Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Mag je altijd je fiets meenemen in de trein of alleen bepaalde treinen en dan speciale wagons?
Vjestagirl schreef:Suzanne F. schreef:Mag je altijd je fiets meenemen in de trein of alleen bepaalde treinen en dan speciale wagons?
In iedere NS trein mag het, maar wel alleen buiten de spits en in het bezit van een fietskaartje
Suzanne F. schreef:Vjestagirl schreef:In iedere NS trein mag het, maar wel alleen buiten de spits en in het bezit van een fietskaartje
En wat als het nou heel druk is? Dan sta je daar met je fiets. Of moet die ergens speciaal staan in de trein?
Suzanne F. schreef:Mag je altijd je fiets meenemen in de trein of alleen bepaalde treinen en dan speciale wagons?
Foaly schreef:Nee, maar Weekend Vrij is gelding vanaf 18.30 op vrijdag. En laten ze nu vrijdag dus wel gaan staken
LoveBodin schreef:Weet iemand wanneer de reisplanner is bijgewerkt voor de staking van morgen?
Ik moet vanuit het zuiden richting Utrecht, en wil graag weten naar welk station we met de auto moeten... Maar voor nu zegt de reisplanner blij dat ik gewoon met de trein kan vanaf het zuiden en dat geloof ik niet helemaal