Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 23:03

Dat de mensheid stuk is. -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 01:07

Benen droog zijn volgens de HA , dus tube vette zalf mee vannde apotheek. Dacht smeer ze even in , ik knijpen als een idioot maar het is net een tube met plamuur := . Super dik ook amper uit te smeren :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 02:35

LadyMadonna schreef:
Dat een circus artiest zich de pleuris valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
8)7

Wat is daar mis mee? Iets zeer gelijkaardig meegemaakt door iemand die ook zeer duidelijk het risico nam. Wrs levenslang verlamd. En geloof me: ik leef met die mens mee. Maar er zijn enorm veel getuigen die hier ook mee moeten leven en dat is ook niet niets. Ik ben erheen gelopen denkende dat ik een hoopje prut zou vinden. En schoonbroer zag de moto ontvlammen.

Nee dat vergeet je niet. En het was wél een berekend risico blijkbaar.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 08:04

Dat ik mijn bed niet uit wil , maar toch echt moet anders kom ik te laat -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 08:16

Dat mijn theepot vannacht uit mijn kast viel om 5:00.toen na een uur kon ik weer slapen tot die rottige hijskraan aan ging. Ze mogen pas om 7:00 beginnen met bouwen maar dat was altijd 6:45 en nu is het dus 6:30. Dan gaat er dus een levensgrote hijskraan onder mijn raam aan. :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 08:19

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn theepot vannacht uit mijn kast viel om 5:00.toen na een uur kon ik weer slapen tot die rottige hijskraan aan ging. Ze mogen pas om 7:00 beginnen met bouwen maar dat was altijd 6:45 en nu is het dus 6:30. Dan gaat er dus een levensgrote hijskraan onder mijn raam aan. :n

Dan maak je er een melding van. 0700 u is 0700u, niet 0630.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 08:22

Staat gewoon in de wet ja... zal eens kijken. Heb nu mijn raam maar dicht gedaan. Met raam dicht slapen is 3x niks want dit gebouw is enorm warm.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 08:38

MarlindeRooz schreef:
Staat gewoon in de wet ja... zal eens kijken. Heb nu mijn raam maar dicht gedaan. Met raam dicht slapen is 3x niks want dit gebouw is enorm warm.

Oh ja dat was hier ook een langere tijd met de bouw van alle huizen hier..
Al dat bouwverkeer zo vroeg in de ochtend.. Gelukkig is dat nu grotendeels voorbij! Ik snap je ergernis helemaal :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 09:01

Dit duurt al een jaar oid. Woon er gelukkig pas sinds juli haha.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 09:15

Dat mijn werk zo niet rolstoelvriendelijk is... het is al een enorme stap om nu daarmee naar werk te moeten. Ik kom:
- Niet de parkeerplaats over en geen toegankelijke stoep.
- niet de voordeur binnen is te smal en de deur die voor rolstoelen is zit van binnen op slot
- er is geen toilet, moet mn rolstoel buiten het toilet zetten en dan heb ik geluk dat ik er zelf uitkan
- Ik zat vast in de lift omddat ie op de eerste verdieping ineens 5 cm naar beneden zakte en ik daar niet overheen kwam

Dit kan toch niet bij een relatief groot bedrijf

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 09:33

Ik schrik er vaak van hoeveel gebouwen en instanties nog steeds niet rolstoelvriendelijk zijn anno 2020.
Als je daar nooit mee te maken hebt dan heb je dat niet in de gaten, maar let er maar eens op hoeveel drempeltjes, smalle (in)gange er nog zijn. Of dat er geen lift aanwezig is, enkel een trap. Erg jammer.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 10:26

Dat Beter Bed vandaag mijn bed zou komen brengen, ik daarom al sinds 8 uur wacht en nu een belletje van de bezorger krijg dat ze toch niet komen ;(
Er is iets fout gegaan en delen van het bed zijn er nog niet. En de klantenservice, die het door moesten geven, hebben dat niet gedaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 10:44

Dat het kitten piep alarm om 07.00 uur ging nu. Nog een uur voor de afspraak die we gemaakt hadden. :')

En dat ik mogelijk opgelicht ben via marktplaats (voor het eerst, maar alsnog niet leuk). -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:24

Dat een van de paarden niet op tijd gesedeerd was en ik als gevolg op m’n hoofd in het zand eindigde. In de categorie: you had one job. 8)7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:32

PostNL. Zou dinsdag pakket bezorgen. Dus ik dacht “mooi! Dan is er iemand thuis”. Helaas, vertraagd en zou het het naar een locatie gebracht worden. En zelfs dat is nu alweer vertraagd. Ik word er zo moe van.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 12:25

Dat ik voor mijn moeder de zorgtaak wil bellen, nieuw bedrijf per 1 januari, en gewoon al verschillende keren zo lang in de wacht sta en er wordt gewoon niet opgenomen -:(-
Zilveren Kruis gebeld, ja er zijn opstartproblemen :o? joh, zou het!
Mijn moeder moet naar radiotherapie dus wijst best nauw dus totaal geen vertrouwen in dat ze op tijd gehaald wordt en al helemaal niet op tijd opgehaald wordt in het ziekenhuis.
Dus regiotaxi gebeld die ze ook moet betalen maar wel 105 euro betalen aanbZK voor vervoer :roll:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:20

De onzin die mensen uitkramen....
Vannacht is er hier op de Rijksweg een stoffelijk overschot gevonden. Uiteindelijk blijkt het om zelfdoding te gaan.
Dan zit je even door de reacties te bladeren, en serieus, Mark Rutte krijgt de schuld...

Het is dat ik zakelijk niet zonder socials kan....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:22

LadyMadonna schreef:
Vannacht is er hier op de Rijksweg een stoffelijk overschot gevonden. Uiteindelijk blijkt het om zelfdoding te gaan.
Dan zit je even door de reacties te bladeren, en serieus, Mark Rutte krijgt de schuld...

Zo vermoeiend he?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:36

Collega die weer in zijn jaarlijkse, 4-maanden lange (echt niet overdreven) verkoudheid zit en om de 5 minuten hoest met een enorme rochel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 13:42

Ooh man nu moet ik denken aan mijn tentamen net. Allemaal mensen om me heen die echt pruttelend hun neus op zaten te halen. Gat ver damme

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:44

Twee armbandjes besteld bij Lucardi. De ene kwam in diggelen aan en de andere is nog te klein voor een kinderpolsje. :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:45

LadyMadonna schreef:

Ik erger me daar ook gigantisch aan, die internethelden op Facebook. Altijd de schuld van de ander, of misbruik maken van iemand anders zijn dood. Of, als je een andere mening hebt, moet je het land uit. :r

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:55

xPabloBokt schreef:
Ooh man nu moet ik denken aan mijn tentamen net. Allemaal mensen om me heen die echt pruttelend hun neus op zaten te halen. Gat ver damme

Verkouden zijn is ook gewoon kl*te. Heb je net je neus gesnoten, zit je 5 minuten later weer met een volle neus.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:56

Dat ik zo goed bezig was door niks te kopen aan paardendingen, en toch ben gezwicht. Ook al heb ik het allemaal hard nodig

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 14:00

Dat ik financieel blijkbaar een miscalculatie heb gemaakt en mijn zorgverzekering ineens morgen gaat afschrijven terwijl ik pas weer op een afschrijving na de studiefinanciering van deze maand had gerekend. En ik heb het geld dus niet.