Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar die staat bij mijn bed (slijmbal poes moet van bed als ik slapen wil
) , en onder heb ik doosje van whiskas die vul ik bij met een zakje snoepjes die bij de budgetfood amper wat kost 
. Zakjes worden verscheurd daarom gaan ze in het blik of in een leeg bakje en ver weg stoppen 
, de goedkope eigen merk blieven ze hier ook niet
Maar nu moet ik de komende maanden even flink sparen ivm vakanties.Doubtless schreef:Ik ga ook volgen... Sinds de studententijd achter me lag ben ik aanzienlijk meer gaan bestedenMaar nu moet ik de komende maanden even flink sparen ivm vakanties.
Eerste tip al opgepakt: Boodschappen online bestellen! Kan je mooi zoeken op goedkoopste optie & precies dat bestellen dat ik nodig heb (in de winkel ben ik daar te onrustig voor).

)
Dit weekend voor het eerst weekboodschappen gedaan. Normaal gaan we iedere dag. Maar ik speel ook een beetje vals, want de halve vriezer ligt nog vol maaltijden.
dus Agh keertje laten gaan is ook niet zo erg. Needje schreef:Welke app gebruik je daarvoor?
Lillith24 schreef:Als je online boodschappen doet krijg je dan niet ook nog verzendkosten er overheen? Of zijn er geen verzendkosten?