Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Amber_anne schreef:De nummers maken niet uit, de inhoud zal bijna identiek zijn alleen net andere bladzijdes of iets dergelijks.
Gewoon 2rhands kopen, je bent niet de enige die dat doet. Welke opleiding ga je doen?
Dot zou ik zeker niet aanbevelen. Informatie is vaak veranderd en de inhoud staat vaak op andere plekken. Tijdens hoorcolleges kan dit best verwarrend zijn. Maar je moet het zelf weten, ik ga liever extra geld uit aan goede en de juiste boeken, mooier naslagwerk is er niet voor later.
SavannahNx schreef:Ik ga de opleiding Juridisch Dienstverlener doen. En wetten en regels veranderen nogal regelmatig..
Inscannen is ook een goede optie. Het is alleen zo dat iedereen die de boeken aanschaft (zo ook ik vorig jaar) ze gewoon weer “leeg” te koop aanbieden. Je gebruikt ze gewoon nooit. Echt nooit. Heb vorig jaar 1 boek gebruikt en de rest was allemaal via de laptop. Zo zonde.
En het was toen een probleem om ze tweedehands te kopen omdat de info die erin staat toch wel veranderd. Heb nu nog 2 lege Nederlands werkboeken en 2 lege Rekenboeken. Echt zo zonde. Ze kosten 65,- per boek..
Grrrrrr.
SavannahNx schreef:Ik ga de opleiding Juridisch Dienstverlener doen. En wetten en regels veranderen nogal regelmatig..
Inscannen is ook een goede optie. Het is alleen zo dat iedereen die de boeken aanschaft (zo ook ik vorig jaar) ze gewoon weer “leeg” te koop aanbieden. Je gebruikt ze gewoon nooit. Echt nooit. Heb vorig jaar 1 boek gebruikt en de rest was allemaal via de laptop. Zo zonde.
En het was toen een probleem om ze tweedehands te kopen omdat de info die erin staat toch wel veranderd. Heb nu nog 2 lege Nederlands werkboeken en 2 lege Rekenboeken. Echt zo zonde. Ze kosten 65,- per boek..
Grrrrrr.
Amber_anne schreef:Vidnt dat docenten wel begrip mogen hebben voor leerlingen die het allemaal niet kunnen betalen. Bij ons op school scannen de docenten veel in en mailen het dan
Amber_anne schreef:Vidnt dat docenten wel begrip mogen hebben voor leerlingen die het allemaal niet kunnen betalen. Bij ons op school scannen de docenten veel in en mailen het dan
Bhriseis schreef:Je hebt toch inschrijvingsgeld betaald? Wat bijzonder dat een juridische (!) opleiding dan zou verbieden dat je de les in mag als je geen boeken bij hebt. Echt schandalig is het.
Bhriseis schreef:Sinne, wat een onzin dat ze dan het voorbeeld van de Rechten er bij nemen... wetteksten staan gewoon online, en de professor kan de benodigde teksten toch ook even uploaden, zoals hij met de slides moet doen? Wat ben ik blij dat ze er in mijn rechtenopleiding nooit moeilijk om deden, want ik was een heel arme studentEn in de Masterjaren kreeg je zelfs gewoon een geprinte cursus van het secretariaat, die je aan drukkosten kon afhalen.
casperzazoe schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat ik niet dé vakantie voor volgend jaar kan vinden. Geen enkel reisbureau wil het organiseren voor 1 persoon. Ja, voor de muthurvukking hoofdprijs.
Wat voor reis wil je maken? Ik kijk regelmatig voor de fun dus misschien kom ik wel iets tegen voor je?
xPabloBokt schreef:Mijn printer die een foutmelding geeft die niet weggaat als ik hem probeer op te lossen op de manier waarop hij volgens meerdere servicewebsites opgelost moet worden.
Ik moet het reflectieformulier printen voor mijn tussentijdse toets autorijden morgenmiddag en dat gaat nu dus niet.
En ik erger me ook aan mijn vriend die hem niet even wil uitprinten en komen brengen. Ik moet op de fiets naar hem toe en weer terug terwijl hij gewoon een auto heeft. En ik nog teksten moet schrijven en hij al klaar is met werken.