Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Mijn moeder werkt voor een fysiopraktijk, dus contactberoep, maar terwijl de tandartsen en botoxpraktijken weer van start mogen, mogen hun nog steeds niet open. Ze hebben zoveel patiënten die door een ziekte die ze hebben die zorg nodig hebben, maar nu gewoon niet kunnen krijgen waardoor ze zo snel achteruit gaan
_San87_ schreef:Whale schreef:Mijn moeder werkt voor een fysiopraktijk, dus contactberoep, maar terwijl de tandartsen en botoxpraktijken weer van start mogen, mogen hun nog steeds niet open. Ze hebben zoveel patiënten die door een ziekte die ze hebben die zorg nodig hebben, maar nu gewoon niet kunnen krijgen waardoor ze zo snel achteruit gaan
Er gaat wel echt iets mis in het toewijzen van wat open mag en wat niet... Een fysiotherapeut lijkt me een heel stuk meer van belang voor de gezondheid dan een botoxpraktijk.
_San87_ schreef:LadyMadonna schreef:Vervelende discussie?
Dacht dat je hier ook je ei ff kwijt kon, maar ok...
Ik snap t ook niet helemaal... Ik heb hier ook vaak genoeg gezeurd dat ik t zo lastig vind allemaal.
_San87_ schreef:Whale schreef:Mijn moeder werkt voor een fysiopraktijk, dus contactberoep, maar terwijl de tandartsen en botoxpraktijken weer van start mogen, mogen hun nog steeds niet open. Ze hebben zoveel patiënten die door een ziekte die ze hebben die zorg nodig hebben, maar nu gewoon niet kunnen krijgen waardoor ze zo snel achteruit gaan
Er gaat wel echt iets mis in het toewijzen van wat open mag en wat niet... Een fysiotherapeut lijkt me een heel stuk meer van belang voor de gezondheid dan een botoxpraktijk.
Whale schreef:Amersfoort
Whale schreef:Mwah, ik lig sowieso nooit op het strand of ga naar de Efteling