Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Je kan niet 4 teugels tegelijk gebruiken en je hebt altijd een favo paar dus 1 van de 2 blijft dan (zonde) onderin de kast liggen.
Mijn nadenken is mislukt. Ik ging nog eens kijken naar wat ik had staan in mijn Swarovski mandje en toen was alles terug gesprongen naar de oude prijs. Daar schrok ik zo van dat ik de artikelen opnieuw met de sale prijs in mijn mandje heb gedaan en gelijk heb besteldfomo
Laurora schreef:Als je zo graag met split reins wilt rijden, neem je toch gewoon twee halstertouwen?Ik zit er over te denken om er een set teugels bij te kopen.
Ik heb nu gewoon gesloten teugels, maar ik wil ook graag een set split reins.
maar ik twijfel toch een beetje, want mijn huidige teugels zijn gewoon prima en ik ben bang dat ik die nieuwe dingen misschien niet zo veelvuldig ga gebruiken als dat ik nu denk
xSCWx schreef:Mijn nadenken is mislukt. Ik ging nog eens kijken naar wat ik had staan in mijn Swarovski mandje en toen was alles terug gesprongen naar de oude prijs. Daar schrok ik zo van dat ik de artikelen opnieuw met de sale prijs in mijn mandje heb gedaan en gelijk heb besteldfomo
E_J schreef:Ik heb weer even wat goede redenen nodig om iets niet te kopen![]()
Vandaag mijn 1e stage dag (bij een dierenwinkel) gehad en UITERAARD hadden ze daar een heeeel lief leuk schattig caviaatje die daar nu al vrij lang (8-9 maanden) zit. Maar niemand wil hem kopen want iedereen koopt steeds alle baby caafjes die net van de fokker af komen![]()
Ik kan nu gratis een caviakooi van een vriendin krijgen, dus het is nu iets te makkelijk voor me om deze cavia (+ een vriendje uiteraard) mee naar huis te nemen. Praat me hiervan af?
Fotootje van de caaf gewoon omdat het kan
[ [url=m/6fKaco.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:Ik heb er 2
Ze stinken, ze maken een bende waar je U tegen zegt, met wat geluk zijn ze tam maar die van mij niet, vreten een fortuin aan groenvoer en afhankelijk van je bodembedekking ben je wekelijks een pak zaagsel kwijt.
2 keer per dag poep opvegen anders hou je het niet meer bij.
Ze maken wel leuke geluidjes
lenaa_tje schreef:Wie praat mij af van een chilly’s waterfles met leuk printje. https://www.teaandlemonade.nl/c-4609311 ... -editions/