Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
theadora99 schreef:Ineke2 schreef:Nog een ergernis... Ik wil mijn bel laten repareren. Daar vorige week al een ergernis over gedeeld dat ze vorige week on aangekondigd voor de deur stonden en ik dus niet thuis was én mijn bel het niet doet “ hoe moet ik dan weten dat ze er zijn?”
Dus afgesproken voor vandaag tussen 15 en 17 en dat ze telefonisch zouden laten weten als de monteur voor de deur stond.
Dat hebben ze netjes gedaan deze keer. Monteur binnen gelaten... die werpt 1 blik en zegt “ O logisch dat ie het niet doet er moet nog een heel nieuw systeem geplaatst worden en dat moet worden besteld”
Ik: “ dat wist ik al, wáárom is dat dan niet besteld?”
Hij: “ wij gingen er vanuit dat het om een reparatie ging zo kregen we het door van uw vve”
Diepe zucht
Oja handig, komen ze je bel repareren, bellen ze zeker aan
nicole_floor schreef:De dame die sloffend door de supermarkt liep. En dat mijn vriend en ik proberen een vakantie te boeken, maar door de bomen het bos niet meer vinden.
Ineke2 schreef:Ja serieus Thea hebben ze dat vorige week gedaan he
En dan een briefje in de brievenbus “ u was niet thuis” vinden.
Ineke2 schreef:Smerig en valt onder wild plassen wat verboden is. Foto maken en insturen naar de politie ( of gaat dat te ver )
hagelslag schreef:Sorry buiten de bebouwde kom
Maar alsnog bah, ik hoef geen rare worstjes te zien
Als ze gewoon even wat meer achter de bosjes gaan vind ik het prima.
Maar zoals die mannen deden het dus direct aan een 100 kmh weg(let wel dit is voorgevallen in duitsland allemaal)