Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:51

Jippie! Mm twee waxmeltenzo pakketjs zijn binnen. Mega snel, gister besteld. Zo ff open maken *\%/*

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:10

Ik heb ook al m'n bestellingen binnen!!!

WME en B&BW

Ik vind alle geurtjes (behalve lavender delight, mar miss is die warm wel erg lekker!) van WME zo koud, erg lekker ruiken!

En B&BW is altijd zalig!!!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:13

O de delight vind ik zelf zo lekker ondanks dat het lavendel is daar ben ik geen fan van.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:18

Ik ben ook geen fan van lavendel, maar er zit iets foody (?) Door heen...

Wellicht issie warm wel heel lekker :D

Je woont trouwens vlak bij mij :)
Iig, vlak bij mijn paard :')
Die staat in Waddinxveen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:19

DeMolenhoek schreef:
Nou, er is echt werk van gemaakt! De grote kaars is Pumpin pie van Goose Creek. Die ga ik nu gaan branden. De kleintjes ga ik zo beginnen uitpakken!

[ [url=m/HEEQ9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UqKXe1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie deze nu pas, daar is idd werk van gemaakt zeg haha.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:10

Raja schreef:
Yellomofoon schreef:
Veel plezier ermee DeMolenhoek ;)

Ben jij J van ilovecandles.be? ??
:D

Dat ben ik ;)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:12

waxmeltsenzo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Nou, er is echt werk van gemaakt! De grote kaars is Pumpin pie van Goose Creek. Die ga ik nu gaan branden. De kleintjes ga ik zo beginnen uitpakken!

[ [url=m/HEEQ9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UqKXe1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie deze nu pas, daar is idd werk van gemaakt zeg haha.

Ff ter informatie dat is niet bij elk pakketje zo :P het was omdat DeMolenhoek specifiek een verrassingspakket had gevraagd en dan verhoogt al die apart ingepakte wax de verrassing wel ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:19

Naja er is werk van gemaakt. Erg netjes.
:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:23

Ik heb mij allersinds rot geamuseerd! :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:26

Yellomofoon schreef:
Dat ben ik ;)

Dan zitten we in dezelfde FB groep :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:32

Bedankt voor je compliment wme :) en goed zo DeMolenhoek! Bevallen de geurtjes je?

Haha Raja, ff op je profiel gekeken ben jij dan F V B? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:05

Ja, zitten enkele geurtjes bij die ik al even wou bestellen maar telkens twijfelde en dan toch voor een ander geurtje ging, ben dus zeer blij!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 21:33

Whaaahh jullie kletsen veel!!!

Wat een ontzettend gave kaars is dat Molenhoek! Leuk pakketje is er ook van gemaakt zo.

Sonja, ik had een 9cm maar sinds ik die van 14,5 heb, merk ik wel verschil. Ik zou persoonlijk geen lage meer nemen. Die koperkleurige/bruine is trouwens wel een plaatje zeg.

Woodland.. Oma... Thnx!! Ik vond 'm ook ergens bekend ruiken maar wist niet waar naar _O-.
Echt een beetje zo'n oma- zeepjes lucht inderdaad!

Ik heb ook m'n WME bestelling binnen, de meeste vind ik erg lekker. White Tea & Sage springt er echt uit, wat ruikt die fantastisch in het potje!! Net m'n vader naar Schiphol gebracht en had die in mn jaszak zitten, dus laten ruiken en ik gok dat ik binnenkort een bestelling voor White Tea & Sage moet doen _O-.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:09

De winter fire ruikt in de brander verrassend lekker. De cranberry delight ook naar mijn smaak dan maar dat haal je er niet uit zeg maar droog.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:12

Yellomofoon schreef:
Bedankt voor je compliment wme :) en goed zo DeMolenhoek! Bevallen de geurtjes je?

Ja!
Haha!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:22

Ik heb vanmiddag mn moeder laten ruiken aan mijn binnengekomen melts van WME. Nou...ben bang dat ik weer een grote bestelling mag doen. Zo'n beetje alles vond ze lekker :') Komt op zich wel goed uit, ze moet jarig worden en kerst in december.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 23:28

Vandaag weer een nieuw doosje scent chips en een geurkaarsje van bridgewater meegenomen toen ik bij de intratuin was. :=

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 23:45

Raja schreef:
Yellomofoon schreef:

Ja!
Haha!

