Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 14:27

Kun je hem nog wel een berichtje sturen met de reden waarom? Misschien is het per ongeluk gegaan. Dan kun je altijd nog een berichtje naar Marktplaats sturen met bewijs. Heb je hem dan ook beoordeelt?

dalena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:22

Kan ik wel proberen ja.
Dank voor de tip

Stripe000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:45

Heb net een sidepull op mp gezet, staat er nog geen 2
minuten op krijg ik bericht:
Hoi Danielle hier, is het nog beschikbaar? Ik heb heel veel interesse en wil volle pond betalen.
Bel of app me zo snel mogelijk op volgend nummer.

Dit bericht krijg ik niet 1 keer maar 3 keer!
En steeds als nieuw bericht.
Normaal als je meerdere berichten stuurt krijg je dat toch als vervolg op je andere bericht als je van hetzelfde account stuurt?
Vind het maar vreemd, heb uiteraard niet gebeld of geappt. Ze mag reageren via mp als ze het echt wil hebben.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:02

Stripe000 schreef:
Hoi Danielle hier, is het nog beschikbaar? Ik heb heel veel interesse en wil volle pond betalen.

Normaal als je meerdere berichten stuurt krijg je dat toch als vervolg op je andere bericht als je van hetzelfde account stuurt?
Vind het maar vreemd, heb uiteraard niet gebeld of geappt. Ze mag reageren via mp als ze het echt wil hebben.

Is oplichter idd, accounts zijn gehackt, MP is ervan op de hoogte. Is wel heel vervelend inderdaad, had het gisteravond ook zo'n 6x achter elkaar, van diverse accounts hetzelfde bericht

Stripe000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:19

SweetVanille schreef:
Stripe000 schreef:

Is oplichter idd, accounts zijn gehackt, MP is ervan op de hoogte. Is wel heel vervelend inderdaad, had het gisteravond ook zo'n 6x achter elkaar, van diverse accounts hetzelfde bericht

Was ik al bang voor.
account leek al 10 jaar te bestaan maar ik vertrouwde het niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:28

Ik was ook bijna mijn account kwijt laatst. Is maar goed dat ik die controle met sms had ingesteld. Ik kreeg een sms’je met een code die je moest invoeren om je wachtwoord te wijzigen. Toen heb ik meteen zelf ingelogd en snel mijn wachtwoord veranderd. Hackers jagen echt op accounts die al langer dan 10 jaar bestaan.

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:39

Ik heb gereageerd op 2 verschillende advertenties met paarden boeken, wil de vraagprijs betalen en ze ophalen, omdat het in de buurt is.

Beide adverteerders hebben mijn berichten gelezen, maar GEEN van beiden antwoordt. Niet eens het fatsoen om desnoods t zeggen dat ze al verkocht zijn of wat dan ook.

Ik snap dat echt niet...

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:19

Suzanne F. schreef:
Ik was ook bijna mijn account kwijt laatst. Is maar goed dat ik die controle met sms had ingesteld. Ik kreeg een sms’je met een code die je moest invoeren om je wachtwoord te wijzigen. Toen heb ik meteen zelf ingelogd en snel mijn wachtwoord veranderd. Hackers jagen echt op accounts die al langer dan 10 jaar bestaan.

Oei, dan mag ik mijn account ook wel in de gaten houden. Account is 12 jaar met allemaal 5 sterren reviews.

Gisteren een goede verkoop gehad. Iemand bood op een camera van mij. Deal snel gesloten, meteen betaald en heb het nu op de post gedaan. Ging het maar altijd zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:23

Even gecheckt, maar ik heb ook de SMS controle aanstaan.. Mijn account is ook 11 jaar oud en goede reviews :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:30

Ik heb 3 sterren gekregen met “ product zoals omschreven “ als commentaar.
Waarom dan maar 3 sterren :+

Ik heb een redelijk nieuw account, dus hoef voor hackers nog niet echt bang te zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 17:36

Mensen die kwamen kijken voor de sauna. En dan gewoon het de normaalste zaak vd wereld vinden dat ze binnen mogen roken.
Ehm no..... De 2 jongeren deden netjes uit. De oude kerel wou t eerst niet |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 17:37

hagelslag schreef:
Mensen die kwamen kijken voor de sauna. En dan gewoon het de normaalste zaak vd wereld vinden dat ze binnen mogen roken.
Ehm no..... De 2 jongeren deden netjes uit. De oude kerel wou t eerst niet |o

:wow:

Wat een aso’s

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 17:51

:wow: :wow: _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 18:02

Het was echt flink asso.
Die 2 jongeren snapten t snel. Maar die oude kerel |o plaat voor zn kop

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 18:08

Kennis van me kreeg steeds een bod van €50, hij gaf aan er €75 voor te willen en toen zei diegene “wat denk je dat we seks hebben voor de telefoon” :') dus hij heeft aangeboden voor €150 dat dat goed is (niet serieus bedoeld natuurlijk)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 18:56

Relaxed schreef:
Even gecheckt, maar ik heb ook de SMS controle aanstaan.. Mijn account is ook 11 jaar oud en goede reviews :j

Waar kan je die sms controle instellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:01

tylando schreef:
Relaxed schreef:

Waar kan je die sms controle instellen?

