1. Lekker koffie kunnen drinken in de zon. 2. Paard heeft zijn eczeemdeken de hele dag gedragen zoals het hoort, netjes over de oren. 3. Restje pizza van gister voor lunch.
Leuk Saul, die cupcakes, ben wel benieuwd naar een foto
1: huiswerk voor naalden fobie therapie gekeken 2: mooie grote donatie gedaan aan Stichting Katimo 3: voor het eerst in lange tijd weer geshopt voor kleding
1. Ondanks een moeilijke periode hou ik het dagelijks leven een soort van vol 2. Man is aan de bak begonnen 3. Even me time gehad bij nagel styliste
SplashIsLief
Geplaatst: 07-05-21 08:32
4-5 1. Gezellig bijgekletst met mijn ouders 2. Verwend door mijn vader die spontaan de wei had uitgemest 3. Fijn overleg gehad waardoor ik weer verder kan met 2 actiepunten
5-5 1. Gezellig gegeten met mijn schoonouders 2. Nieuw lekker recept ontdekt 3. Leuk gesprek gehad voor een project
6-5 1. Heerlijk samen geshopt voor de baby 2. Onze kooplijst nadert het einde 3. Leuke ontwikkelingen op mijn werk
1. Gezellig bezoek gehad van mijn schoonzus en kids. 2. Begonnen aan het opknappen van de tuin. 3. Nu nog even lekker puzzelen en dan te bed.
Prairy bij deze. Al zijn het mss meer regenboog cupcakes haha.
Prairy
Geplaatst: 07-05-21 21:27
1: vrolijk geworden van de cupcakes van Saul
2: mail gestuurd voor vakantie
3: lekker eten gehaald nadat ik water met rijst had laten aanbranden...
Safiera
Geplaatst: 08-05-21 09:31
Gisteren: 1. Een flink stuk gewandeld 2. Mijn autootje getankt én gestofzuigd. 3. Fijn mijn moeilijke dingen kunnen delen met mijn vriend
Vandaag: 1. Die cupcakes hierboven en het (mij heel bekende) servies 2. Positief begin van de dag met een flinke kop koffie! 3. Alvast voor moederdag een cadeautje bij mijn ouders neergezet.
Gisteren: 1. Max heeft voor kinderpony gespeeld voor dochtertje van een vriendin. 2. Eindelijk geen regen! 3. Veel gedaan: huis schoon, pony gedaan, met vriendin afgesproken, gewandeld, bij zwager geweest.
1. Lekker geshopt bij IKEA. 2. Mega aardige en geduldige medewerkers toen het gekochte matras niet in de auto bleek te passen. 3. Lekkere hotdog gegeten.
1. Perfectionisme achterwege kunnen laten bij het aquarellen. 2. Lekker warm buiten. 3. Stukje livestream kunnen kijken van één van mijn favoriete Youtubers.
1: Heel gezellig op een paar terrasjes gezeten in Eindhoven 2: goed kunnen kletsen met een vriend waar ik mee de hort op was 3: weer fijn om thuis te zijn en lekker een gezellig spelletje te doen met mijn man 4: en ook nog in de hangmat gelegen!
Gisteren: 1. Wekker laat kunnen zetten door thuis werken. 2. In de pauze gewandeld met een vriendin. 3. In de avond nog bijna 12 km geskeelerd met een vriendin.