Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:LWDaisy schreef:Samengevat in BE:
[ [url=m/wAuasg.png]Afbeelding[/url] ]
Stomme foto die alles uit zijn context haalt. Je mag gaan joggen, alleen of met mensen die onder hetzelfde dak wonen, NIET met vrienden. Fabrieken mogen enkel open blijven indien ze de minimale regels van afstand kunnen respecteren, kunnen ze dat niet moeten ze sluiten. Ik zie de laatste dagen veel van deze domme dingen voorbij komen. Onze regering begint eindelijk zijn verantwoordelijkheid te nemen en nog heb je van die klagers
Poeky schreef:Ja, het is een ruitershop dus telewerk is helaas niet mogelijk... Sta wel minimaal ingepland maar toch. Infolijn geraak ik tot op heden niet bij binnen dus durf het ook niet zeggen...Laurievc schreef:Ik werk als Belg in NL. Na de maatregelen die België gisteren genomen heeft, is het voor mij nog toegelaten om 'in het buitenland' te werken?
Ik kan nergens iets vinden dat het niet zou mogen, maar mijn werkgever wilt het graag zeker weten. Misschien heeft iemand van jullie een idee?
Enkel essentiële reizen naar het buitenland zijn nog toegestaan. Indien het volgens jouw werkgever essentieel is dat jij nog naar je werk gaat, en dit absoluut niet via telewerk mogelijk is, vermoed ik dat je nog kan gaan. Telewerk wordt echter ten stelligste aangeraden.
Kleine noot: dit is enkel op de regels in België gebaseerd, die in Nederland ben ik niet van op de hoogte.
karuna schreef:Hier zitten de groenwerkers ook gewoon dicht bij elkaar te geinen in de pauze en grapjes maken in de trend van ah mag ik een hapje van jou broodje virusen meer mensen hoor en lees ik dat ze het alleen maar lollig vinden alle heisa.
elnienjo schreef:PSvanLot schreef:
Bovenaan elke pagina? In de openingspost lijkt me een goed idee.
Ik heb namelijk al verschillende mensen gezien die zich er aan ergeren.
Ik heb die persoon die al op foei gezet omdat ik dat gescrol kotsbeu ben. Ze zet dat maar in haar profiel, dan hoeven we het tenminste niet 100 keer opnieuw voorbij zien komen.
elnienjo schreef:karuna schreef:Hier zitten de groenwerkers ook gewoon dicht bij elkaar te geinen in de pauze en grapjes maken in de trend van ah mag ik een hapje van jou broodje virusen meer mensen hoor en lees ik dat ze het alleen maar lollig vinden alle heisa.
Ach, die zorgen zo voor het opbouwen van de groepsimmuniteit.
karuna schreef:Hier zitten de groenwerkers ook gewoon dicht bij elkaar te geinen in de pauze en grapjes maken in de trend van ah mag ik een hapje van jou broodje virushun schaftkeet staat pal achter mijn tuin al een paar dagen dus ik krijg alles mee. Ik geloof dat ie vandaag weer verkast
en van meer mensen hoor en lees ik dat ze het alleen maar lollig vinden alle heisa.
LWDaisy schreef:[
Stomme foto die alles uit zijn context haalt. Je mag gaan joggen, alleen of met mensen die onder hetzelfde dak wonen, NIET met vrienden. Fabrieken mogen enkel open blijven indien ze de minimale regels van afstand kunnen respecteren, kunnen ze dat niet moeten ze sluiten. Ik zie de laatste dagen veel van deze domme dingen voorbij komen. Onze regering begint eindelijk zijn verantwoordelijkheid te nemen en nog heb je van die klagers
Natuurlijk klaag ik, want ik wordt door mijn werkgever uit totaal niet beschermd.
De kapper is nog steeds open. De markt gaat vanochtend ook gewoon door.
Je mag je enkel verplaatsen voor dingen die noodzakelijk zijn, maar ik mag wel gezellig gaan wandelen. Als ik alleen zou wonen, mag ik wel met vrienden gaan joggen.
Belachelijk vind ik het.
karuna schreef:elnienjo schreef:Ach, die zorgen zo voor het opbouwen van de groepsimmuniteit.
Even aanvulling gegeven ook. Maar de keet staat pal achter mijn tuin en hun stoelen tegen mijn achterschutting aan. Zou ik dus hoestend achter door de tuin lopen zit ik binnen de 1,5 meter. Ik vermijd dus achterste stuk tuin nu.
karuna schreef:Hier zitten de groenwerkers ook gewoon dicht bij elkaar te geinen in de pauze en grapjes maken in de trend van ah mag ik een hapje van jou broodje virushun schaftkeet staat pal achter mijn tuin al een paar dagen dus ik krijg alles mee. Ik geloof dat ie vandaag weer verkast
en van meer mensen hoor en lees ik dat ze het alleen maar lollig vinden alle heisa.
knollentuin schreef:Waarom is het voor een groeo mensen zo belangrijk om onderuit te halen wat er in het begin of halverwege gezegd is door bv RIVM of voorlichters dat nu anders blijkt te zijn.
Je hoort vaak zat dat het hele verloop van dit virus niet exact te voorspellen is . Omdat het een nieuw virus is. Ze weten niks zeker . Dan kan iedereen wel roepen zie je wel ze hadden het fout !!! als een verloop anders wordt . Ik vind dat zo onredelijk. Ik ga ervan uit dat iedereen naar eer en geweten vermeld wat er bekend geworden is, als dat achteraf anders blijkt te zijn is het lekker makkelijk om te gillen dat ze maar wat roepen en er niks van bakken. Stop daar ajb mee.
karuna schreef:Voor hun veiligheid blijf ik er weg. Ik denk ook aan andere mensen, wil niemand besmetten. Gelukkig verkassen ze vandaag weer.
Petpa schreef:Ik lees dat een mevrouw in Wijk aan Zee al 2 weken corona heeft.
Dit is nooit in het nieuws geweest, terwijl zij wel getest is.
Bijzonder!
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... voorstelle