Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 12:10

Marije_1997 schreef:
Dat er steeds meeer transport wegvalt, maar ik niet weet of ik vannacht moet werken ja of nee eigenlijk wil ik de weg niet op maarja, ik ga dan wel veel uren maken hahaha

Veel uren maken is natuurlijk veel belangrijker dan veilig (kunnen) werken/veilig blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 12:14

Benthhh schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat er steeds meeer transport wegvalt, maar ik niet weet of ik vannacht moet werken ja of nee eigenlijk wil ik de weg niet op maarja, ik ga dan wel veel uren maken hahaha

Veel uren maken is natuurlijk veel belangrijker dan veilig (kunnen) werken/veilig blijven.

Als ik rustig aan doe, dan werk ik veilig en maak ik veel uren. En ach desnoods sneeuwkettingen, dan overleven we het wel. Ik zit op de weg met m'n werk hahaha

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 12:26

Mezelf buiten gesloten waardoor ik 2 uur lang buiten heb gewandeld }:0

Wel m'n stappenaantal gehaald nu, dat wel.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 12:44

Moe na gesprek met de psycholoog.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:03

MarJon schreef:
Mezelf buiten gesloten waardoor ik 2 uur lang buiten heb gewandeld }:0

Wel m'n stappenaantal gehaald nu, dat wel.

Oof, wel fris :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:10

Er heeft er hier weer eentje een error en staat alles buiten schoon te maken, van de auto die de komende drie dagen niet van z'n plek gaat komen tot het terras waar de komende dagen óók niemand overheen hoeft te lopen. :') Ik ga maar weer gewoon visdingen doen. :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:20

Hier hebben ook bijna alle overburen de oprit schoongemaakt, echt why?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:22

Beter dat dan een sneeuwduin van een meter zoals hier ligt. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:25

Ik heb nu al 2x onderweg moeten plassen....
Of naja 3x
1x kon ik bij de fabriek en de andere 2x ehh niet.....

Normaal is mijn blaas niet zo vervelend -O-

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:26

MarlindeRooz schreef:

Ja die liggen bij ons ook in de tuin haha! Maar de overburen hebben er nu 1 zelf gecreëerd die zeker wel 1,50 is!

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:35

Mijn katten zijn in de rui. Ik heb een zwarte broek aan maar lijk nu zelf op een kat -O-

Zo veel haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:43

MarlindeRooz schreef:

Ik klim liever over een sneeuwduin heen dan dat ik m'n schaatsen onder moet binden om bij de straat te komen, want dit wordt spekglad. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:48

Ik moet werken vandaag, 's nachts dus je ziet sowieso geen hand voor ogen. Hoop dat m'n klanten wel een beetje lief zijn en er geen bergen sneeuw overal liggen waar ik moet lossen. Moet thank God van m'n werkgever wel voorzichtig doen, dan maar wat langer bezig. Scheelt dat ik toch betaald krijg. Hahaha

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 13:58

Ik wil eigenlijk naar mijn paard, en even boodschappen doen, maar ik durf niet eens in de auto te stappen nu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:00

DiscoDipp schreef:
Ik wil eigenlijk naar mijn paard, en even boodschappen doen, maar ik durf niet eens in de auto te stappen nu :')

Gewoon doen, jezelf rustig houden en lekker rustig tuffen. Er rijd nu nog niemand hard. Degene die hard rijden zijn al uit de bocht gevlogen.

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:06

DiscoDipp schreef:

Hier hetzelfde probleem met naar t paard gaan.. Ik moet (zonder sneeuw) 30 min met de auto. Woon in Groningen en is voor vandaag tot 18.00 nog code oranje afgegeven. Nog nooit met gladheid gereden dus ook best angstig maar wil zo graag :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:09

Escamilla schreef:
Hier hebben ook bijna alle overburen de oprit schoongemaakt, echt why?

