Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:38

Voor zo'n situatie zou ik ze ook kopen hoor. En dan inderdaad niet meer kijken. :') Maar niet voor naar een bruiloft of onder een mantelpakje. Daar heb ik toch wat 'chiquere' schoenen voor in gedachten.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:41

Gracezellaa schreef:
Oh doen! Ik ben oprecht wel verkocht. Ik kijk gewoon niet meer naar beneden als ik ze draag.

Misschien moet ik maar gewoon alle spiegels uit mijn kamer verbannen, dan zie ik ook mijn mode blunders niet meer :7

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:42

Ik vind dit toch wel een beetje naar..

Afbeelding

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:58

Resistance schreef:
Gracezellaa schreef:
Jongens, ik wil uit de kast komen.

Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.

God straft meteen.

:') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:00

germie schreef:
99% van de dressuurprikkers zijn vrouwen. Lol.
Veel paardenfans zijn vrouw. Best jammer eigenlijk. Lol.
Je ziet dathet een vrouwenwereld terug in bling en de kleuren van dekens en dekjes. Maar best leuk allemaal.

In de basissport. Ga je een treetje hoger dan zijn het toch veel mannen die je ziet.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:02

Frummels schreef:
Resistance schreef:
[quote="Gracezellaa"
Jongens, ik wil uit de kast komen.

Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.

God straft meteen.

:') :')[/quote]

Hehe

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:22

lieveli schreef:
Of Pink het liedje van Aerosmith?

=:)

Citaat:
Ik vind eigenlijk sowieso alle kleding met grote logo's nooit mooi,

Ik vind t zondegeld, dure kleding .. maar áls ik dan een keer wat duurs koop, moet op zeker het logo erop staan .. t was duur en dat zul je zien ook >;) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:38

SindyKaya schreef:
Ik vind dit toch wel een beetje naar..

[ [url=m/3IQSws.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KGMwXS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh jeetje...

Iemand trek in rollade? :Y)

germie

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:43

Grote logos zijn ook niet mijn ding. Maar je mag het merk best zien. Ik vind merkkleding meestal te duur, maarals ik het koop dan graag wel herkenbaar als duur. Dat kan ook met een kleiner logo. Gaastra zou ik nooit kopen, te opzichtig, maar adidas kan soms best.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:49

Nee, als je aan kleding alleen maar aan het merk kan zien dat het duur zou zijn geweest, dan ziet het eruit alsof je het op de markt in Turkije hebt gescoord.

Ik draag voor mijn doen echt wel dure kleding, ik geef aan een jurkje tussen de 100 en 200 euro uit. Maar dat het kwaliteit (ik vind duur echt een rare omschrijving voor kleding) is zie je door de stof en hoe het gesneden is.

Ik loop vanwege babybuik nu in H&M'tjes en Asos eigen merk en dat is echt een wereld van verschil.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:56

Waarom moet iedereen van verschillende formaten toch dezelfde kleding aan kunnen?

Sorry hoor. Maar iemand met het overgewicht zie ik niet graag in een croptop en dat schaar ik toch echt onder modeblunder..

Net als dat er ook kleding is die slanke dennen gewoon niet mooi staat. Wat is daar mis mee?
Genoeg mode voor verschillende formaten hoor.

En Ja, ook ik heb een lichaam waarmee je geen croptop of hotpants draag. En toch zijn er genoeg modieuze opties te vinden.

Dress for the body you have. Not the body you want.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:56

Hotpants bij mannen :r zeg maar van die "iets te korte, korte broeken".

Afbeelding

Nee.
Niet doen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:59

lieveli schreef:
Nee, als je aan kleding alleen maar aan het merk kan zien dat het duur zou zijn geweest, dan ziet het eruit alsof je het op de markt in Turkije hebt gescoord.

Ik draag voor mijn doen echt wel dure kleding, ik geef aan een jurkje tussen de 100 en 200 euro uit. Maar dat het kwaliteit (ik vind duur echt een rare omschrijving voor kleding) is zie je door de stof en hoe het gesneden is.

Nee niet alleen aan het merk, maar omdat het duur is, met een merk. Ik bedoelde iets anders :j
Vroeger had ik 1 of 2 items van Gsus, en dat stond er echt wel op :P

Mijn jurkjes zijn niet zo duur, maar wel wat duurder als ik echt een mooie zie. Maar ja, dat zijn dan weer jaren 50 jurkjes en dat was iets voor boedelbakmoeders ofzo las ik :')

Ik hou van uitverkoop *\o/*

Oh dus geen hotpands maar wel speedo's? Of waren die al geweest :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:03

Marjoow schreef:
Waarom moet iedereen van verschillende formaten toch dezelfde kleding aan kunnen?

Sorry hoor. Maar iemand met het overgewicht zie ik niet graag in een croptop en dat schaar ik toch echt onder modeblunder..

Net als dat er ook kleding is die slanke dennen gewoon niet mooi staat. Wat is daar mis mee?
Genoeg mode voor verschillende formaten hoor.

En Ja, ook ik heb een lichaam waarmee je geen croptop of hotpants draag. En toch zijn er genoeg modieuze opties te vinden.

Dress for the body you have. Not the body you want.

Tenzij je transgender bent *\%/*

SavannahNx schreef:
Hotpants bij mannen :r zeg maar van die "iets te korte, korte broeken".

[ [url=m/4RvEYD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee.
Niet doen.

Behalve als je Lemmy heet.

