Kwam dit tegen:

Denk dat de kinderen hier vette lol hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

love_western schreef:ikke schreef:De begrenzing staat op 90km/h. De meeste automobilisten denken dan dat je de 100 haalt omdat het gros geen bleek vermoeden heeft van de afwijking van z'n teller.
En leg me dat en passant even uit waarom we in maart vorig jaar moeiteloos alles plat legden (er reed amper 10% van het verkeer wat er nu rijdt) en nu er een ECHTE reden is, zou dat niet kunnen??
Vorig jaar maart ging transport ook gewoon door. Vertel mij maar eens wat er niet door ging.
En waarom zou ik je dat moeten uitleggen? Ik zit verder niet in de transport. Mijn vriend en groot deel van kennissen wel. Allemaal vitaal beroep, dus ze hebben gewoon doorgewerkt.
Ik vraag me eerder af waarom er nu nog zoveel automobilisten op de weg zijn vergeleken met vorig jaar maart
verootjoo schreef:Dat klopt, 50m tot je voorganger. Maar toch heb ik vanochtend meerdere malen gezien (want ik reed langs meerdere opritten) dat mensen met een slakkengangetje de snelweg op willen rijden, maar niet achter een vrachtwagen willen gaan rijden en hun auto dus met een gangetje van 40 km/h voor een vrachtwagen sturen die dan wel 60/70 rijdt en dus op de rem moet.
Dat is best gevaarlijk, dus ik snap best dat die wagens uit voorzorg bij een oprit even naar links gaan.
ikke schreef:love_western schreef:
Vorig jaar maart ging transport ook gewoon door. Vertel mij maar eens wat er niet door ging.
En waarom zou ik je dat moeten uitleggen? Ik zit verder niet in de transport. Mijn vriend en groot deel van kennissen wel. Allemaal vitaal beroep, dus ze hebben gewoon doorgewerkt.
Ik vraag me eerder af waarom er nu nog zoveel automobilisten op de weg zijn vergeleken met vorig jaar maart
Nou, waarom reden er ook beduidend minder vrachtwagens toen? Zijn die nu opeens wel "vitaal"?
Ik kon vorig jaar, bij wijze van spreken, met 160km/h naar m'n werk rijden en dan haalde ik twee vrachtwagens in over 35km. Nu is het weer de aaneengesloten colonne die het altijd al was. dus ja, er reden vorig jaar ook minder vrachtwagen dan nu. Blijkbaar waren die toen toch veel minder vitaal dan nu.
En voor de truckers, hier een paar staaltjes hoe het niet moet van je collega's:Spoiler:
https://www.youtube.com/watch?v=qmoEp0EMV9Y
Waarschuwing: heftige beelden!
Voor wie 'm kijkt: let vooral even op de onderliggende oorzaken van sommige ongelukken.verootjoo schreef:Dat klopt, 50m tot je voorganger. Maar toch heb ik vanochtend meerdere malen gezien (want ik reed langs meerdere opritten) dat mensen met een slakkengangetje de snelweg op willen rijden, maar niet achter een vrachtwagen willen gaan rijden en hun auto dus met een gangetje van 40 km/h voor een vrachtwagen sturen die dan wel 60/70 rijdt en dus op de rem moet.
Dat is best gevaarlijk, dus ik snap best dat die wagens uit voorzorg bij een oprit even naar links gaan.
Dat je ruimte schept voor je medeweggebruiker op een veilige manier, getuigd van inzicht. Aan 80km/h op de linker baan doorbolderen is wat anders. Zie spoiler hierboven.
November108 schreef:Oh ikke wat ben je toch heerlijk aan het framen hier zeg... Alleen maar slechte beelden tonen maar het gros van alle Nederlandse chauffeurs rijdt echt wel fatsoenlijk. Zulke compilaties kun je van elke soort weggebruiker laten zien.
November108 schreef:Oh ikke wat ben je toch heerlijk aan het framen hier zeg... Alleen maar slechte beelden tonen maar het gros van alle Nederlandse chauffeurs rijdt echt wel fatsoenlijk. Zulke compilaties kun je van elke soort weggebruiker laten zien.
ikke schreef:love_western schreef:
Nou, waarom reden er ook beduidend minder vrachtwagens toen? Zijn die nu opeens wel "vitaal"?
Ik kon vorig jaar, bij wijze van spreken, met 160km/h naar m'n werk rijden en dan haalde ik twee vrachtwagens in over 35km. Nu is het weer de aaneengesloten colonne die het altijd al was. dus ja, er reden vorig jaar ook minder vrachtwagen dan nu. Blijkbaar waren die toen toch veel minder vitaal dan nu.
En voor de truckers, hier een paar staaltjes hoe het niet moet van je collega's:Spoiler:
https://www.youtube.com/watch?v=qmoEp0EMV9Y
Waarschuwing: heftige beelden!
Voor wie 'm kijkt: let vooral even op de onderliggende oorzaken van sommige ongelukken.verootjoo schreef:Dat klopt, 50m tot je voorganger. Maar toch heb ik vanochtend meerdere malen gezien (want ik reed langs meerdere opritten) dat mensen met een slakkengangetje de snelweg op willen rijden, maar niet achter een vrachtwagen willen gaan rijden en hun auto dus met een gangetje van 40 km/h voor een vrachtwagen sturen die dan wel 60/70 rijdt en dus op de rem moet.
Dat je ruimte schept voor je medeweggebruiker op een veilige manier, getuigd van inzicht. Aan 80km/h op de linker baan doorbolderen is wat anders. Zie spoiler hierboven.
love_western schreef:November108 schreef:Oh ikke wat ben je toch heerlijk aan het framen hier zeg... Alleen maar slechte beelden tonen maar het gros van alle Nederlandse chauffeurs rijdt echt wel fatsoenlijk. Zulke compilaties kun je van elke soort weggebruiker laten zien.
Ja heb ook geen idee wat ze er mee wil bereiken.
Ik zie vooral beelden dat de vrachtwagens en boeren elkaar helpen. Moeten het toch samen doen
Boras schreef:November108 schreef:Oh ikke wat ben je toch heerlijk aan het framen hier zeg... Alleen maar slechte beelden tonen maar het gros van alle Nederlandse chauffeurs rijdt echt wel fatsoenlijk. Zulke compilaties kun je van elke soort weggebruiker laten zien.
Nou, laat dat heerlijk er maar af. Erger me er rot aan, en ook aan de borstklopperij. Op een gegeven moment zet je jezelf voor schut.
Kunnen we er weer gewoon een leuk sneeuwtopic van maken zonder alle discussies en al het andere?