Ik heb het ook schoongemaakt, maar wel gestrooid. Ik woon in een straat met voornamelijk 60+ers, en ik heb al wat chocolaatjes ontvangen door de brievenbus :') dus die waarderen het wel.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:42

veerxsjimm schreef:
DiscoDipp schreef:

Hier hetzelfde probleem met naar t paard gaan.. Ik moet (zonder sneeuw) 30 min met de auto. Woon in Groningen en is voor vandaag tot 18.00 nog code oranje afgegeven. Nog nooit met gladheid gereden dus ook best angstig maar wil zo graag :')

Ja hier dus precies hetzelfde, en ik kan of kiezen voor een B weg maar dat durf ik dus echt niet, maar ik schijt er ook van om nu de autoweg op te rijden :')

@Marije: Ja rustig blijven haha. Dat roepen ze ook al mijn paard rodeo doet, ik kan dat niet :')

En ik heb een Opel karl, super fijn autotje maar dat ding weegt denk ik nog geen 900kg, als die gaat schuiven is er geen houden meer aan _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:45

Blij dat kippen gedaan zijn, maar wel ondanks de suikerklontjes toch bevroren water. Kwam al bijna niet op de moestuin, want zijstraat waar in moest was een ijsbaan met verkeersdrempel. En bij de zelfde stoplicht als gisteren glibber/glij om weer weg te komen.

En toch maar bezem meegenomen en gelijk geveegd na afloop ook nog gestrooid.

Moet 20 minuten rijden (normaal) naar de moestuin en gewoon rustig rijden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:48

Wat een sneeuwval hier.. (ik vind het fantastisch)
Zou eigenlijk wel boodschappen willen doen, maar durf niet echt weg te rijden, ik zie ze hier met bosjes vast staan en wil daar eigenlijk niet één van zijn :')

En er zijn mensen die rijden hier nog steeds als gekken door de straat :n mafketels..

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:54

Ik ben net met de auto weggeweest en dat was prima te doen, rustig rijden.
Maar morgen moet ik om 7 uur werken en in het donker vind ik het dan toch wat spannender

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:01

Independence schreef:
Ik ben net met de auto weggeweest en dat was prima te doen, rustig rijden.
Maar morgen moet ik om 7 uur werken en in het donker vind ik het dan toch wat spannender

T probleem is denk ik ook niet op de weg, maar ik kan mijn auto amper vinden in de sneeuw, zo ingesneeuwd is ie. Kan ook amper zien waar de weg ophoudt en de berm/stoep begint :+
Het probleem zal zijn wanneer ik zou proberen weg te rijden van de parkeerplaats, dat zal niet lukken ben ik bang.

Ik wacht wel tot mijn man thuis is met de auto die niet ingesneeuwd was, daarmee durf ik wel weg te rijden. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:05

Mensen die het gas vol open doen op plekken waar ze geen grip hebben. Newsflash, ook dan ga je geen grip hebben en je maakt het alleen nog maar erger. Ga beheerst gas leren geven :roll:

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:08

Hier deden ze dat gisteren expres..
Papa ging zoontje even laten zien hoe goed ze konden driften. En daarbij hoef je natuurlijk geen rekening te houden met omstanders en andere auto's, en maakt het geen klap uit dat je de hele straat in beslag neemt.. Stelletje idioten. Deden het écht expres, ik snap dat niet. 1 seconde de controle kwijt, en ze waren tegen de auto vlak voor hun (want afstand houden is voor nooobssss), of een omstander geknald.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 15:29

Oh, zo eentje hadden wij gister ook. Waren van de supermarkt terug naar huis aan het lopen en iemand in de wijk aan het helpen zijn auto uit de sneeuw te krijgen zodat hij hem goed kon parkeren (was vastgelopen). Komt er eentje in zo'n dikke Mercedes SUV aan, die naast ons stopt en vervolgens vol het gas open trekt. Achterwiel aangedreven dus dat spatte lekker omhoog. Gelukkig stond ik niet in de "vuurlinie" maar anders had hij er verbaal van langs gekregen.