Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Welke laptop is dat? Mijn laptop was ook nog niet in stock maar had dan weer niks met BF te maken.
Mijn bol.com pakketje is vandaag geleverd
Sanet schreef:Ik had de Equisense besteld vorige week maandag, gister mailtje gestuurd of er al iets bekend was qua verzending. Nee, zou eind december worden, want ik had kunnen zien met bestellen dat hij niet voorradig was op dit moment. Nou, dat heb ik helemaal niet gezien, maar vooruit..
Gistermiddag een mailtje, dat hij verzonden is.. dus ik ben benieuwd
Ashleytjuhh schreef:Sanet schreef:Ik had de Equisense besteld vorige week maandag, gister mailtje gestuurd of er al iets bekend was qua verzending. Nee, zou eind december worden, want ik had kunnen zien met bestellen dat hij niet voorradig was op dit moment. Nou, dat heb ik helemaal niet gezien, maar vooruit..
dat 1e had ik het zelfde, maar had kon ook nergens zien dat hij niet op voorraad was.
nog niet verstuurd bij mij mag kreeg wel 6 december gefeliciteerd met je 1e sessie
Ashleytjuhh schreef:Sanet schreef:Ik had de Equisense besteld vorige week maandag, gister mailtje gestuurd of er al iets bekend was qua verzending. Nee, zou eind december worden, want ik had kunnen zien met bestellen dat hij niet voorradig was op dit moment. Nou, dat heb ik helemaal niet gezien, maar vooruit..
dat 1e had ik het zelfde, maar had kon ook nergens zien dat hij niet op voorraad was.
nog niet verstuurd bij mij mag kreeg wel 6 december gefeliciteerd met je 1e sessie
Varekaj schreef:Ik heb voor mijn vriend nog met een mooie korting een reflecterende regenbroek kunnen scoren voor op de fiets + een reflecterende waterdichte hoes voor over zijn laptoprugzak. Kan hij vanaf januari lekker droog en zichtbaar met de fiets naar het werk.
singa schreef:Hier werd alles behoorlijk snel geleverd, behalve de vaatwasser voor de woning die we verhuren![]()
Verder heb ik nog een extra aankoop gedaan: een nintendo switch voor €99. Het heeft niet echt met black friday te maken, eerder met een actie van onze internetprovider. Op 2 dagen werd hij al geleverd, dus nu kan hij nog 2 weken onder de kerstboom wachten.
Storm schreef:Varekaj schreef:Ik heb voor mijn vriend nog met een mooie korting een reflecterende regenbroek kunnen scoren voor op de fiets + een reflecterende waterdichte hoes voor over zijn laptoprugzak. Kan hij vanaf januari lekker droog en zichtbaar met de fiets naar het werk.
Misschien was een auto een beter idee
Varekaj schreef:We hebben net de bedrijfswagen de deur uit gedaan omdat dat bij zijn nieuwe functie niet meer gratis in het loonpakket zitWe wonen op 5km van het hoofdkantoor van zijn werk, OV wordt volledig vergoed. Zowel met OV als fiets is hij er vaak sneller en/of makkelijker dan met de auto. En voor de verplaatsingen binnen de Benelux in functie van zijn job kan hij altijd een "pool"wagen reserveren.
Ik heb trouwens wel nog gewoon mijn eigen auto én hij heeft ook nog een sportwagen in de garage staanMaar hij wil nu eerst liever met OV en/of fiets proberen. Kost minder en gaat vlotter.