Maar niet voor naar een bruiloft of onder een mantelpakje. Daar heb ik toch wat 'chiquere' schoenen voor in gedachten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
germie schreef:99% van de dressuurprikkers zijn vrouwen. Lol.
Veel paardenfans zijn vrouw. Best jammer eigenlijk. Lol.
Je ziet dathet een vrouwenwereld terug in bling en de kleuren van dekens en dekjes. Maar best leuk allemaal.

lieveli schreef:Nee, als je aan kleding alleen maar aan het merk kan zien dat het duur zou zijn geweest, dan ziet het eruit alsof je het op de markt in Turkije hebt gescoord.
Ik draag voor mijn doen echt wel dure kleding, ik geef aan een jurkje tussen de 100 en 200 euro uit. Maar dat het kwaliteit (ik vind duur echt een rare omschrijving voor kleding) is zie je door de stof en hoe het gesneden is.

Marjoow schreef:Waarom moet iedereen van verschillende formaten toch dezelfde kleding aan kunnen?
Sorry hoor. Maar iemand met het overgewicht zie ik niet graag in een croptop en dat schaar ik toch echt onder modeblunder..
Net als dat er ook kleding is die slanke dennen gewoon niet mooi staat. Wat is daar mis mee?
Genoeg mode voor verschillende formaten hoor.
En Ja, ook ik heb een lichaam waarmee je geen croptop of hotpants draag. En toch zijn er genoeg modieuze opties te vinden.
Dress for the body you have. Not the body you want.
SavannahNx schreef:Hotpants bij mannenzeg maar van die "iets te korte, korte broeken".
[ [url=m/4RvEYD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee.
Niet doen.

Cer schreef:lieveli schreef:Nee, als je aan kleding alleen maar aan het merk kan zien dat het duur zou zijn geweest, dan ziet het eruit alsof je het op de markt in Turkije hebt gescoord.
Ik draag voor mijn doen echt wel dure kleding, ik geef aan een jurkje tussen de 100 en 200 euro uit. Maar dat het kwaliteit (ik vind duur echt een rare omschrijving voor kleding) is zie je door de stof en hoe het gesneden is.
Nee niet alleen aan het merk, maar omdat het duur is, met een merk. Ik bedoelde iets anders![]()
Vroeger had ik 1 of 2 items van Gsus, en dat stond er echt wel op
Mijn jurkjes zijn niet zo duur, maar wel wat duurder als ik echt een mooie zie. Maar ja, dat zijn dan weer jaren 50 jurkjes en dat was iets voor boedelbakmoeders ofzo las ik![]()
Ik hou van uitverkoop![]()
Oh dus geen hotpands maar wel speedo's? Of waren die al geweest
Marjoow schreef:Waarom moet iedereen van verschillende formaten toch dezelfde kleding aan kunnen?

Shenavallie schreef:Marjoow schreef:Waarom moet iedereen van verschillende formaten toch dezelfde kleding aan kunnen?
Dat is het nadeel van 'mode'. Je bent over het algemeen gebonden aan wat de trend op dat moment is. Nu kun je - net als ik - eigenwijs (letterlijk) over de grens gaan kijken voor kleding die wel past (en waar niet iedereen in loopt), maar niet iedereen kan/wil dat en die moet het dan doen met een veel te klein shirtje in een kleur die op dat moment 'in' is, maar eigenlijk gewoon beter op het hangertje kan blijven hangen.
Resistance schreef:Ohnee... ik zag net iemand lopen in zo'n knalroze, fluwelen trainingspak met diamantjes erop.
Zo eentje, maar dan nog erger:
[ [url=m/Jj1dCg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu vind ik het leuk als huispak
mooi roze is niet lelijk
lieveli schreef:Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.