Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:24

Lolacabana schreef:
Dit past denk ik beter in het HK topic :)

Voor mij liever ook geen rotzooi of glitters in de doos. Hou mijn huis graag netjes :o

Je moet hier toch tips geven voor sss
Dan past jet hier namelijk prima...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:27

AfricanLady schreef:
Lolacabana schreef:

Voor mij liever ook geen rotzooi of glitters in de doos. Hou mijn huis graag netjes :o

Je moet hier toch tips geven voor sss
Dan past jet hier namelijk prima...

Ik vind dat ook wat lastig, in het hk topic gaat het écht over vanalles, wat je vandaag gaat doen of gedaan hebt, wat je gaat eten, etc....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 18:06

Lolacabana schreef:

Kijk, dingen als gaaf etc, zijn niet geheel ontopic.
Maar aangeven dat je graag een hp dorpje wil of wat de kleur van je kerstboom is, vind ik nog vrij ontopic :o

Dat gezegd hebbende...
Vriendlief is gek op kerst, ik iets minder. Maar onze boom is overwegend blauw en wit... En af en toe kom je een verdwaalde andere kleur tegen :+

AfricanLady

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 19:18

D8 ik ook
En ik zit juist niet in het hk topic want daar gaat het zo snel dat ik het niet kan volgen

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:36

Kerstspullen doe je me echt geen plezier mes :') Ik voel me echt een grumphy persoon in dit topic :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:50

AfricanLady schreef:
D8 ik ook
En ik zit juist niet in het hk topic want daar gaat het zo snel dat ik het niet kan volgen

Nou ja, dat betekend natuurlijk niet dat we hier offtopic kunnen gaan.

Maar het doorgeven van wat je hebt of wil kan voor je sss natuurlijk wel heel handig zijn.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:53

eclair98 schreef:
Kerstspullen doe je me echt geen plezier mes :') Ik voel me echt een grumphy persoon in dit topic :')

Hier ook niet hoor..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 00:41

M_D_H schreef:
AfricanLady schreef:
D8 ik ook

Maar het doorgeven van wat je hebt of wil kan voor je sss natuurlijk wel heel handig zijn.

Ik gaf juist door wat en tip kan zijn. Dus ik snap niet zo goed wst ik nou fout deed ?

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 03:07

Nou om dan nog even terug te komen op het kerst dorpje, het lijkt me ook super leuk om zoiets te gaan maken! ik heb niet veel ruimte maar het zou super leuk staat op onze schouw dus ook dat zou ik wel leuk vinden om te krijgen! onze boom is overigens wit met zilver, vorig jaar alles nieuw gekocht dus daar heb ik niks voor nodig!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 08:17

Kerstspullen zijn hier ook heel erg welkom! Mijn man vind t niks maar ik vind t geweldig!!

Die dorpjes moeten we ook maar eens aan gaan schaffen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 09:01

AfricanLady schreef:
M_D_H schreef:

Ik gaf juist door wat en tip kan zijn. Dus ik snap niet zo goed wst ik nou fout deed ?

Je doet niks fout?

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:14

Kerst vind ik ook geweldig!! Ben wel van de traditionele kleuren zeg maar, er hangt ook rood en goud in mijn boom

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:55

Leo schreef:
Oh my :') zowel kerstdorpjes als fel gekleurde kerstversiering is niet aan mij besteed haha. Heel leuk en dan vooral bij anderen :)) mijn boom is altijd zilver met paarse (niet aubergine / rood paarse) details. :)

Maar geen idee of er een boom kont met een kleine terrorist op 4 poteb in huis :+

Wij gaan om die reden voor plastic ballen. Hebben er nog niet zo heel veel helaas ;)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:55

Plastic ballen moet hier ook ivm de katten. :j

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:24

Wij habben toen onze katten nog jong waren van die plastic ballen van de McDonalds in de boom hangen.
Ik werkte daar toen en wist dat de hufterproof waren gezien ik met regelmaat een auto overheen had zien rijden. Ideaal want ze vonden er daarom niks aan :+

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:50

MarlonNaldo schreef:
eclair98 schreef:

Hier ook niet hoor..

Ook voor mijn geen kerstspul... Als ik de boom neerzet is het van kerstavond tot januari.. Kerstmannetjes etc doe ik niks mee :o Past gewoon ook niet in mijn huis haha

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:43

Voor mij graag wel kerstspul haha :D
Vooral kaarsjes, kaartjes, kleine dingetjes... Ik houd van alle lichtjes overal zo met de kerst <3

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:17

Wij zetten dit jaar waarschijnlijk geen kerstboom op, dus ballen etc zullen niet worden gebruikt :o
We hebben wel een heel groot kerstdorp, maar daarvoor hebben we enkel lemax poppetjes/huisjes dus dat is ook niet nodig ;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:06

Ik ben ook niet zo van de kerstspullen (ik kom nu wel een beetje ongeloofwaardig over met, 'ik vind veel dingen leuk' >;) := 8)7, geen glitters, geen kerst...)

Daarnet even de topics van vorig jaar bekeken, wat een leuke ideeën komen daar voorbij zeg! Nog nooit zo vroeg in de kerst stemming geweest :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:09

Ik ben dol op kerstverlichting <3 dat mag van mij gerust het hele jaar hangen. Een boom oid komt er hier echter niet in, veel te onpraktisch met tapijt...

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:36

Ik vind die glitterballen in de kerstboom zo mooi! Ben helemaal niet echt zo van de glitters maar met kerst vind ik het wl echt passen..

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 01:50

Ik zal mijn lijstje ook nog even aanvullen. Vooral met dingen die ik liever niet heb, dan blijft er nog genoeg over om iets leuks te bedenken gok ik zo.

* ik heb liever geen etens-/drinkenswaren.
* douchespullen en make-up ook liever niet. Ik heb voor de komende 10 jaar genoeg door feestjes etc.
* als laatste heb ik niet zoveel met van die prullaria. Van die spullen die eigenlijk geen nut hebben. Dit betekent niet dat ik geen accessoires wil (ben gek op o.a Riverdale en Hema spulletjes bijv.) maar ik vind het zonde als ik van die dingen gelijk weggooi (een vogelkooitje met een neppe vogel erin vind ik bijv stom).

Overigens ben ik gek op scentchips en geurdingetjes van rituals die je op het toilet enzo kan zetten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:47

Heb nog wel een aanvulling op mijn lijstje.. het is eigenlijk niet voor mij, maar voor mijn vader.
Hij krijgt binnenkort een hond, dit is zijn wens en zowat het eerste wat hij zei nadat hij uit z'n narcose kwam uit een levensbedreigende situatie, wat hem echt bijna 't leven heeft gekost. Hij wil na jaren toch weer heel graag een hondje. Ja papa, jij krijgt je hond <3
Maar dan zijn bij deze honden speeltjes, knuffeltjes, snoepjes, etc ook heel erg welkom. :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:15

Over ballen gesproken, kerstballen heb ik genoeg (iets met meer kopen dan er kapot vallen én in de buurt wonen van intratuin Halsteren met een prachtige kerstafdeling), maar badbruisballen (of badparels, of badzout) ben ik helemaal gek op!

Cynn, wat leuk dat er een hond komt! Wat voor hondje word het?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:20

Waarschijnlijk een labrador of een golden retriever. :D