Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:53

Super leuke bestelling is dat! Die broek is niet mijn ding, maar eigenlijk vindt I hem wel leuk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:53

Sky_As schreef:
Hierbij zoals beloofd nog de bestelling van 77online. Ik ben echt positief verrast. Natuurlijk is de kwaliteit niet super maar dat kan ook niet voor dat geld. (daar waar je blote buik ziet zou ik een wit topje eronder doen maar die had ik nu niet bij de hand. Ik zou niet met een blote buik over straat gaan...)

[ [url=m/XijjaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zyCw9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k5uskL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oX09tK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BO9Bie.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pz8n9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pgqSFg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pArWof.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou er zeker vaker bestellen

Dit is wel een leuk pakket! Is alles wat je aanhebt nieuw? Je geeft aan dat het vrij goedkoop is, wat heeft het allemaal gekost ?

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:58

Alleen de spijkerbroek had ik al en zwart/witte blouse is van zalon. Roze blazer was 24 euro, verentop 18 euro, roze en witte broek 25 euro, bloemen broek 13 euro, spijkerjasje 30 euro.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:04

Prijzen vallen inderdaad goed mee. Dat is ook al meer mijn "shopsegment". 35 euro en meer voor een simpel topje of tshirt vind ik bizar veel. Idem voor een shortje of blouse. Goede spijkerbroeken en goede wintertruien mogen wel iets meer zijn uiteraard.
Dankzij mijn box heb ik wel een hele fijne spijkerbroek, die past perfect en het staat me leuk! Toch maar even het merk en soortgelijke op mijn verlanglijstje gezet, als je een merk vindt die past dan moet je die houden.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:08

Duhelo schreef:
Prijzen vallen inderdaad goed mee. Dat is ook al meer mijn "shopsegment". 35 euro en meer voor een simpel topje of tshirt vind ik bizar veel. Idem voor een shortje of blouse. Goede spijkerbroeken en goede wintertruien mogen wel iets meer zijn uiteraard.
Dankzij mijn box heb ik wel een hele fijne spijkerbroek, die past perfect en het staat me leuk! Toch maar even het merk en soortgelijke op mijn verlanglijstje gezet, als je een merk vindt die past dan moet je die houden.
ja precies. D zwart wit blouse van zalon was voor mijn doen echt duur.... Maar die staat echt mooi. Op de foto komt hij niet over als hoe hij in het echt staat. Al met al ben ik erg blij met mijn aankopen van deze week en komt de 77onlineshop ook op het lijstje om vaker te bestellen. Zeker de outfits hebben me veel inspiratie gegeven....

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:23

Sky_As erg leuke kleding , staat je ook echt goed! En dat meen ik.. ga 77onlineshop ook onthouden ;)

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 00:10

Veertje, ik vind je box superleuk! Het is toch ook allemaal heel persoonlijk? Dat is juist het leuke van die box...

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 07:05

Die bloemen broek <3 Heel erg gaaf!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:38

@Sky_As Leuke kleren! Staat je goed :) 77online kun je fijn shoppen, heb ik ook al eens wat gehaald. Volgens mij duurde het bij ons wel enorm lang voordat we het binnen hadden

@Batje, dankje! Ben benieuwd hoe de kleren staan als ik de box heb :D

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:32

Veertje leuke combi's en een duidelijke stijl ben benieuwd als je hem hebt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:04

Vandaag krijg ik (als het goed is) mijn nieuwe preview *\o/*

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:38

Nightingale schreef:
Naar aanleiding van alle foto's hier was ik toch wel heel nieuwsgierig om het zelf te proberen :D Ik had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:

[ [url=m/jNLfuW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En zo ziet het eruit:

[ [url=m/unknlY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat ik het wel weet, maar ben benieuwd: wat zouden jullie houden? :D

Wat een leuke box!

Ik zou alles behalve het jurkje houden

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:40

Ik heb op zalon ingevuld wat er retour gaat, en het geen ik wil houden is betaald. Nu kan de doos gewoon naar postnl?

Jammer dat niemand iets op mijn outfits te zeggen had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:43

Dimphyl schreef:
Ik heb op zalon ingevuld wat er retour gaat, en het geen ik wil houden is betaald. Nu kan de doos gewoon naar postnl?

Ik vond outfits 1,2 en 4 leuk. De rest niet zo..

En zo kan de box inderdaad naar Postnl.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 10:52

Dimphyl schreef:

Ik vind het 2 de rokje met topje wel leuk en het laatste jurkje. De rest vind ik niet zo denderend.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:03

Dimphyl schreef:

Ik vind die tweede rok leuk, de rest niet.
Wat houd je ervan?

Edit: ik reageer liever niet dan dat ik zeg dat ik outfits niks vind terwijl de ander het misschien wel heel leuk vind.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:13

Even een vraag: mijn nabestelling is een tijdje terug al binnen gekomen en die heb ik een dag daarna met 1 broek weer terug gestuurd omdat ik die niet mooi vond. Nu heb ik op de site van Zalon geen feedback kunnen geven op die items en aan kunnen geven wat ik houd en wat ik terug stuur. Hadden jullie dat ook? En krijg ik nog een berichtje met het overgebleven bedrag dat ik nog moet overmaken?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:14

Dimphyl schreef:

Ja, het is wat anders dan mijn stijl, haha!

Je hebt een prachtig figuur dus jou zou alles moeten staan eigenlijk. Ik zou dat echt benadrukken als ik jou was :).

