Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cassidy schreef:Mag iedereen zelf naar de maan vliegen?
Stel, ik zou zelf een raket bouwen (zonder hulp van andere instanties) die naar de maan kan vliegen. Mag ik dat doen?
Ghostattack schreef:_Cassidy schreef:Mag iedereen zelf naar de maan vliegen?
Stel, ik zou zelf een raket bouwen (zonder hulp van andere instanties) die naar de maan kan vliegen. Mag ik dat doen?
Ik denk dat je niet zomaar zonder toestemming jezelf 'in het luchtruim' mag begeven? Hoe dat buiten het luchtruim zit zou ik niet weten, je bevind je dan buiten de aarde.. Dus daar gelden geen regels en wetten misschien?
Mizora schreef:Ghostattack schreef:Waarom zie je vrijwel nooit (Nederlandse) kentekens met de letter M?
Omdat de M alleen als eerste letter van een motor is toegestaan, verder is hij uitgesloten
chantalboes schreef:Ghostattack schreef:Ik denk dat je niet zomaar zonder toestemming jezelf 'in het luchtruim' mag begeven? Hoe dat buiten het luchtruim zit zou ik niet weten, je bevind je dan buiten de aarde.. Dus daar gelden geen regels en wetten misschien?
Ik geloof dat in de ruimte dezelfde regels gelden als op open water (wat dat dus niet bij een land hoort zoals de oceaan)
Shaggy09 schreef:Aha bedankt voor de info!
Ik vind met of zonder alcohol niet zo'n probleem maar vroeg het me wel af stel je maakt het een keer voor mensen met kinderen oid..
Het smaakte goed iig
Emmaa_ schreef:chantalboes schreef:Ik geloof dat in de ruimte dezelfde regels gelden als op open water (wat dat dus niet bij een land hoort zoals de oceaan)
Dat klopt niet helemaal, er zijn nadat ruimtevaart op gang begon te komen wel verdragen getekend waardoor de ruimte geen 'niemandsland' is zoals dat wel bij open water is. Als je echt een raket de ruimte in wil sturen zal je wel toestemming/vergunningen moeten vragen bij de juiste organisaties.