pmarena schreef:Nou Vinted heeft bericht gestuurd dat zij contact opnemen met de verkoper van die piepkleine wantjes.
Hun oplossing is dan toch heel standaard dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg.
Dus aankoopbedrag + Vinted kosten + verzendkosten.
Maar ik moet wel de kosten betalen van het retour sturen.
Zo veilig is dat kopen dus niet via Vinted.....
Puntje bij paaltje heb ik niks fout gedaan maar iets anders gekregen dan ik besteld heb.
Daarvoor heb ik 10km moeten rijden om het af te halen. Een hoop gedoe gehad (foto's maken, bewijs uitzoeken en doormailen), moet het straks weer 10km terugbrengen naar pakketpunt (en dit moet binnen 3 dagen) en dan heb ik dus een boel gedoe gehad, verzendkosten betaald en géén wantjes.
Ik vind het heel stom en oneerlijk.
Zou standaard moeten zijn dat verkoper de retourkosten betaald, als straf voor het verkeerd adverteren.
Ik heb een beetje mee gelezen.. maar misschien niet goed genoeg.
Heeft de verkoper nu echt zelf de verkeerde maat opgestuurd of valt het gewoon heel klein?
Wat kost dat terugsturen?
Is het de moeite ten opzichte van de aanschafkosten? Want het duurt dan natuurlijk wel weer lang.