Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robeer

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:46

Je gesloten teugels gewoon doorknippen....... hoef je geen geld uit te geven en heb je toch split *\o/* :D _O-

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:55

Je kan niet 4 teugels tegelijk gebruiken en je hebt altijd een favo paar dus 1 van de 2 blijft dan (zonde) onderin de kast liggen.

Mijn nadenken is mislukt. Ik ging nog eens kijken naar wat ik had staan in mijn Swarovski mandje en toen was alles terug gesprongen naar de oude prijs. Daar schrok ik zo van dat ik de artikelen opnieuw met de sale prijs in mijn mandje heb gedaan en gelijk heb besteld _O- fomo :P

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:57

Nee, Komo. Van de vuilniszak waar je ze straks in gaat gooien :j

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:59

Hilli schreef:
Nee, Komo. Van de vuilniszak waar je ze straks in gaat gooien :j

:') _O-

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:07

xSCWx schreef:
Je kan niet 4 teugels tegelijk gebruiken en je hebt altijd een favo paar dus 1 van de 2 blijft dan (zonde) onderin de kast liggen.

Mijn nadenken is mislukt. Ik ging nog eens kijken naar wat ik had staan in mijn Swarovski mandje en toen was alles terug gesprongen naar de oude prijs. Daar schrok ik zo van dat ik de artikelen opnieuw met de sale prijs in mijn mandje heb gedaan en gelijk heb besteld _O- fomo :P

Loop jij daar straks met je lampenkappen en ijcos in je oren. Je het retour mogelijkheden

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:32

Weet je niet hoeveel andere oorbellen je kan kopen voor het geld van rare roze ijsjes :oo

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 21:43

Ze zien eruit alsof ze van de claire's komen. Als je dure oorbellen neemt, neem dan ook een beetje mooie oorbellen.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:47

Laurora schreef:
Ik zit er over te denken om er een set teugels bij te kopen.
Ik heb nu gewoon gesloten teugels, maar ik wil ook graag een set split reins.
maar ik twijfel toch een beetje, want mijn huidige teugels zijn gewoon prima en ik ben bang dat ik die nieuwe dingen misschien niet zo veelvuldig ga gebruiken als dat ik nu denk :Y)
Als je zo graag met split reins wilt rijden, neem je toch gewoon twee halstertouwen? ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:50

Dammie schreef:
Ik ga op zoek naar andere oorbellen...

Je hebt helemaal geen oorbellen nodig!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:49

Ik heb weer even wat goede redenen nodig om iets niet te kopen :')
Vandaag mijn 1e stage dag (bij een dierenwinkel) gehad en UITERAARD hadden ze daar een heeeel lief leuk schattig caviaatje die daar nu al vrij lang (8-9 maanden) zit. Maar niemand wil hem kopen want iedereen koopt steeds alle baby caafjes die net van de fokker af komen |(
Ik kan nu gratis een caviakooi van een vriendin krijgen, dus het is nu iets te makkelijk voor me om deze cavia (+ een vriendje uiteraard) mee naar huis te nemen. Praat me hiervan af? _O-
Fotootje van de caaf gewoon omdat het kan
Afbeelding

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:53

Als je er vanaf gepraat wilt worden, dan is dat op zich al een hele goede reden om het niet te doen. Een dier neem je bewust en met volle verstand en verantwoordelijkheid en niet alleen omdat het schattig/zielig/zo leuk is.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:53

sureido schreef:
Dammie schreef:
Ik ga op zoek naar andere oorbellen...

Je hebt helemaal geen oorbellen nodig!

Ik heb pas 30 paar oorbellen :o?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:54

xSCWx schreef:

De marketeers van Swarovski danken je!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:01

Een dier koop/krijg/neem je niet in een opwelling van een dag "omdat ie sielugh" is. Je kiest voor een dier met je volle verstand waarbij je alle plussen en minnen hebt afgewogen zowel op korte als lange termijn.

Kortom, die caaf is een dikke no-go.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:14

E_J schreef:
Ik heb weer even wat goede redenen nodig om iets niet te kopen :')
Vandaag mijn 1e stage dag (bij een dierenwinkel) gehad en UITERAARD hadden ze daar een heeeel lief leuk schattig caviaatje die daar nu al vrij lang (8-9 maanden) zit. Maar niemand wil hem kopen want iedereen koopt steeds alle baby caafjes die net van de fokker af komen |(
Ik kan nu gratis een caviakooi van een vriendin krijgen, dus het is nu iets te makkelijk voor me om deze cavia (+ een vriendje uiteraard) mee naar huis te nemen. Praat me hiervan af? _O-
Fotootje van de caaf gewoon omdat het kan
[ [url=m/6fKaco.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er 2

Ze stinken, ze maken een bende waar je U tegen zegt, met wat geluk zijn ze tam maar die van mij niet, vreten een fortuin aan groenvoer en afhankelijk van je bodembedekking ben je wekelijks een pak zaagsel kwijt.
2 keer per dag poep opvegen anders hou je het niet meer bij.