man ik rij 70 waar je 80 mag, das hard zat nu dus rot op

Bij vlagen wel sneeuwduinen van veertig cm maar die liggen (godzijdank) niet overal!

Had ook weinig zin om ons nogmaals uit te graven
hagelslag schreef:En er komt weer verse sneeuw naar beneden[ [url=m/EvdyDz.jpg]Afbeelding[/url] ]

love_western schreef:hagelslag schreef:En er komt weer verse sneeuw naar beneden[ [url=m/EvdyDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is dat
Vriend is weer onderweg naar zijn werk. Waar wij wonen(gemeente hof van Twente) wordt de hele week geen vuilnis gehaald. Maar regio achterhoek gaat gewoon door. Ben benieuwd hoever ze komen!
hagelslag schreef:love_western schreef:
Waar is dat
Vriend is weer onderweg naar zijn werk. Waar wij wonen(gemeente hof van Twente) wordt de hele week geen vuilnis gehaald. Maar regio achterhoek gaat gewoon door. Ben benieuwd hoever ze komen!
Werpeloh, Duitsland.
Het was best avontuurlijk om naar de stal vd boer te komen...
Bijna vast gezeten.
Maar gelukkig heb ik een volvo onder mij.
T afval word hier ook niet opgehaald
Sterker nog ik zou niet eens willen dat het gebeurd. Het is voor mijn gevoel niet noodzakelijk

.
De parkeerplaats bij het park was maar weinig aan gedaan.. Ik vond het best weer een uitgave dit jaar, 4 nieuwe all-season banden voor de Mercedes, en heb nog lopen mopperen dat goedkopere zomerbanden ook prima zijn omdat we hier toch nooit meer een winter krijgen.. Ben er nu toch heel blij mee