Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Maar wat als er geen andere trein rijdt door die aanrijding? Moet je dan maar zelf zorgen dat je op je eindbestemming raakt?
Wanneer zoiets voorvalt in België (oa door een spontane staking) dan regelt de NMBS lijnbussen. Die brengen je ofwel naar het dichtsbijzijnde grote station waar je weer een trein kan nemen, ofwel vervolgen de bussen het traject van de trein en rijden van station naar station zeg maar. Gratis.
Neemt niet weg dat er vaak te weinig bussen zijn voor het aantal mensen en dat je véél langer onderweg bent, maar je komt tenminste wel waar je moet zijn. Uiteindelijk.
Varekaj schreef:Maar wat als er geen andere trein rijdt door die aanrijding? Moet je dan maar zelf zorgen dat je op je eindbestemming raakt?
Wanneer zoiets voorvalt in België (oa door een spontane staking) dan regelt de NMBS lijnbussen. Die brengen je ofwel naar het dichtsbijzijnde grote station waar je weer een trein kan nemen, ofwel vervolgen de bussen het traject van de trein en rijden van station naar station zeg maar. Gratis.
Neemt niet weg dat er vaak te weinig bussen zijn voor het aantal mensen en dat je véél langer onderweg bent, maar je komt tenminste wel waar je moet zijn. Uiteindelijk.
Woopy_x schreef:Varekaj schreef:Maar wat als er geen andere trein rijdt door die aanrijding? Moet je dan maar zelf zorgen dat je op je eindbestemming raakt?
wij gingen toen walibi en toen was er een koe op het spoor in stukjes geraaktwe waren al laat want ik moest eerst werken maar we wouden zo graag frightnights dus toen moesten we overstappen op een bus waar uiteindelijk door het dorp er omheen ook nog een wielenronde werd gehouden ofzo nou die reis duurde lang
Flying_Angel schreef:Volle balkons waar fietsen horen te staan. Vanochtend stond het hele balkon vol met mensen, ik wil de trein instappen met fiets. Al die mensen geïrriteerd naar me kijken. Ik kan er niks aan doen dat jullie met z'n allen in een fietsgedeelte staan.