Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Little_Gift schreef:Staat een fout in. Skelet is wel degelijk van een rat en niet van een hondje die op zijn zij ligt en dat van die boor geloof ik niet.
Is gewoon een röntgenfoto waar ze een boor onze gelegd hebben en opnieuw geröntgend hebben. Er zou anders meer schade zijn aan schedelingang en - uitgang
Jorex schreef:Gehandicapte vrouw dood aangetroffen in januari op/in/versmolten met de bank. Ze was al jaren niet van de bank geweest. Het artikel geeft een gruwelijke omschrijving van hoe ze was aangetroffen (Engels). Ouders zijn aangeklaagd voor moord.
https://www.ibtimes.com/disabled-womans ... er-3486672
Jolliegirl schreef:Dezelfde dader als die hier 300m verderop een schietpartij is begonnen in de zorgboerderij..
Een zwarte dag in het dorp hier madat er eerst vanacht 2 jonge meiden op een scooter zijn doodgereden bij een ongeluk.
njiloj schreef:Hoe gek ik ook op luguber ben, kwam het van de week wel even heel erg dichtbij.
Als jullie het nieuws volgen hebben jullie het vast wel meegekregen:
De schoenmaker die in Vlissingen is gevonden in zijn winkel, overleden door een misdrijf. Dat is 3 pandjes naast de zaak van mijn man en schuin tegenover mijn tattooshop.
(Even ter info: de man was een veroordeelde pedofiel, en werd met de nek aangekeken door iedereen)
De straat is nu vanaf 4 mei afgesloten en alleen de bewoners en ondernemers mogen er langs, en er staat nu al 3 dagen een grote bus van forensisch onderzoek voor de deur.
Wat we zo hebben meegekregen: het eerste forensische team werd na een uur al door collega’s vervangen omdat ze het niet meer aan konden. Het lichaam was zo verminkt dat ze nog steeds geen officiële identificatie hebben. (Hoewel het duidelijk is)
Ik heb nog wel meer dingen vernomen, maar geen idee wat daarvan waar is, het is in elk geval niet fraai.
Bizar hoor. Het idee dat iemand zo dichtbij vermoord word.