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:51

Dimphyl schreef:
Box ook eindelijk binnen!
Jammergenoeg viel het me best tegen met passen.

[ [url=m/WrOfFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rokje, leek mij vanaf de foto leuker dan de andere maar bleek toch wat minder fijn te zitten en deed wat goedkoop aan. Shirtje twijfel ik nog over.

[ [url=m/VCoCGy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere rok, die vind ik dus wél heel leuk! Shirt twijfel.

[ [url=m/t6lS1i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overslag jurk. het touwtje knoop je onder je oksel vast waardoor er een rare vorm in trekt. Ook veel te groot (ik trek em samen op m'n rug op de foto)

[ [url=m/j1dqEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Panterprint shirt: veel te groot, anders had ik em denk ik wel gehouden.
Broekje van mezelf

[ [url=m/GUn3NH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Off shoulder top; sowieso niet mijn ding. Vriend vond em opzich wel leuk, ik heb t idee dat mn bovenlijf er zo lang in lijkt.

[ [url=m/pFZgFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kant/rood shirt. Positief verbaasd maar vind het stofje niet lekker zitten en veel te kreuk gevoelig voor mij :+

[ [url=m/oO9XMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jasje: model is leuk, voelt goedkoop aan en kleur is echt niet mijn ding.

[ [url=m/PtTazz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was ik enorm benieuwd naar. Bandjes kunnen er ook af. Zit heerlijk, past goed. Maar vind het een beetje te netjes ofzo? De split is wel helemaal tot boven dus kan niet zomaar even bukken ofzo :')

Ik had gevraagd om wat speelse, kleurrijke items waar ik ook in zou kunnen werken (Momenteel door corona werkeloos, maar normaal in een kleding zaak) en ik denk dat ze dat toch goed heeft gedaan. Alleen toch niet 'mij'.
Ik twijfel nog even of ik de items die ik leuk vind, ook echt ga dragen en dus wil houden.

Ik vind eigenlijk alleen beide rokken met het zwarte shirt erop het leukste. De rest vind ik niet iets wat perse iets toevoegt qua styling. Moet ik eerlijk erbij zeggen dat ik dat bij veel boxen tegen vind vallen. Wel hele basic dingen die ook nog eens niet per se bij iedereen iets voor het lichaam doet zeg maar en ook niet echt iets bijzonders. Misschien is dat ook wel de mode op dit moment, zou natuurlijk ook zomaar kunnen.

En dan is het natuurlijk ook nog eens heel persoonlijk. (zie mijn bloemetjesbroek, of je houdt er van, of je haat het). Zo vind ik jouw rokken hierboven dus echt heel leuk, en die top zou ik niet eens over twijfelen (tenzij hij heel duur zou zijn )

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:24

Tanya, had jij je box al binnen? Je was toch bij Sibel gebleven, of niet? Echt raar he, ZO anders dan wat ik had.

Ben benieuwd!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:27

astridastrid schreef:
Tanya, had jij je box al binnen? Je was toch bij Sibel gebleven, of niet? Echt raar he, ZO anders dan wat ik had.

Ben benieuwd!

Nee, ik had de box van Sibel geannuleerd omdat ik het idee had dat zij niet persoonlijk iets voor mij had samengesteld. Net zoals ze met veel mensen in dit topic heeft gedaan.

Heb nu een andere styliste, net een mail gehad dat de box vertraagd is.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:30

Tanya schreef:
Nee, ik had de box van Sibel geannuleerd omdat ik het idee had dat zij niet persoonlijk iets voor mij had samengesteld. Net zoals ze met veel mensen in dit topic heeft gedaan.

Heb nu een andere styliste, net een mail gehad dat de box vertraagd is.

Ja - ik vond jouw preview ook tegenvallen van Sibel, hoor! Zeker omdat je volgens mij ook best "hip" bent!

Ben benieuwd naar je preview!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:28

Ik heb mijn box binnen, maar helaas gaat alles terug.

Afbeelding

Deze waren echt heel lelijk en van heel slechte kwaliteit. Precies plastic schoenen.

Afbeelding

Deze was wel oke. Is in het echt alleen veel stugger dan dat hij lijkt, maar hij staat niet lelijk.

Afbeelding

Je moet er van houden. Ik vond het een afschuwelijke broek.

Afbeelding

Mwa geen 30 euro waard.

Afbeelding

De grootste teleurstelling. Goedkope stof, aan de bovenkant wel mooi maar aan de voorkant veel te hoog. 1 misstap en je kunt helemaal naar binnen kijken :+ Dus zeker de prijs niet waard.

Afbeelding

Wel oke. Heeft wel een rare pasvorm. Heel kort aan de buik maar niet nauwsluitend genoeg.

Afbeelding

Stond heel kinderlijk.

Afbeelding

Deze was wel leuk. Precies zoals de foto's en hij paste perfect.

Afbeelding

Wel oke. Zeker 1 of misschien wel 2 maten groter nemen.

Het was een leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar :')

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:33

Gaat de blousejurk ook terug? Die vind ik errrruuugg leuk! :D

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:36

Dimphyl schreef:

Sorry, Ik vind de eerste outfit prachtig, die laat je figuur zo mooi uitkomen. Jasje inderdaad niet een kleur die ik zou kiezen.
Jurkjes zijn niet mijn smaak maar staan je wel goed.