hier alleen een luie kat dus dat scheelt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hier alleen een luie kat dus dat scheelt

) 
alles goed opgeschreven op de dozen 

. Buurman wou ene nieuwe , maar missie niet geslaagd XD
.
.
, zat bij mij erg nette bekleding op . Koude ochtenden geven geen koude voeten erop heerlijk.

Het duurt nog even maar mijn vriend en ik zijn ons eerste huis aan het kopen dus binnenkort mogen wij ook! Ik heb een hekel aan verhuizen dus kijk er wat dat betreft heel erg tegenop, maar ik kan desondanks niet wachten tot we de sleutel krijgen
Eulogy schreef:Mag ik me melden?Het duurt nog even maar mijn vriend en ik zijn ons eerste huis aan het kopen dus binnenkort mogen wij ook! Ik heb een hekel aan verhuizen dus kijk er wat dat betreft heel erg tegenop, maar ik kan desondanks niet wachten tot we de sleutel krijgen
We huren op het moment gemeubileerd dus dat is in elk geval een zorg minder, hoewel we wel bijna alle meubels voor ons nieuwe huis nu dus in 1 keer moeten kopen. Het wordt denk ik sowieso pas na de kerst, ik hoop januari.

In ons nieuwe huis hoeft gelukkig wel maar heel weinig te gebeuren. We willen 2 wandjes schilderen of behangen (in de woonkamer en slaapkamer) en dat was het eigenlijk wel... De rest kan precies zo blijven als het nu is. Moska schreef:Het is wel een mooie gelegenheid om dingen op te ruimen! En mijn ervaring is dat als je dingen in fases doet, het minder erg is.
We hebben nu allebei ontzettend veel spullen die we niet meer gebruiken (we hebben een "rommelkamer" in ons huidige appartement, de tweede slaapkamer die te klein is om daadwerkelijk als slaapkamer gebruikt te worden, en die staat vol met spul waar we eigenlijk niet naar omkijken). Ik ga sowieso heel veel kleding weggooien (of nou ja, in zo'n container voor het goede doel) want in ons nieuwe huis wil ik zo min mogelijk troep. We hebben het op het moment alleen te druk om echt al te beginnen met pakken (en ik geloof nog steeds niet 100% dat we het huis daadwerkelijk krijgen), maar zodra het wat rustiger is wil ik dat zeker gaan doen.
Dat wordt een ramp bij ons want we kunnen het daarover niet eens worden, nu al niet.Rena100 schreef:De meubels heb ik al grotendeels, er moet nog wel wat verhuisd worden. Bank en bed worden zaterdag bezorgd. Afgelopen weekend heb ik de muren en de vloeren kunnen afronden. Dus dat is dan nu bijna klaar. Moet nog een heel klein stukje laminaat gelegd worden. Dan nog alle gordijnen e.d. ophangen.
Ik heb ook heel veel uitzoekwerk, dingen die ik nooit meer gebruik of draag. Waaronder 10000 tassen, dus mocht iemand nog belang hebben bij een mooie handtas
Dat doe ik dus nooit meer.
Ik ben vooral heel blij dat wij niks groots hoeven te verhuizen, zeker omdat het van een flat naar een flat is.