Popstra schreef:[ [url=m/qQ7QeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Winterbanden wappie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Volgens mij is er best animo voor om die enkelband dan ook te voorzien van een bom die geactiveerd wordt en eerst nog even 10 seconden als waarschuwing gaat piepen als je binnen anderhalve meter van een andere persoon komt
friezenfan2 schreef:Net gelukt, ik kan pas woensdag getest worden.
Echt heel veel zin in
DuoPenotti schreef:Popstra schreef:Ik hoorde dat Hugo de Jonge wil dat Boa’s mensen thuis gaan controleren of deze wel in quarantaine blijven....
Het word echt steeds zotter!!
Maar als je netjes thuis blijft heb je daar toch ook geen last van?
Dat is net zo met mensen die mopperen over politiecontroles, of camera's in de stad.
Ik wens ze veel succes met controleren of kijken op de beelden.
En ja ik heb ook wel eens eens een snelheidsboete binnen gekregen en dat lag dan niet aan die verrekte politie maar aan mijn rechtervoet.
purny schreef:Wie niet horen wil...
Ik ga na mijn vakantie in quarantaine en op de 5e dag naar de ggd
moonsparkle schreef:Nou ja met een hond binnen blijven wordt wel een uitdaging
Popstra schreef:Ik hoorde dat Hugo de Jonge wil dat Boa’s mensen thuis gaan controleren of deze wel in quarantaine blijven....
Het word echt steeds zotter!!
nikkel schreef:P.S. De GGD is geen politie of controlerende overheids instantie, we sturen niemand op iemand af zover als ik weet.
purny schreef:Vayo: ik moet ook gezondheidsverklaringen invullen.
Ik heb er meer moeite mee dat mensen vanuit gebieden zoals Limburg waar de besmettingen de pan uitreizen nog steeds kunnen gaan en staan waar ze willen.
En dat er in de zomer nauwelijks over werd gesproken toen half Nederland naar Spanje en Griekenland afreisde.
Ik vind dat ik goed bezig ben met mijn 5 dagen in quarantaine en testen bij de ggd.
purny schreef:Er is anders in dit topic ook diverse malen naar mensen gewezen die op vakantie gaan. Maar goed, ik trek mijn plan wel.
friezenfan2 schreef:Ik snap nu wel waarom vayo al zo lang klaagt over werken met een mondkapje.
En ik ga dat echt niet leuk vinden de komende dagen.
Als ik niet gevaccineerd was had ik 10 dagen in quarantaine gemoeten.
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom ik moest zeggen dat ik gevaccineerd ben. Er werd me beloofd dat ze het nergens noteerde. Dat hoop ik dan maar.
purny schreef:Vayo: ik moet ook gezondheidsverklaringen invullen.
Ik heb er meer moeite mee dat mensen vanuit gebieden zoals Limburg waar de besmettingen de pan uitreizen nog steeds kunnen gaan en staan waar ze willen.
En dat er in de zomer nauwelijks over werd gesproken toen half Nederland naar Spanje en Griekenland afreisde.
Ik vind dat ik goed bezig ben met mijn 5 dagen in quarantaine en testen bij de ggd.
friezenfan2 schreef:Ik snap nu wel waarom vayo al zo lang klaagt over werken met een mondkapje.
En ik ga dat echt niet leuk vinden de komende dagen.
Als ik niet gevaccineerd was had ik 10 dagen in quarantaine gemoeten.
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom ik moest zeggen dat ik gevaccineerd ben. Er werd me beloofd dat ze het nergens noteerde. Dat hoop ik dan maar.