Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:22

Marije_1997 schreef:
Roken met raam open in auto/vrachtauto/bus ruik je bijna niet. Ik gebruik buiten ook als asbak. Mijn bus word sws een paasei dus ben blij dat ik em niet deel.

Mijn vader is een keer bijna verongelukt met zijn motor omdat hij zo'n uit het raam gegooide peuk vol in zijn gezicht kreeg.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:33

Ik ruik het ook snel als iemand rookt maar als onze poetsvrouw hier is geweest, zij rookt ook buiten, ruik ik dat nooit.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:40

Je zooi uit de auto gooien is asociaal.
En je kan er anderen mee verwonden.

Gisteren 2e vaccinatie gehad.
Weer een zere arm en nauwelijks geslapen.
Vorige keer was het na 2 dagen over. Hoop ik nu ook op.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:58

Een uur te vroeg bij de tandarts. Hoe krijg ik het ook voor elkaar? Afspraak 10.40, maakt mijn hoofd dus 10 over half 10 van.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:01

Vanochtend vrolijk gaan hardlopen. Had al een aantal weken niet meer echt getraind ivm vakantie en trekken van mn kiezen.

En jawel, da's pech, conditie weg :')

Oké, niet helemaal, maar toch jammer dat het zo snel al achteruit gaat.
Was daarbij ook nog erg benauwd -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:12

Weer met kitten naar de dierenarts (Alexia). ;(

Blijft apart dat ze niet wil eten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:13

Marcella schreef:
Weer met kitten naar de dierenarts (Alexia). ;(

Blijft apart dat ze niet wil eten.

Neee ;( sterkte met de kitten!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:28

Het irriteert mij vooral omdat ik nu eigenlijk een collega heb met wie ik goed overweg kan.
Ahhoewel ik denk dat wanneer ik het nu 1x aanspreek het ook wel klaar is
De vorige collega was echt zo smerig en rookte 10 peuken in een uur met alle ramen dicht :r

Sws is al de afspraak hij rookt binnen dus hij mag wekelijks de ramen schoon maken van binnen ivm de aanslag.
Maar toch, dit was best even smerig

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:29

Zit nu potje te janken van machteloosheid.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:56

Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:01

taartjee schreef:
Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Lastig idd :=

Ik koop altijd een topje en dan het broekje van een ander setje of gewoon een los broekje.
Ik vind namelijk de string-type broekjes die vaak bij de setjes zitten niet zo fijn. Of de gewone slip-broekjes die alsnog in mn hol kruipen :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:08

Marcella schreef:
Zit nu potje te janken van machteloosheid.

:knuffel: 1 stap tegelijk, dan kom je er ook doorheen! Afspraak maken, vervoer regelen, mandje klaar maken voor gebruik.
Je hebt geen auto meer toch als ik mij goed herinner? In mijn ervaring is er altijd wel iemand bereid om voor een dierenarts afspraak te willen rijden :j Volgens mij kan je ook de dierenambulance bellen voor vervoer naar de dierenarts als je geen ander vervoer kunt regelen, of als niemand anders voor je kan rijden.

Beterschap, hopelijk is Alexia snel weer gezond!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:09

Andere kitten dat midden in mijn bakje yoghurt springt (Amelia).

Ga met de scooter.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:29

Dat ik een best wel persoonlijk gesprek had met een Colléga in de koffiekamer en ineens een andere Colléga binnenkomt en mijn Colléga 'kaapt' en over een ander onderwerp begint.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:33

Regen , regen en nog eens regen. Ik zit in het verkeerde gebied wat dat betreft :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:34

Ineke2 schreef:
Nayomie ik ga mee met kookaburra, aantrekken waar jij je het meest prettig in voelt, veel plezier vandaag :)

Dank jullie wel! Ik ben nu ook gewoon gegaan voor een lekkere spijkerbroek, een coltrui en sneakers. En make-up wat ik nu normaal niet meer zo snel draag. :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:52

Nayomie schreef:
Ineke2 schreef:
Nayomie ik ga mee met kookaburra, aantrekken waar jij je het meest prettig in voelt, veel plezier vandaag :)

Dank jullie wel! Ik ben nu ook gewoon gegaan voor een lekkere spijkerbroek, een coltrui en sneakers. En make-up wat ik nu normaal niet meer zo snel draag. :D

Prima outfit :j

Geloof dat ik ook niks bijzonders aan had toen. Mensen kennen me nu eenmaal in (rij)broek met trui/shirt aan op gympen/sneakers :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:20

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan om Bokt ergernissen te delen in dit topic.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken Bokt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:28

Citaat:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het bespreken van Bokt niet is toegestaan in dit topic.

Nee ben op vakantie :+
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gewijzigd

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:28

Nayomie schreef:
Ineke2 schreef:

Geniet van vandaag. Aan de kleding ligt het niet <3

Zebrastreep schreef:
Regen , regen en nog eens regen. Ik zit in het verkeerde gebied wat dat betreft :')

Kom maar in het Noorden op vakantie :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 12:35

Twee collega's met positief geteste kinderen en ik heb beide deze week nog op kantoor gezien.. moet straks naar mijn moeder omdat de artsen gaan bellen over hoe nu verder en nu weet ik dus écht niet wat ik moet doen.. ik trek deze idioterie niet meer

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:38

Mooi schilderij gemaakt... laat ik er mijn handschoenen in vallen terwijl hij nat is... verpest |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:38

@kookaburra

Gelukkig woon ik in het prachtige noorden :o Niet dat Limburg niet mooi is maar het noorden blijft toch wel mijn favo gebied.

--

Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan , in mei gewoon geen stalgeld betaald ( ik was overtuigd van wel) en in juni 10 euro te weinig omdat ik niet kan rekenen :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:51

Marocje schreef:
Een uur te vroeg bij de tandarts. Hoe krijg ik het ook voor elkaar? Afspraak 10.40, maakt mijn hoofd dus 10 over half 10 van.

Dat werd dus een wortelkanaalbehandeling. Over twee weken weer terug komen.

Lekker verdoofde bek nu, komt ex binnen met dochter: woensdag is zijn dag maar altijd loopt ie hierlangs om even binnen te komen. Zogenaamd omdat ie haar lege schooltas niet mee wil nemen, serieus? Hele grote ergernis ondertussen.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:53

xPabloBokt schreef:
Twee collega's met positief geteste kinderen en ik heb beide deze week nog op kantoor gezien.. moet straks naar mijn moeder omdat de artsen gaan bellen over hoe nu verder en nu weet ik dus écht niet wat ik moet doen.. ik trek deze idioterie niet meer

Zelftest halen, dan weet je veel meer. En misschien voor de zekerheid een mondkapje op.