Euh geen idee, bij instellingen of privacy? Bij mij stond het al aan..

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:47

Ineke2 schreef:
Ik heb 3 sterren gekregen met “ product zoals omschreven “ als commentaar.
Waarom dan maar 3 sterren :+

Ik heb een redelijk nieuw account, dus hoef voor hackers nog niet echt bang te zijn.

Die sterren zien en geven kan dat ook op de laptop? verschillende keren geprobeerd maar zonder succes. Nu had iemand mij sterren gegeven, maar dat kan ik ook niet zien.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:38

Gister zou iemand komen voor een traphekje maar niet geweest. Kreeg in de avond een berichtje dat die het vergeten was en hij is vanavond alsnog geweest. Hele aardige man en ben blij dat het hekje weg is, dacht het niet meer kwijt te raken

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:19

Ik kom gisterenavond laat een prijs overeen met koper, ik stuur betaalverzoek en meld dat ik het waarschijnlijk vrijdag pas kan versturen ivm dat ik fulltime werk en het vrijdag koopavond is, maar dat ik het pakket wel alvast in de auto zal leggen, omdat ik misschien tussendoor toch aan het verzenden toe kom, maar dat ik het dan wel even meld.
Wil koper pas betalen als ik heb verzonden. Dus gemeld dat ik het artikel dan niet kan reserveren voor haar tot er betaald is. Kreeg alleen als reactie “oké”, maar niet betalen hè. Een uur later krijg ik van een andere kopen een bod voor een iets hoger bedrag, ik heb het bod geaccepteerd en die koper heeft meteen betaald.

Ik heb het betaalverzoek uit de andere chat van dat eerdere bod ingetrokken en die persoon heeft ook niet meer gereageerd. Ik ben benieuwd of dit nu mijn eerste slechte beoordeling gaat opleveren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:27

Dat zou mij in jou plaats even aan mijn reet roesten. Ik had precies zoals jij gereageerd namelijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 00:14

Groot gelijk Daphara.

Net zoiets raars: ik zag parfum staan, die niet meer verkocht wordt. 75 euro voor 2 stuks.

Hmm, die flesjes zagen er echt klein uit, maar die zijn maar €10,-/10ml per stuk. In de outlet toen zelfs nog geen 7 euro.

Dus ik vroeg of dit de 50ml was?
‘Nee 10’
‘Oh, wauw, dan heb ik goud in huis, heb een aantal flesjes daarvan, gekocht in de outlet.
‘Oke! :D ‘ was de reactie. :') :')

Laatst was iemand op zoek naar deze parfum, wilde hem best verkopen voor aanschafwaarde. Uiteindelijk is dat niet doorgegaan waar ik nu niet rouwig om ben. (Niet dat ik ze voor meer ga verkopen, maar ik kan hem zelf ook niet meer aanschaffen).

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 00:27

niemand een antwoord op mijn vraag?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 00:34

Jawel, dat lukt op mijn telefoon ook dus op laptop moet ook lukken.
Als je naar “ mijn marktplaats “ gaat het poppetje rechts boven dan kun je naar ervaringen en dan zie je wat andere mensen aan aantal sterren hebben gegeven aan jou.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 00:48

Daphara schreef:
Ik kom gisterenavond laat een prijs overeen met koper, ik stuur betaalverzoek en meld dat ik het waarschijnlijk vrijdag pas kan versturen ivm dat ik fulltime werk en het vrijdag koopavond is, maar dat ik het pakket wel alvast in de auto zal leggen, omdat ik misschien tussendoor toch aan het verzenden toe kom, maar dat ik het dan wel even meld.
Wil koper pas betalen als ik heb verzonden. Dus gemeld dat ik het artikel dan niet kan reserveren voor haar tot er betaald is. Kreeg alleen als reactie “oké”, maar niet betalen hè. Een uur later krijg ik van een andere kopen een bod voor een iets hoger bedrag, ik heb het bod geaccepteerd en die koper heeft meteen betaald.

Ik heb het betaalverzoek uit de andere chat van dat eerdere bod ingetrokken en die persoon heeft ook niet meer gereageerd. Ik ben benieuwd of dit nu mijn eerste slechte beoordeling gaat opleveren.

Blokkeren uit voorzorg, dan kan ze je volgens mij niet beoordelen