Steeph schreef:Wat hoor ik de laatste tijd? Ik hoor rondom ons huis een raar geluid. Het geluid is een beetje te omschrijven als een erg moeizame miauw, ongeveer een 'rrriauw'. Redelijk luid, als in gemakkelijk binnen hoorbaar. De ene keer aan de voorkant van het huis, de andere keer aan de achterkant. Soms vijf keer achter elkaar, soms één keer. Ik heb het de eerste keer gehoord een paar weken terug, en nu vanavond is het ineens een stuk vaker. Ons huis staat midden in een woonwijk, redelijk aan de rand van een stad.
Ik heb zelf nog niet kunnen spotten of opnemen wat het is. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het een kat is, daar is het echt veel te luid voor. Ik heb een filmpje gekeken met uilen-geluiden, maar daar klinkt het ook niet echt naar. Heeft iemand nog andere ideeën?
Misschien wordt ik gewoon gek
Zoiets heb ik ook, ik hoor op vaste tijdstippen een pompend geluid maar niemand weet wat het is. M'n man heeft het ook wel eens gehoord maar geen idee wat het is. Ik woon al 11 jaar hier en denk dat ik dat geluid al ruim 10 jaar hoor.