[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:16

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:26

nine1987 schreef:
https://www.nieuwsregio.nl/nieuws/vijft ... ijnsburger

De dader was een oud collega van mij.. En gewoon een vriendelijke gozer zelfs.. Het meest bizarre is dat je nooit van iemand verwacht dat ze in staat zijn tot zoiets..

Oh maar ik geloof ook dat iedereen tot moord in staat is hoor. Als je maar ver genoeg wordt gedreven.
Gelukkig belanden we eigenlijk nooit in de situaties. Maar heb in de loop der jaren wel meer begrip gekregen voor mensen die de fout in zijn gegaan. De random gestoorde killers daarbuiten gelaten he, die voor hun lol mensen gaan verkrachten en vermoorden zonder reden. Maar hele normale mensen kunnen ook de grens overgaan, als ze er maar ver genoeg overheen gedreven worden. Als iemand aan mijn kind komt zou ik het zomaar kunnen gok ik.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:31

Suzanne F. schreef:
Oh maar ik geloof ook dat iedereen tot moord in staat is hoor. Als je maar ver genoeg wordt gedreven.
Gelukkig belanden we eigenlijk nooit in de situaties. Maar heb in de loop der jaren wel meer begrip gekregen voor mensen die de fout in zijn gegaan. De random gestoorde killers daarbuiten gelaten he, die voor hun lol mensen gaan verkrachten en vermoorden zonder reden. Maar hele normale mensen kunnen ook de grens overgaan, als ze er maar ver genoeg overheen gedreven worden. Als iemand aan mijn kind komt zou ik het zomaar kunnen gok ik.

De bekendste advocaat van België, Jef Vermassen, zei ooit "in iedereen schuilt een potentiële moordenaar".
Hij heeft zijn carrière en bekendheid te danken aan de "moordenaars" die hij heeft vrijgesproken gekregen omwille van 'onweerstaanbare drang'.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:34

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:35

Ik denk ook dat als je maar genoeg gedreven wordt je geen andere uitweg kan zien dan een moord te begaan. En sinds ik een kind heb is dat alleen maar erger geworden. Ik ben van nature niet agressief ofzo, maar kom je aan mijn kind, kun je je maar beter bergen :') Ook iets met hormonen enzo.
Maar zonder gekheid; ik geloof echt dat iedereen op het punt kan komen dat er iets knapt in je en je in staat bent tot de ergste dingen. De een wat eerder dan de ander.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:36

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:40

Zo.. dat verhaal van Marja... bizar zeg.. vooral dat iemand met dat masker liep..
Maakt wel indruk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:40

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:43

Ja he.. die link plaatste ik idd en nog een andere bokker.
Mijn stukje kwam van het AD. En die van de andere bokker Wikipedia geloof ik.
Ze gaan het inderdaad weer onderzoeken.. ik denk dat daarom de media aandacht weer oplaait..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:46

Ik hoop echt dat ze gaan achterhalen wat daar gebeurd is, te bizar gewoon.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 21:48

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:18

Vumana89 schreef:
Zo.. dat verhaal van Marja... bizar zeg.. vooral dat iemand met dat masker liep..
Maakt wel indruk.

Masker is niet zozeer bizar. Is een populair masker in de hardcore wereld. Is het masker dat een bekende artiest draagt.
Er zijn in die regio ook best wat hardcore feesten dus op zich is dat masker wel verklaarbaar

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:26

Brr.. als ik hier iemand daarmee zie lopen ren ik heeeeel hard weg.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:33

Inney schreef:
Vumana89 schreef:
Maakt wel indruk.