Ze maken wel leuke geluidjes :')

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:16

Ik voeg er nog even aan toe (deed ik net niet onder het motto “geen boekwerk online gooien” :') ); de verleiding bestaat voornamelijk uit “ik mis knagers in mijn huis” omdat ik sinds net een paar maanden geen ratjes meer heb. Dus ik dacht hey hallo cavia <3 :')

Granoek schreef:
Ik heb er 2

Ze stinken, ze maken een bende waar je U tegen zegt, met wat geluk zijn ze tam maar die van mij niet, vreten een fortuin aan groenvoer en afhankelijk van je bodembedekking ben je wekelijks een pak zaagsel kwijt.
2 keer per dag poep opvegen anders hou je het niet meer bij.

Ze maken wel leuke geluidjes :')

Oh jee :') :') :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:20

Ja ik wilde ze heel graag en had me gigantisch ingelezen, ze zitten hier echt groot en komen niks tekort maar alle waarschuwingen waarvan ik dacht ‘ach dat zal wel meevallen’ zijn wel echt waar. Poepfabrieken tot en met, niet zindelijk te krijgen.

En ja ze eten eeeecht veel groenten en hebben dat ook gewoon nodig dus ja in dat opzicht duurder dan de hamsters die ik gehad heb. Dure brokken want ze zijn ook nog kieskeurig, volle bak hooi.

Ik vind ze echt heel leuk maar weet niet of ik na deze nog nieuwe zou nemen :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:53

Voor de ene cavia die je nu uit de dierenwinkel weg haalt, zit er volgende week weer een nieuwe waarvan je ook niet weet hoe lang die daar zal slijten.
Misschien een idee: 1 of 2 cavia's erbij bestellen zodat deze niet meer alleen zit, en dat groepje dan voortaan in de dierenwinkel aanhouden als showmodellen. Als klanten een cavia willen dan kunnen ze ze bestellen, dan moeten ze even wachten maar dan hebben ze jonge diertjes, dan blijft de dierenwinkel niet steeds met achtergebleven stumpertjes zitten, en het voorkomt dat mensen een levend dier als impuls aankoop doen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:50

Nieuw paard ?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:48

Alja schreef:
Nieuw paard ?

Je hebt geen nieuw paard nodig. Die zijn nog erger in alles dan cavia’s. Neem de hierboven genoemde nadelen en vermenigvuldig die met factor 1000

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:04

xSCWx schreef:
Alja schreef:
Nieuw paard ?

Je hebt geen nieuw paard nodig. Die zijn nog erger in alles dan cavia’s. Neem de hierboven genoemde nadelen en vermenigvuldig die met factor 1000

Maar ze zijn over het algemeen wel gemakkelijker tam te krijgen als ik op persoonlijke ervaringen af ga _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:09

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:16

lenaa_tje schreef:
Wie praat mij af van een chilly’s waterfles met leuk printje. https://www.teaandlemonade.nl/c-4609311 ... -editions/

Hoeveel waterflessen heb je al?
Het doel van die dingen is het sparen van het milieu. Als je er meerdere hebt, dan gaat dat nut verloren.
Eentje, en die dan afwassen, dan ben je goed bezig.
Plus, dan doe je jaren ,met zó n fles, over 10 jaar ben je die print echt zat.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:21

Ik vind het echt best wel lelijke flessen. En de fles kan niet in de vaatwasser, wat betekent dat je elke dag die fles speciaal met de hand moet gaan wassen. Daarbij krijg je altijd dat de smaak van je drankje in zo'n fles blijft hangen, dus als je een keer koffie meeneemt proef je dat na drie weken nog. En om de fles goed schoon te maken moet je er nog een speciale borstel bij kopen. Niet doen dus.

Edit: Ik zie dus net dat de flessen met printje 30 euro kosten. Als je echt een thermosfles wil, kijk dan even bij bol.com daar heb je ze voor 10 euro.
Zeker omdat dit van die flessen zijn die je na een jaar of twee weer weggooit of kwijt bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:24

De prijs alleen al! Ontzettend duur. Bij de ikea voor 3 euro een herbruikbare waterfles.