waar is, het is in elk geval niet fraai.

Bizar hoor. Het idee dat iemand zo dichtbij vermoord word.

Brr heftig.
Ik dacht dat deze mijnheer ook doodgeschoten zou zijn omdat verdachte dus over een vuurwapen beschikt maar blijkbaar niet dus.
Vraag me ook heel erg af of de verdachte gerichte slachtoffers had of willekeurige.. komen we misschien in de rechtbank achter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 08:18

100m van je af is zowat in je eigen bubbel zeg maar, brrrr. Sterkte dames!

Verwarde dader wil niet zeggen dat hij ontoerekeningsvatbaar zal worden verklaard. Het kan nog best wat kanten op in de rechtbank. Wij in BE hebben iig niets meegekregen van deze drama's in ieder geval, al lijken ze me wel heftig.