Afbeelding
:9 :9 :9
Cer schreef:
lieveli schreef:

Nee niet alleen aan het merk, maar omdat het duur is, met een merk. Ik bedoelde iets anders :j
Vroeger had ik 1 of 2 items van Gsus, en dat stond er echt wel op :P

Mijn jurkjes zijn niet zo duur, maar wel wat duurder als ik echt een mooie zie. Maar ja, dat zijn dan weer jaren 50 jurkjes en dat was iets voor boedelbakmoeders ofzo las ik :')

Ik hou van uitverkoop *\o/*

Oh dus geen hotpands maar wel speedo's? Of waren die al geweest :')

Ja ik reageerde naar aanleiding van Germie's bericht. En nu ga ik even zoeken in je berichten welke jurkjes jij bedoelt. Overigens heb ik gezegd dat ik het jurkjes vind voor hippe kekke dertigers die verse soep maken. Ik weet niet of dat echt een belediging is. Ik wil zelf ook wel een hippe kekke dertiger zijn. Maar kleur staat me niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:11

Verse soep maken een belediging? Ik wou dat ik het kon -O-

Nou ik ben een ouwe kinderloze 43-er dus ik vind dat het mag, ouwewijvenjurken :')

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cer op 16-06-17 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:12

Cer schreef:
Verse soep maken een belediging? Ik wou dat ik het kon -O-

Nou ik ben een ouwe kinderloze 43-er dus ik vind dat het mag, ouwewijvenjurken :')

Het zijn geen ouwewijvenjurken, je bent gewoon per ongeluk hip. Tja. Draag er een stel teva's onder, dan neemt het effect wat af.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:17

Marjoow schreef:

Dat is het nadeel van 'mode'. Je bent over het algemeen gebonden aan wat de trend op dat moment is. Nu kun je - net als ik - eigenwijs (letterlijk) over de grens gaan kijken voor kleding die wel past (en waar niet iedereen in loopt), maar niet iedereen kan/wil dat en die moet het dan doen met een veel te klein shirtje in een kleur die op dat moment 'in' is, maar eigenlijk gewoon beter op het hangertje kan blijven hangen. :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:18

lieveli schreef:
Het zijn geen ouwewijvenjurken, je bent gewoon per ongeluk hip.

:oo <3

Citaat:
Tja. Draag er een stel teva's onder, dan neemt het effect wat af.

Ik zit er serieus over te denken .. :')
maar ik hou het gewoon bij niet-bij-de-leeftijd-passende-skechers-want-middenkaderschoen-prijstechnischgezien :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:38

Shenavallie schreef:
Marjoow schreef:

Dat is het nadeel van 'mode'. Je bent over het algemeen gebonden aan wat de trend op dat moment is. Nu kun je - net als ik - eigenwijs (letterlijk) over de grens gaan kijken voor kleding die wel past (en waar niet iedereen in loopt), maar niet iedereen kan/wil dat en die moet het dan doen met een veel te klein shirtje in een kleur die op dat moment 'in' is, maar eigenlijk gewoon beter op het hangertje kan blijven hangen. :j

Euh ook in Nederland heb je verschillende soorten kleding en verschillende maten. Geloof er niks van dat als je niet naar het buitenland gaat, je het maar moet doen met een te klein shirtje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:40

Ik geloof niet dat ik er ooit echt heel erg 'in de mode' bij loop, maar draag toch echt het liefst Nederlandse merken. Geen kinderarbeid e.d. ---> de merken die ik draag dus. Juffrouw Jansen vooral.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:54

Resistance schreef:
Ohnee... ik zag net iemand lopen in zo'n knalroze, fluwelen trainingspak met diamantjes erop. :')

Zo eentje, maar dan nog erger:

[ [url=m/Jj1dCg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeeeh...die droeg ik 13 jaar geleden ook maar dan in het babyroze. Ennn ik droeg het gewoon op straat :') Nu vind ik het leuk als huispak _/-\o_ mooi roze is niet lelijk :P

Ik zag gisteren op de sportschool een jongen of jongeman met een korte broek en een sportlegging eronder. Oke, het zal vast een reden hebben maar ik vind het persoonlijk geen gezicht. Sneakers onder een net pak vind ik ook niet echt geweldig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:05

Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:19

lieveli schreef:
Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.

Dat kon toch niet? Lol. Ik ben niet de enige die het vind kunnen. Ik zie het dagelijks.

Maar kan een pakken-dassen man met aktentas dan wel een patatje oorlog eten? Dat ziet er altijd wat raar uit vind ik. Of een patate niet bij je rang en stand hoort ( maar uiteraard heerlijk is).

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:21

Ik zag me vandaag toch ook iets..
Werk in een supermarkt en kwam een meid van ongeveer 20/21 jaar op sollicitatie. Meid was stevig/flink kwa figuur (waar overigens niets mis mee is natuurlijk)een rode legerprint legging wat eigenlijk wat te klein leek, een blauwe top wat te kort was en dan teenslippers eronder.. :\

Als je thuis bent maakt het me niet uit hoe iedereen erbij loopt maar voor een sollicitatie kleed je je toch wel wat netter naar mijn mening..

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:25

Sommige mensen kennen geen schaamte blijkbaar, of regels hoe je je hoort te kleden bij bepaalde gelegenheden. Wat erg! Is er dan ook niemand thuis die daar wat van zegt denk ik dan..
Ik vind nette gympen onder een jurk nog wel kunnen hoor..