Sanet schreef:Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!
Of kettinkje met je eigen naam, wtf: waarom weet je je eigen naam niet?!
In dit huis .......
In deze prullenbak ...... ( ja die bestaat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peanutbutter schreef:Sanet schreef:Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!
Of kettinkje met je eigen naam, wtf: waarom weet je je eigen naam niet?!
In dit huis .......
In deze prullenbak ...... ( ja die bestaat)
IMJ schreef:Shenavallie schreef:Ik weet niet of deze 'unpopular opion' al genoemd is: alle feestdagen moeten afgeschaft worden.
Nee joh.. ik pleit voor meer nationale feestdagen en dus vrij..
Heb 5 weken vakantie in het jaar.. werk er dus 47.. ik weer niet hoor.. eer lijkt wat mis te gaan
Unpopular indeed!!
IMJ schreef:Shenavallie schreef:Ik weet niet of deze 'unpopular opion' al genoemd is: alle feestdagen moeten afgeschaft worden.
Nee joh.. ik pleit voor meer nationale feestdagen en dus vrij..
Heb 5 weken vakantie in het jaar.. werk er dus 47.. ik weer niet hoor.. eer lijkt wat mis te gaan
Unpopular indeed!!
Pipodipo schreef:Hooligans met tattoos in gothische letters.
Pipodipo schreef:MarcoBorsato schreef:Maar even, hoe is dat een unpopular opinion?
Volgens mij snapt 2/3 van de mensen de titel niet.
En jij snapt kennelijk niet dat dit geen discussietopic is, dus wat is je doel?
Bloodymary schreef:Het topic verandert een beetje van unpopular opinion naar dingen waar we een hekel aan hebben, lijkt het wel. En dat kan dan weer heel goed een popular opinion zijn.
Pipodipo schreef:Bloodymary schreef:Het topic verandert een beetje van unpopular opinion naar dingen waar we een hekel aan hebben, lijkt het wel. En dat kan dan weer heel goed een popular opinion zijn.
Opinions zijn soms unpopular omdat je ze vaak niet uitspreekt. Zoals mijn mening over mensen die zich laten tatoeeren met een lettertype dat nogal doet denken aan een afschuwelijke periode in de wereldgeschiedenis. Unpopular omdat vaak stilletjes gedacht wordt en niet omdat niemand het vindt.
Balenciaga schreef:Unpopular opinions, oftewel een mening die jij ergens over hebt die niet veel mensen schijnen te delen.
Pipodipo schreef:Opinions zijn soms unpopular omdat je ze vaak niet uitspreekt. Zoals mijn mening over mensen die zich laten tatoeeren met een lettertype dat nogal doet denken aan een afschuwelijke periode in de wereldgeschiedenis. Unpopular omdat vaak stilletjes gedacht wordt en niet omdat niemand het vindt.
Shaggy09 schreef:Er wordt hier continu dingen gegooid die totaal niet unpopular zijn. Klopt niet echt met de OP.
Misschien kan er beter een apart topic gemaakt worden waar mensen hun ergernissen kunnen dumpen.
anjali schreef:fransje23 schreef:Ik hoop dat alle mensen die hun dier hun kind noemen ook een keer daadwerkelijk bevallen van een veulen/pup/kitten etc.
Het is niet je kind, zal het nooit worden ook dus noem het niet zo!
Adoptiekind toch!