Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 14:34

Britta31 schreef:
Wij aten vroeger de soep,hoofdmaaltijd en toetje van 1 bord.Niet tegelijk natuurlijk.

Wij ook. Totdat ik standaard na het eten bij pa en ma ipv alleen de pannen ook het niet nodige bestek en de borden af begon te ruimen en een schaaltje pakte :Y) Ja, ik heb mijn ouders iets bijgebracht :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:35

bij een vriendin deden ze het ook. Ik vroeg dan altijd een sneetje brood bij de soep en bewaarde een stukje om mijn bord uit te vegen.
Toetjes hoefde gelukkig niet uit hetzelfde bord

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:35

Flux schreef:
Oh my ladybird :') Word je wel eens om advies gevraagd? :')

Jawel, maar dan zeg ik: Ik roep even een collega erbij :) die kan u verder helpen! :D en dan ben ik gevlogen :=

petitparis schreef:
haha ik ook, al eet ik nog net niet uit een bord met vakjes en ik kan wel "gemengde" dingen eten zoals een pastasla of stamppot. Maar van zodra je uit 3 verschillende pannen hebt te nemen... Ik werd als kind net niet hysterisch als m'n grootmoeder de saus vd groenten of het vlees over mijn aardappel deed...
Uit eten is het eerste wat ik doe "ruimte" maken tussen de groentengarnituur en het werkelijke gerecht. Frietjes of kroketjes laat ik liever apart :o

Dit heb ik ook ja! sla en stampot, geen ramp, maar zodra het uit 3 pannenkomt moet het appart.
als ik na eet komt het eten in een vakjesbord. en graag jus en groentesaus appart meeleveren in een kopje. :')

Corelli schreef:
Britta31 schreef:
Wij aten vroeger de soep,hoofdmaaltijd en toetje van 1 bord.Niet tegelijk natuurlijk.

Juk, dat gaat me te ver :=

Dat is voor mij dus echt ene no go

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:36

Ik heb er nog eentje in dezelfde trant. Ik ben echt een hele makkelijke eter, maar ik lust gewoon écht geen salade, net als alles wat erin moet. Op het moment dat er op mijn bord tomaat, komkommer, augurk etc ligt word ik al misselijk. Van de geur van komkommer ga ik kokhalzen :o

Voel me altijd een enorme zeikerd als ik in een restaurant eten bestel zonder iets groens erbij, maar als er een stukje komkommer tegen mijn patat aan heeft gelegen dan hoef ik het gewoon echt niet meer..

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:44

Als ik met mijn zusje ergens ben. En ik duw haar rolstoel. Dan ben ik altijd geneigd omdat dat ding keihard tegen iemand enkels aan te rammen. Als ze er weer opeens voor springen of denken dat we wel stoppen.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:46

Ik vind het trouwens verschrikkelijk als ik aan het werk ben (in een restaurant) en er zijn onopgevoede kinderen... Dit bedoel ik trouwens niet als rel-topic, en ik wil ook niet de discussie oplaaien maar ik vind het echt verschrikkelijk...

Nog erger vind ik de reacties van mensen die zeggen "Ik was laatst uit eten en die kinderen rende rond en het personeel deed er niks aan".... Nee joh, achterlijke koekoek, ik kan toch niet die kinderen terecht wijzen?! Debiel... Dat is behoorlijk grijs gebied, want als ik iets tegen de ouders zeg dan worden die boos op mij, en andere gasten hebben last van die kids...

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:53

Jep, guilty!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:55

Inderdaad, het zijn de ouders die dat aan moeten pakken, niet jullie.

Ik heb een hekel aan ochtendmensen. En ook aan mensen die te vroeg komen, te laat vind ik niet erg.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:04

Zitosh schreef:
Ik maak heel af en toe opzettelijk ruzie bij gebrek aan sensatie of als het gewoon te lang lekker loopt :=

:oo
Ben jij mij?!
En achteraf voel ik me zoooo |o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:05

Confession: ik maak mijn nagels schoon aan de hoekjes van de bladzijden van bieb boeken :o

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:07

Ik heb sowieso een hekel aan onopgevoede kinderen en dieren.

Als ik ergens te vroeg aan kom blijf ik even in de auto wachten. :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:23

Confession:

Als mijn famillie met elkaar aan het praten is over een onderwerp dat mij aanspreekt en ze zeggen iets wat ábsoluut niet waar is, moet ik enorm veel moeite doen om er niet wat van te zeggen. Afentoe zit ik met mijn kiezen op elkaar. Ik wil niet smartass overkomen :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:45

Ik vouw de hoekjes van bladzijden om, zodat ik weet waar ik ben gebleven.
Maar alleen bij biebboeken, bij mijn eigen boeken vind ik het doodzonde :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:54

Ik ga naar de videotheek om te kijken welke films ik thuis ga downloaden. :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:02

Marije112 schreef:
Ik vind het trouwens verschrikkelijk als ik aan het werk ben (in een restaurant) en er zijn onopgevoede kinderen... Dit bedoel ik trouwens niet als rel-topic, en ik wil ook niet de discussie oplaaien maar ik vind het echt verschrikkelijk...

Nog erger vind ik de reacties van mensen die zeggen "Ik was laatst uit eten en die kinderen rende rond en het personeel deed er niks aan".... Nee joh, achterlijke koekoek, ik kan toch niet die kinderen terecht wijzen?! Debiel... Dat is behoorlijk grijs gebied, want als ik iets tegen de ouders zeg dan worden die boos op mij, en andere gasten hebben last van die kids...

