Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:01

Het kan erger Nessa....geloof me maar :')
Ze kan je ook afzeiken in een huiskamer vol verjaardagsvisite en je vertellen dat je niet goed voor je kinderen bent.........en nog erger......je een huwelijksreis geven om er dan vervolgens gezellig bij te komen.

Dat van zijn geld opmaken is herkenbaar.....doe ik ook, ook al werk ik me het lazarus.
En zo kan ik nog weken blijven schrijven hier........

Ik ga er niet meer heen maar mijn man en dochter wel....en dat werkt voor ons.
Zij komt ook niet hier binnen als ik alleen thuis ben.........dat is een veiligheidsvoorzorg om te voorkomen dat ze niet van de aardbodem verdwijnt ;)
En ik ga niet daarheen, het is alleen erg jammer dat ze zo nodig op iedere verjaardag vooral LUID en duidelijk aanwezig moet zijn. En als niemand meer luistert naar haar banketstaaf ze vrolijk verder tegen de muur :')

Dat ik haar in dit forum eens af zeik is niets vergeleken met wat zij vaak doet.
En mijn man is daar ok mee, die kent haar als geen ander.

Dott

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 09:13

Klinkt idd niet tof dames. Dan valt mijne nog wel mee gelukkig

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:17

Ruilen?? :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:35

Jeetje... :\
Weet niet wat ik erop moet zeggen quartel en Linda...sterkte. :(:)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:47

Geeft me rust nu hoor. Nu ik het contact heb verbroken. Niet dat ze ophouden, maar ik heb er geen last meer van.
Zij heeft me ook geblokkeerd op Facebook. We waren niet eens vriendjes (heb ik nooit geaccepteerd). Ze heeft ook alleen Facebook om mijn vriend in de gaten te houden.
Laatst kwam ik er dus achter dat ik geblokkeerd ben. Bevestigd voor mij alleen maar dat ik een goede beslissing heb gemaakt. Moest er echt heel hard om lachen.

Dus ja. Stuur graag mijn schoonmoeder mee met het pakketje hoor!

Heb er zin in. Al zitten klussen met de hints. Nu snel een lootje.

En wat een werk zeg om alles in goede banen te leiden. Veel man. Succes!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:00

Nou, ik hoef jullie schoonmoeders dus niet hoor. :') En als ze in het pakket zitten zet ik ze bij het grof vuil. :Y)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:11

Nou lekker dan! Echt niet tof als je zo'n schoonouder hebt..
Mijn schoonmoeder vind mijn paard heel leuk, die wil 'm af en toe een appeltje komen geven :D ook al wonen ze niet in de buurt heeft zij al vaker mijn paard gezien dan mijn eigen moeder die dus wél in de buurt woont :x

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:14

Ik hoef geen schoenloeder meer erbij hoor. Heb er al 1. En die zie ik niet al te vaak, dus daar valt wel mee te leven _O- Vriend heeft volgens mij een grotere hekel aan haar als ik :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:26

Ik heb het echt getroffen met mijn schoonouders <3

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:44

Wanneer worden eigenlijk de lootjes uitgedeeld?
Ik ben zo iemand die daarna pas gaat spitten en speuren zodat ik me op het laatst rot moet haasten :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:45

Ik mag ook niet klagen over me schoon ouders.

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:55

ik heb ook al zin in lootjes!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:00

Ik ook. :D Had stiekem gehoopt dat het in oktober al bekend zou worden (heb niet heel veel tijd om te shoppen namelijk) maar volgens mij pas in november...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:03

Bellatrix schreef:
Ik ook. :D Had stiekem gehoopt dat het in oktober al bekend zou worden (heb niet heel veel tijd om te shoppen namelijk) maar volgens mij pas in november...

Ow dear ^)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:14

Quartel, wat rot van je schoonmoeder zeg. Mijn schoonouders zijn wel lief, alleen is mijn vriend 100% anders dan ik opgevoed zonder warmte en dat botst nog wel eens. Ik draag mijn hart op mijn tong en heb altijd geleerd om open te zijn en te vertellen als ik iets op mn hart heb en dat wordt daar niet altijd gewaardeerd.

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:21

quartel schreef:
Het kan erger Nessa....geloof me maar :')
Ze kan je ook afzeiken in een huiskamer vol verjaardagsvisite en je vertellen dat je niet goed voor je kinderen bent.........en nog erger......je een huwelijksreis geven om er dan vervolgens gezellig bij te komen.

Dat van zijn geld opmaken is herkenbaar.....doe ik ook, ook al werk ik me het lazarus.
En zo kan ik nog weken blijven schrijven hier........