Masker is niet zozeer bizar. Is een populair masker in de hardcore wereld. Is het masker dat een bekende artiest draagt.
Er zijn in die regio ook best wat hardcore feesten dus op zich is dat masker wel verklaarbaar

Oh pff ik klikte op de link en had pas op het einde door dat die straatnamen wel heel bekend klonken.... niet gek als je bedenkt dat dit nog geen 5 km van mijn huis is gebeurd :O

Over het masker, hier zie je die inderdaad regelmatig voorbij komen

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:14

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:20

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:27

Jesus voor nog geen €4000...
Dat is toch vreselijk! Zo zinloos ook gewoon, ik kan me (soort van) voorstellen dat als iemand miljoenen op zak heeft, dat je dat geld wilt hebben. Maar daarna kun je ook gewoon verdwijnen. Maar dit is toch gewoon kansloos?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:30

Cerilene_ schreef:
Misschien had hij ook al last van zuurstofgebrek? Vandaar het gapen en afwezig overkomen misschien.
Blijft een bizar verhaal. Vliegtuigongelukken vind ik sowieso aangrijpend.

Ze vlogen op 5000ft, pas vanaf 12000ft moet een piloot op zuurstof en de passagiers nog niet.
Daarbij was het een pressurised vliegtuig dus kon de cabine kon onder druk.
Het vreemde is wel dat ze VFR vlogen, dus op zicht, in de avond over het kanaal. Da's raar want dat moet je niet willen.
Daarbij staat dit oude type vliegtuig bekend voor metaalmoeheid bij de vleugels.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:54

nine1987 schreef:
https://www.nieuwsregio.nl/nieuws/vijft ... ijnsburger

De dader was een oud collega van mij.. En gewoon een vriendelijke gozer zelfs.. Het meest bizarre is dat je nooit van iemand verwacht dat ze in staat zijn tot zoiets..

Dit weet ik nog als de dag van gisteren ;( lieve Ingrid

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 01:35

Wat mij ook nog steeds mega shockt is de zaak van Anne Faber. Is op 5 minuten afstand van mijn huis gebeurd, ik was in de zomer vaak te vinden met vrienden in het park waar haar fiets is gevonden, zelfs op de avond dat ze vermist is geraakt.

Michael P zijn alibi was dat hij naar de Action in Zeist is geweest, waar ik destijds werkte, ze zijn hier nog camera beelden op komen vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 08:10

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 08:27

Vumana89 schreef:
Maakt wel indruk.

Ik probeer terug te lezen maar ik zie niemand die Marja heet? :o welke link bedoel je?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 08:37

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 08:55

Zo werd er in Amerika ook een jonge vent al maanden vermist. Overal gezocht maar niet gevonden.
Uiteindelijk werd hij gevonden in een grote spar die gewoon langs de weg stond. Hij hing vrij hoog waardoor niemand hem had opgemerkt maar ze waren dus al talloze keren onder hem door gelopen zonder dat ze hem hadden gezien. Echt bizar.

Of die jongen die ook jaren werd vermist en in een verlaten huis in een schoorsteen werd aangetroffen. Hij had zijn kleren uitgetrokken en zat er in de foetushouding in. Niemand snapt waarom en hoe hij er in gekomen is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 10:26

Cayenne schreef:
Zo werd er in Amerika ook een jonge vent al maanden vermist. Overal gezocht maar niet gevonden.
Uiteindelijk werd hij gevonden in een grote spar die gewoon langs de weg stond. Hij hing vrij hoog waardoor niemand hem had opgemerkt maar ze waren dus al talloze keren onder hem door gelopen zonder dat ze hem hadden gezien. Echt bizar.

Of die jongen die ook jaren werd vermist en in een verlaten huis in een schoorsteen werd aangetroffen. Hij had zijn kleren uitgetrokken en zat er in de foetushouding in. Niemand snapt waarom en hoe hij er in gekomen is.

Hier inderdaad ook zoiets, een man die in een instelling zat (woonde bij mij in het dorp) aan de andere kant van Groningen, hier weg is gelopen. In het voorjaar... Naar gezocht, opsporing verzocht en alles erbij. Hij had zichzelf laten opnemen geloof ik. In het najaar viel het blad van de bomen en daar hing hij inderdaad. Toch zichzelf opgehangen in mogelijk een psychose.