Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stripe000 schreef:Heb net een sidepull op mp gezet, staat er nog geen 2
minuten op krijg ik bericht:
Hoi Danielle hier, is het nog beschikbaar? Ik heb heel veel interesse en wil volle pond betalen.
Bel of app me zo snel mogelijk op volgend nummer.
Dit bericht krijg ik niet 1 keer maar 3 keer!
En steeds als nieuw bericht.
Normaal als je meerdere berichten stuurt krijg je dat toch als vervolg op je andere bericht als je van hetzelfde account stuurt?
Vind het maar vreemd, heb uiteraard niet gebeld of geappt. Ze mag reageren via mp als ze het echt wil hebben.
SweetVanille schreef:Stripe000 schreef:Heb net een sidepull op mp gezet, staat er nog geen 2
minuten op krijg ik bericht:
Hoi Danielle hier, is het nog beschikbaar? Ik heb heel veel interesse en wil volle pond betalen.
Bel of app me zo snel mogelijk op volgend nummer.
Dit bericht krijg ik niet 1 keer maar 3 keer!
En steeds als nieuw bericht.
Normaal als je meerdere berichten stuurt krijg je dat toch als vervolg op je andere bericht als je van hetzelfde account stuurt?
Vind het maar vreemd, heb uiteraard niet gebeld of geappt. Ze mag reageren via mp als ze het echt wil hebben.
Is oplichter idd, accounts zijn gehackt, MP is ervan op de hoogte. Is wel heel vervelend inderdaad, had het gisteravond ook zo'n 6x achter elkaar, van diverse accounts hetzelfde bericht
Suzanne F. schreef:Ik was ook bijna mijn account kwijt laatst. Is maar goed dat ik die controle met sms had ingesteld. Ik kreeg een sms’je met een code die je moest invoeren om je wachtwoord te wijzigen. Toen heb ik meteen zelf ingelogd en snel mijn wachtwoord veranderd. Hackers jagen echt op accounts die al langer dan 10 jaar bestaan.
Ineke2 schreef:Ik heb 3 sterren gekregen met “ product zoals omschreven “ als commentaar.
Waarom dan maar 3 sterren![]()
Ik heb een redelijk nieuw account, dus hoef voor hackers nog niet echt bang te zijn.
Daphara schreef:Ik kom gisterenavond laat een prijs overeen met koper, ik stuur betaalverzoek en meld dat ik het waarschijnlijk vrijdag pas kan versturen ivm dat ik fulltime werk en het vrijdag koopavond is, maar dat ik het pakket wel alvast in de auto zal leggen, omdat ik misschien tussendoor toch aan het verzenden toe kom, maar dat ik het dan wel even meld.
Wil koper pas betalen als ik heb verzonden. Dus gemeld dat ik het artikel dan niet kan reserveren voor haar tot er betaald is. Kreeg alleen als reactie “oké”, maar niet betalen hè. Een uur later krijg ik van een andere kopen een bod voor een iets hoger bedrag, ik heb het bod geaccepteerd en die koper heeft meteen betaald.
Ik heb het betaalverzoek uit de andere chat van dat eerdere bod ingetrokken en die persoon heeft ook niet meer gereageerd. Ik ben benieuwd of dit nu mijn eerste slechte beoordeling gaat opleveren.