:D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 01:14

LSnuitje schreef:
Vandaag weer een nieuw doosje scent chips en een geurkaarsje van bridgewater meegenomen toen ik bij de intratuin was. :=

Welke geur van Bridgewater heb je meegenomen bij de Intratuin? :) heerlijke geurtjes allemaal he

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 03:28

Hay, mag ik even kort binnenvallen met een vraagje?
Ik vind het ook heerlijk om waxmelts of geurolie te branden op zijn tijd.
Echter heb ik met mijn waxmelts dat als ik ze een keer heb aangehad, ze de volgende keer dat ik ze weer aansteek gigantisch meuren.. :r
Ligt dit aan de melts? (Het is vooral bij die van de action) of aan de brander misschien?? Hij wordt ook echt gloeiend heet en af en toe lijkt wel of de wax kookt of zo; Dan zie je het helemaal 'ronddraaien' in het bakje.. De brander is trouwens ongeveer 8cm hoog in totaal. (Ook van action geloof ik :+ )
Maar bij eerste keer branden gaat het wel normaal goed en ruikt het oké.. ook als die eerste keer branden relatief kort is..
En hoe weet je of je melt 'op' is? Want niet alles lost op toch of is dat afhankelijk van het soort/merk?

Hebben de experts hier misschien een idee wat het kan zijn en vooral wat ik er aan kan doen? :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 03:42

Melts lossen niet op nee, op n gegeven moment is de geur er gewoon af en dan is 't klaar.
Ik heb zelf ook een lage brander op dit moment en wil eigenlijk een hogere, ivm de intensiteit van de geur en de brandduur.
Dat ze de 2e keer minder lekker ruiken kan inderdaad best aan de kwaliteit liggen, daar staat action nou niet echt om bekend. :)) Gewoon n keertje melts bestellen ergens anders en dan zul je het verschil snel genoeg merken. :j

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 08:18

Op het moment dat de geur vervaagd is de melt op. Zelf heb ik nog niet meegemaakt dat een melt bij de tweede keer aansteken stinkt. Is ook niet handig omdat sommige 10 branduren hebben en ik daar zo'n 4 dagen mee doe :) maar heb nog nooit die van de action gehad.

Ben trouwens weg van de nr 5 van WME. Niet helemaal hetzelfde als de parfum maar heerlijk sterk en hij komt goed in de buurt <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 09:23

Yinthee schreef:
Hay, mag ik even kort binnenvallen met een vraagje?
Ik vind het ook heerlijk om waxmelts of geurolie te branden op zijn tijd.
Echter heb ik met mijn waxmelts dat als ik ze een keer heb aangehad, ze de volgende keer dat ik ze weer aansteek gigantisch meuren.. :r
Ligt dit aan de melts? (Het is vooral bij die van de action) of aan de brander misschien?? Hij wordt ook echt gloeiend heet en af en toe lijkt wel of de wax kookt of zo; Dan zie je het helemaal 'ronddraaien' in het bakje.. De brander is trouwens ongeveer 8cm hoog in totaal. (Ook van action geloof ik :+ )
Maar bij eerste keer branden gaat het wel normaal goed en ruikt het oké.. ook als die eerste keer branden relatief kort is..
En hoe weet je of je melt 'op' is? Want niet alles lost op toch of is dat afhankelijk van het soort/merk?

Hebben de experts hier misschien een idee wat het kan zijn en vooral wat ik er aan kan doen? :D

Even antwoord geven op jou vraag de branders van de action is doorgaans niets mis.
De waxmelts daarintegen is m.i een ander verhaal. Ik zou zeggen probeer eens waxmelts van soja was maakt niet uit welk merk. Of van het merk yc of kringles of ergens anders maar let op of er geen paraffine gebruikt is dat gaat echt stinken. Soja was kan van zichzelf als de geur op is ook iets lucht af geven beetje zoetig maar dat is heel anders dan met paraffine.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 11:22

Afbeelding
Mn nieuwe aanwinsten! Gister Mag Champa op gehad, fijn wierrookluchtje. Mr grey is raar. Ruikt echt naar leer (plastic). Hij slaat helemaal op mn keel als ik er aan ruik. Ben benieuwd hoe die in de brander is.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 11:53

Ik moest er vannacht om 3uur uit en had van tevoren Spicy Apple van WME gebrand. Was in slaap gevallen, maar toen ik wakker werd... Jeetje, zo lekker <3.
Had stiekem verwacht dat kaneel de overhand zou hebben omdat dat toch wel vaak is bij zulke geuren, maar dus echt totaal niet. Was helemaal verbaasd, echt superlekker!

Leuke bestelling Liz!

Oh wat vreemd Yinthee.. Misschien inderdaad even een iets hogere brander proberen om te kijken of je verschil merkt? De Xenos heeft er ook eentje, is wat hoger, verder heel neutraal qua uiterlijk en volgens mij iets van 4-6 euro.