Tsja als ik met hete soepen loop(werk ook in de horeca), dan spreek ik toch echt die kinderen aan. Op een correcte kindvriendelijke wijze. Dan maar boze ouders, liever dat dan een kind met brandwonden..

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:11

ijssnuiver schreef:
Marije112 schreef:

Tsja als ik met hete soepen loop(werk ook in de horeca), dan spreek ik toch echt die kinderen aan. Op een correcte kindvriendelijke wijze. Dan maar boze ouders, liever dat dan een kind met brandwonden..

Ik ben zelf deels verbrand, dus ik weet hoe het is. Met koffie en soep zeg ik het ook, maar verder kan ik er vrij weinig aan doen.

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:43

Yvankaxx schreef:
Ik hoop dat de relatie van mijn beste vriendin uit gaat.

Ik ook! Alles is anders en vertrouw hem voor geen meter...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:54

lies1998 schreef:
Yvankaxx schreef:
Ik hoop dat de relatie van mijn beste vriendin uit gaat.

Ik ook soort van :')
Sinds ze met haar nieuwe vriend heeft heb ik haar alleen nog maar gesproken omdat ze me gefeliciteerd heeft :+ En dan heel schijnheilig zeggen tegen andere mensen dat ze haar vriendinnen niet laat vallen voor een vriend. Nee, haast niet nee :')
Aan de andere kant zoekt ze het maar uit en stikt ze er maar in, ben een beetje klaar met dr

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:57

Dat ik best wat moeite heb met vriendschappen, omdat ze me te vaak hebben laten vallen en me nu vaak behoorlijk eenzaam voel...

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:02

Nicolien schreef:
Ik vouw de hoekjes van bladzijden om, zodat ik weet waar ik ben gebleven.
Maar alleen bij biebboeken, bij mijn eigen boeken vind ik het doodzonde :')

Whaha hier ook! :')

eerder deed ik dat met eigen boeken ook, maar ik heb het nu zwaaar afgeleerd. haha. Alleen biebboeken moeten er nog aan geloven.

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:11

Esmee_98 schreef:
lies199 schreef:

Ik ook soort van :')
Sinds ze met haar nieuwe vriend heeft heb ik haar alleen nog maar gesproken omdat ze me gefeliciteerd heeft :+ En dan heel schijnheilig zeggen tegen andere mensen dat ze haar vriendinnen niet laat vallen voor een vriend. Nee, haast niet nee :')
Aan de andere kant zoekt ze het maar uit en stikt ze er maar in, ben een beetje klaar met dr[/quote]

Ja precies... 3 jaar terug kwam ik terug van vakantie en ineens had mijn beste vriendin (we waren echt heel close en zaten altijd bij elkaar) en vriend. We zagen elkaar nooit meer en reageerde een dag later op whatsapp terwijl ze wel online was... We zijn helemaal uit elkaar gegroeid en zie hier maar heel af en toe.

En nu, mijn echte beste vriendin flikt precies hetzelfde. Net terug van vakantie, heeft ze ineens een vriend. Blijkbaar was dit al gaande voor mijn vakantie maar ze durfde het niet te zeggen (ze heeft zelfs gelogen dat ze eerder weg moest bij de pony's want ze ging naar een vriendin...)
Zaterdag komt hij altijd langs dus ze kan ineens nooit meer iets doen op zaterdag >;)
24/7 is ze online (whatsapp) maar ik krijg nooit antwoord. Ze weet hoe verschrikkelijk ik het vind hoe het is gelopen met mijn vorige vriendin. We hebben het er zo vaak over gehad en nog flikt ze hetzelfde :n |o
Laatst bijgewerkt door lies1998 op 28-08-15 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:12

Dieselpaard schreef:
Dat ik best wat moeite heb met vriendschappen, omdat ze me te vaak hebben laten vallen en me nu vaak behoorlijk eenzaam voel...

:(:)

Hier ook.. Ik ben al 2x zonder opgaaf van reden compleet in de steek gelaten (waarbij ik die persoon op dat moment als mijn beste vriend(in) beschouwde), en ik heb sterk het vermoeden dat de 3e nu ook aanstalten maakt. Ik wou dat ik helemaal zonder vrienden kon, want mijn vertrouwen is een beetje weg nu ;(

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:13

vanspeijk schreef:
Dieselpaard schreef:

Hier ook.. Ik ben al 2x zonder opgaaf van reden compleet in de steek gelaten, en ik heb sterk het vermoeden dat de 3e nu ook aanstalten maakt. Ik wou dat ik helemaal zonder vrienden kon, want mijn vertrouwen is een beetje weg nu ;(

Ik heb het ook wel een beetje hoor, ik heb 1 beste vriendin, al 10 jaar, voor de rest heb ik alleen maar vrienden die ik alleen zie bij een bepaald onderdeel. School is weg gevallen dus die vrienden zie ik niet meer, zo is dat zegmaar bij alles :=

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:18

Ik voel me stiekem wel opgelucht dat ik niet de enige ben. En vanspeijk....erg he als je het zo aan kunt zien komen! Ik heb me bij de laatste keer (vorig jaar) heel naïef opgesteld en ben steeds langs gegaan, maar ik kon het echt niet meer opbrengen....vuil k*twijf ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:21

Fijn dat ik niet de enige ben! Ik moet bij haar altijd maar opdraven als zij tijd heeft, en als ze bij hem is laat ze gerust dagen niks van zich horen, ook niet als ik iets (voor mij) belangrijks heb.

Nog een confession, ik heb alwéér 3 dingen gekocht deze week, ik koop echt teveel kleren