Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Dat een circus artiest zich de pleuris valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
MarlindeRooz schreef:Dat mijn theepot vannacht uit mijn kast viel om 5:00.toen na een uur kon ik weer slapen tot die rottige hijskraan aan ging. Ze mogen pas om 7:00 beginnen met bouwen maar dat was altijd 6:45 en nu is het dus 6:30. Dan gaat er dus een levensgrote hijskraan onder mijn raam aan.
MarlindeRooz schreef:Staat gewoon in de wet ja... zal eens kijken. Heb nu mijn raam maar dicht gedaan. Met raam dicht slapen is 3x niks want dit gebouw is enorm warm.
LadyMadonna schreef:De onzin die mensen uitkramen....
Vannacht is er hier op de Rijksweg een stoffelijk overschot gevonden. Uiteindelijk blijkt het om zelfdoding te gaan.
Dan zit je even door de reacties te bladeren, en serieus, Mark Rutte krijgt de schuld...
Het is dat ik zakelijk niet zonder socials kan....
LadyMadonna schreef:De onzin die mensen uitkramen....
Vannacht is er hier op de Rijksweg een stoffelijk overschot gevonden. Uiteindelijk blijkt het om zelfdoding te gaan.
Dan zit je even door de reacties te bladeren, en serieus, Mark Rutte krijgt de schuld...
Het is dat ik zakelijk niet zonder socials kan....