Shaggy09 schreef:Ik zie niet in waarom een kind van 4 moet leren hoe die boodschappen moet doen.
Nee ik ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Het concept iets is pas van jou als je het betaald hebt is in een fysieke winkel mss wat makkelijker aan te leren dan van een website?
Ik ben er wel blij mee eigenlijk. Vorige week had ik iets wat je had kunnen uitleggen als een hupsje van mijn eierstokken. Toen ging ik zondag naar de ah en alles was daarna weer rustig
[***] schreef:Kwam net dit tegen:
https://www.buzzfeed.com/kristatorres/t ... gin=web-hf
'This TikTok Of A Mom Peeing Everywhere In A Grocery Store Hilariously Explains Pregnancy'
Zooooveeel vragen. Waarom is dit hilarisch?? Het in een supermarkt, net naast het voedsel, dat is goor in plaats van grappig? De man zijn eerste gedachte is om het te filmen? Ze vinden het hele tafereel grappig? Ze laten een medewerker het opdweilen terwijl ze dat prima zelf kunnen? En dan bedenken ze dat het een goed idee is om het op internet te zetten??? Echt, wat is mis met zulke mensen![]()
Varekaj schreef:Ik was gister op les met mijn paard en op het stalterrein naast de buitenbak ging een kind (jaar of 6 denk ik) voetballen met iemand van stal. Rustig de bal heen en terug trappen naar elkaar. Iemand zei toen al "pas op met dat paard" maar de mijne vond het alleen maar leuk om te zien![]()
Nadien aan de trailer passeert de bal er een paar keer langs. Paard kijkt vrolijk naar de bal en blijft relax. Ik weet dat de mijne bomproof is dus ik zeg dat ie de bal een keer zacht mag gooien. Bal stuitert en rolt onder paard, paard kijkt geamuseerd rond. Dus ik pak de bal, gooi die van een afstandje op paard zijn kont. Iets wat ik al jarenlang ook met regelmaat thuis doe btw![]()
Kind gelijk keihard over de hele binnenplaats naar mijn lesgever "papa papa kijk dan! Kijk dan! Kijk dan hoe cool die is papa!" Zegt ie tegen mij "mevrouw zo vind je ze zelden hoor, die is zijn gewicht in goud waard".
Dat kereltje heeft van mij toch een flinke high five gehad
_San87_ schreef:Cookies schreef:Ik stond laatst bij de Jumbo en daar nam zo'n blaag een klein hapje uit een appel. Moeder zag het net te laat en ipv de appel te kopen, nee ging ze de appel zo leggen dat je het hapje niet zag.
Oh dan zou ik echt heel hard iets erover zeggen.
Luxorvalkje schreef:Bose quiet comfort....
Beste investering ooit.
Iemand een idee voor een goed ziekenhuis hier in het zuiden (omg. Den Bosch)?
Implanon zie ik niet zitten
Ze doen maar +/- 5 sterilisaties per jaar
Kosten tegen de 3000 euro