Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:22

Zoe_97 schreef:
lenaa_tje schreef:
Stom zeg! Ik sleep m’n paspoort gewoon mee want ik ben gierig :')
Voor identificeren heb ik m’n rijbewijs. Dat is misschien ook weer anders.

Maar in het buitenland ben je vaak niets met een rijbewijs. Ik ben Belg en werk op een plek waar we eerst western union en nu RIA money transfer doen. Hiervoor moet de klant zich identificeren. Hoe vaak ik al niet Nederlanders heb moeten weigeren die met een rijbewijs aan komen zetten. Is hier gewoon geen aanvaard identiteits bewijs, net als in de meeste landen.

Maar daar is toch gewoon een paspoort voor..? In NL gebruik ik ook gewoon mijn rijbewijs. Zodra ik 1 voet over de grens zet, gaat mijn paspoort mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:39

Dat ik sinds een paar dagen weer zo ontzettend veel spam in mijn inbox heb. Gisteravond heel die map geleegd, nu weer 33 nieuwe junk emails. Allemaal sex gerelateerd en nep winacties, zo vermoeiend

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:46

Telpeva schreef:
Dat ik sinds een paar dagen weer zo ontzettend veel spam in mijn inbox heb. Gisteravond heel die map geleegd, nu weer 33 nieuwe junk emails. Allemaal sex gerelateerd en nep winacties, zo vermoeiend

Hier ook...

Mijn ergernis.. gister mijn linkerarm heel simpel maar toch verkeers gebruikt (lees een bord eten vast houden zonder kussen onder mn arm). En nu enorm veel pijn, snachts ook meerdere keren wakker van en zelfs in mijn dromen was het aan bod....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:50

Gisteren zaagsel in mijn oog gekregen en nu iedere keer dichtgeplakt oog.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:58

Zoe_97 schreef:
lenaa_tje schreef:
Stom zeg! Ik sleep m’n paspoort gewoon mee want ik ben gierig :')
Voor identificeren heb ik m’n rijbewijs. Dat is misschien ook weer anders.

Maar in het buitenland ben je vaak niets met een rijbewijs. Ik ben Belg en werk op een plek waar we eerst western union en nu RIA money transfer doen. Hiervoor moet de klant zich identificeren. Hoe vaak ik al niet Nederlanders heb moeten weigeren die met een rijbewijs aan komen zetten. Is hier gewoon geen aanvaard identiteits bewijs, net als in de meeste landen.

Identificeren in Nederland bedoel ik daarmee :)
Buitenland ben ik nooit zonder paspoort. Ja misschien perongeluk in Duitsland maar voor tanken of boodschappen heb ik geen identificatie nodig.
Ik vind 2 (of dus eigenlijk 3) identificatie middelen niet nodig.
Ik gok eigenlijk dat je voor jou werk in Nederland ook niet weg komt met een rijbewijs maar voor de identificatie plicht die in Nederland geldt wel.
Dus voor de meeste normale dingen hoef ik echt geen paspoort of id kaart mee.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 29-07-20 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:02

Huisarts waar ik bijna 10 min wacht op gehoor.

Edit, uit eindelijk kreeg ik iemand aan de lijn. Vanwege waarnemingen ofzo kan het nog een paar weken duren voordat ik m'n spiraal krijg. Eeeeuh well thanks doc. Nu moet ik dus weer even aan de pil, iets wat ik eigenlijk niet wil maarja hoef ook geen kinderen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:48

Een duidelijk verhaal tegen mijn dochter over iets wat toch belangrijk is.Maar ze heeft oortjes in en vindt het verhaal niet belangrijk.Nou ja,ze komt er morgen wel achter dat dat niet handig was.Dit is trouwens niet de eerste keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:51

Ik moet m'n rijlaarzen wegbrengen om ze te laten maken, maar ik heb geen zin. :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:58

Net een minder leuk telefoontje van de garage gehad: auto zijn zodanig hoge kosten aan dat het wss een nieuwe zal worden -O- |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:06

Dat ik een goede hondenfotograaf tegen kom, dat ik de prijzen bekijk en je dan gewoon 195 euro betaald voor 3 foto's. :wow:

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:13

Mijn potje top coat (nagellak) is bijna leeg; zit nog een kwart in.
Eerste irritatie: ik had nieuwe besteld maar de verkeerde besteld :roll:
Tweede irritatie: hoe krijg je die laatste restjes fatsoenlijk gebruikt?? Het is een redelijk duur potje (Essie Gel Like top coat) dus vind 1/4 weggooien wat zonde maar het kwastje loopt niet lekker meer want zit niet in de lak en dus zelfs op zn kant leggen werkt niet lekker...

