Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Nou, er is echt werk van gemaakt! De grote kaars is Pumpin pie van Goose Creek. Die ga ik nu gaan branden. De kleintjes ga ik zo beginnen uitpakken!
[ [url=m/HEEQ9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UqKXe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Nou, er is echt werk van gemaakt! De grote kaars is Pumpin pie van Goose Creek. Die ga ik nu gaan branden. De kleintjes ga ik zo beginnen uitpakken!
[ [url=m/HEEQ9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UqKXe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie deze nu pas, daar is idd werk van gemaakt zeg haha.
Yinthee schreef:Hay, mag ik even kort binnenvallen met een vraagje?
Ik vind het ook heerlijk om waxmelts of geurolie te branden op zijn tijd.
Echter heb ik met mijn waxmelts dat als ik ze een keer heb aangehad, ze de volgende keer dat ik ze weer aansteek gigantisch meuren..
Ligt dit aan de melts? (Het is vooral bij die van de action) of aan de brander misschien?? Hij wordt ook echt gloeiend heet en af en toe lijkt wel of de wax kookt of zo; Dan zie je het helemaal 'ronddraaien' in het bakje.. De brander is trouwens ongeveer 8cm hoog in totaal. (Ook van action geloof ik)
Maar bij eerste keer branden gaat het wel normaal goed en ruikt het oké.. ook als die eerste keer branden relatief kort is..
En hoe weet je of je melt 'op' is? Want niet alles lost op toch of is dat afhankelijk van het soort/merk?
Hebben de experts hier misschien een idee wat het kan zijn en vooral wat ik er aan kan doen?