Kanzi schreef:Ik doe altijd in het Nederlands, daarbij let ik dan een beetje op met zinsbouw en woordkeuze dat het goed vertaald kan worden door de vertaalfunctie. Dat gaat heel goed.
Dit inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou Vinted heeft bericht gestuurd dat zij contact opnemen met de verkoper van die piepkleine wantjes.
Hun oplossing is dan toch heel standaard dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg.
Dus aankoopbedrag + Vinted kosten + verzendkosten.
Maar ik moet wel de kosten betalen van het retour sturen.
Zo veilig is dat kopen dus niet via Vinted.....
Puntje bij paaltje heb ik niks fout gedaan maar iets anders gekregen dan ik besteld heb.
Daarvoor heb ik 10km moeten rijden om het af te halen. Een hoop gedoe gehad (foto's maken, bewijs uitzoeken en doormailen), moet het straks weer 10km terugbrengen naar pakketpunt (en dit moet binnen 3 dagen) en dan heb ik dus een boel gedoe gehad, verzendkosten betaald en géén wantjes.
Ik vind het heel stom en oneerlijk.
Zou standaard moeten zijn dat verkoper de retourkosten betaald, als straf voor het verkeerd adverteren.