#firstworldproblems

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:28

Sodera schreef:
Mijn potje top coat (nagellak) is bijna leeg; zit nog een kwart in.
Eerste irritatie: ik had nieuwe besteld maar de verkeerde besteld :roll:
Tweede irritatie: hoe krijg je die laatste restjes fatsoenlijk gebruikt?? Het is een redelijk duur potje (Essie Gel Like top coat) dus vind 1/4 weggooien wat zonde maar het kwastje loopt niet lekker meer want zit niet in de lak en dus zelfs op zn kant leggen werkt niet lekker...

#firstworldproblems

Ik zou het even bewaren en dan bij het nieuwe potje gieten zodra deze wat leger is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:56

Sinds gisteravond hoofdpijn die maar niet over wil, ook niet met paracetamol

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 14:26

De kapstok viel mij net aan |o
T Ding is nog geen half jaar oud

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 14:33

Nayomie schreef:
Dat ik een goede hondenfotograaf tegen kom, dat ik de prijzen bekijk en je dan gewoon 195 euro betaald voor 3 foto's. :wow:

Dat is wel veel voor weinig. Ik heb eens bij MONOA een shoot geboekt. Kostte ook een berg maar hield er 8 foto's aan over en kreeg ook direct op groot formaat, bij de meeste moet je nabetalen.
Maar ik zou eens een berichtje naar Mandy Roeting fotografie doen ;)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 14:40

Dat ze hier constant op de stoep fietsen en als je er wat van zegt nog een grote mond krijgt ook. en nee het zijn geen kinderen maar volwassenen grrr stap gewoon af zo moeilijk is het niet!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 14:51

xDenies schreef:
Nayomie schreef:

Dat is wel veel voor weinig. Ik heb eens bij MONOA een shoot geboekt. Kostte ook een berg maar hield er 8 foto's aan over en kreeg ook direct op groot formaat, bij de meeste moet je nabetalen.

Zat haar te overwegen inderdaad of Nina Guiking (?), die foto's zijn namelijk vergelijkbaar als die fotograaf die ik net eerder noemde en krijg je meer foto's bij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:32

Aan die mevrouw die nonchelant staat te hoesten in de winkel nooit gehoord van hand voot de mond of in de elleboog al 3x hoest ze neiging om in een andere rij te gaan staan ook al heeft dat geen zin ze hoest mijn kant ook ook nog een keer op

Aanpassing mevrouw snottert ook nog nou het ultra vrolijke gevoel wat ik had is gelijk weer veranderd in paniek maar ja misschien heeft ze wel een test gedaan en is er niks aan de hand ik woon in redelijk veilig gebied. Is wel het type mens die zich niet laat testen voor mijn idee :')
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 29-07-20 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:34

Zou als het goed is vandaag gebeld worden over de uitslag van de corona test. Ze hebben nog tijd om te bellen, maar ik stress hem gewoon.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:50

Nayomie schreef:
xDenies schreef:

Zat haar te overwegen inderdaad of Nina Guiking (?), die foto's zijn namelijk vergelijkbaar als die fotograaf die ik net eerder noemde en krijg je meer foto's bij.

Sowieso naar Nina gaan! Super mooie foto's en leuke meid <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:50

Dat ik normaal altijd zoveel energie had dat ik er zelf moe van werd. Nu vanmorgen 3 uurtjes meegeweest naar de paardjes van iemand. Heb hoofdzakelijk op een stoel zitten kijken. En ben kapot. Heb net even liggen slapen en blijf moe. Maar heb gelukkig geen enorme hoofdpijn ofzo er van! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:08

Yay bank geleverd! Een deel in de verkeerde kleur.... hoe moeilijk kan het zijn mensen.....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:22

Mezelf. Alle zorgen die ik maak over van alles. Om gek van te worden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:25

Lau schreef:
Yay bank geleverd! Een deel in de verkeerde kleur.... hoe moeilijk kan het zijn mensen.....

We maken hem nog mooier het is niet eens mijn bank :') . Dus iemand zit nu zonder bank deel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 18:56

Dat we nog steeds niet de trouwring van mijn moeder gevonden hebben :(