Ik ga er niet meer heen maar mijn man en dochter wel....en dat werkt voor ons.
Zij komt ook niet hier binnen als ik alleen thuis ben.........dat is een veiligheidsvoorzorg om te voorkomen dat ze niet van de aardbodem verdwijnt ;)
En ik ga niet daarheen, het is alleen erg jammer dat ze zo nodig op iedere verjaardag vooral LUID en duidelijk aanwezig moet zijn. En als niemand meer luistert naar haar banketstaaf ze vrolijk verder tegen de muur :')

Dat ik haar in dit forum eens af zeik is niets vergeleken met wat zij vaak doet.
En mijn man is daar ok mee, die kent haar als geen ander.

Oh, herkenbaar... The horror... Helaas komt sinterklaas eraan, dat 'moeten' hun zo nodig organiseren, op zo'n manier dat ik het niet thuis meer wil doen (stiefdochter is 8). Hun smijten met geld en cadeau's, want ze hebben dat nou eenmaal. Vorig jaar waren we op vakantie op de camping dat Amy jarig was, kwamen ze langs: prima. Maar ze bleven ook een nachtje. Nouja, kom ik ook wel overheen. Toen bleven ze ineens een weekend en hadden de plek tegenover ons geboekt. Toen ben ik geflipt. MIJN vakantie, MIJN rust, rot toch op. En nu, nouja, ik ben er niet meer welkom, maar wel lopen te mekkeren over hoe ik het huis hier run :')
Daarom kijk ik zo uit naar kerst :(

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:23

amandananana schreef:
Quartel, wat rot van je schoonmoeder zeg. Mijn schoonouders zijn wel lief, alleen is mijn vriend 100% anders dan ik opgevoed zonder warmte en dat botst nog wel eens. Ik draag mijn hart op mijn tong en heb altijd geleerd om open te zijn en te vertellen als ik iets op mn hart heb en dat wordt daar niet altijd gewaardeerd.

Oh ja, dit klinkt wel erg herkenbaar. Ik ben van het 'alles eruit gooien' en vriend is meer van het 'alles opkroppen' .

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:26

Ja maar ook het warmte uiten naar elkaar. Ik ben het gewoon gewend om mijn ouders bij binnenkomst een dikke kus/knuffel te geven en daar in huis gebeurt dat dus gewoon niet. En als het gebeurt is het super ongemakkelijk :') Dat soort dingen moest ik echt zo aan wennen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 12:32

quartel schreef:
Bellatrix schreef:

Ow dear ^)

PAS? in november? 1,5 maand shoptijd is niet genoeg? :')
Ik zal wel ff met Ynskek overleggen nog, ook omdat wij de 2e week van Nov druk zijn met het huis.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:47

Door m'n schoonouders hebben wij ons huisje kunnen kopen dus ik mag nooit meer over ze klagen :D
Doe ik stiekem wel

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 13:00

Ik heb echt de aller leukste schoonouders die ik kon krijgen.
Ze zijn echt zo lief en hartelijk. De deur staat altijd open en ze zullen me altijd
overal mee helpen. We wonen ook bijna naast elkaar dus gelukkig kunnen we
het goed vinden.

De opa en oma van m'n vriend wonen aan de andere kant naast ons en z'n oom en tante er tegenover. :o
Dat was een ramp geweest als we het niet konden vinden met elkaar :')

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 13:30

Nog quartel, je schoonmoeder die meegaat op huwelijksreis :')
Ik heb een prima schoonmoeder, maar ze hoeft niet mee op vakantie hoor :+

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 16:52

Selina schreef:
Door m'n schoonouders hebben wij ons huisje kunnen kopen dus ik mag nooit meer over ze klagen :D
Doe ik stiekem wel

Je hebt heus goede appels tussen de rotte zitten hoor :') Ik heb het enkel met deze niet getroffen... Ik snap iig wel waar de critici vandaan komen als het gaat over schoonmoeders/schoonfamilie...

*zingt* Goooooooiiiii jeeeeeeeeee schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachter aan.... *\%/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 17:17

Nou, hier prima schoonouders
als ze nuchter zijn

Maar die schoonzus van mij?
Tjah... die gedraagd zich als jullie vervelende schoonmoeders...
Die zegt ook gerust tegen mij dat mijn vriend HAAR broer is en dat ik dus in feite MINDER waard en belangrijk ben dan dat ZIJ is...
Dat mijn vriend daar anders over de denkt dat heeft er nu voor gezorgd dat wij in de clinch liggen met elkaar...
Het is namelijk mijn schuld dat mijn vriend daar zo over denkt :')

Dus als iemand graag een schoonzus wilt hebben... ik heb er nog eentje in de aanbieding :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 17:58

Ik denk dat ik maar niet met mijn vriend moet trouwen later :') Ik ben nu al niet welkom bij zijn moeder thuis. En dat alles omdat ik niet christelijk ben