Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:24

Een beetje wel :+ Er zijn er waarschijnlijk zat die kopen terwijl het geld er eigenlijk niet is.

Ik ben (voor mezelf) absoluut niet merk gericht. Voor de kids koop ik ook net zo goed Hema, H&M, etc. Maar de laatste tijd vind ik de merken gewoon leukere collecties hebben. Ik koop wat ik mooi vind :+

Vuurneon dat is wel erg leuk shoppen :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:25

Wel goed om daar rekening mee te houden m.b.t. een volgende kindje.
Ik vind de 2wayfix alleen belachelijk duur.

EstherMe

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:27

Hij kan vanaf de geboorte die joie, maar vond hen te rechtop. Zl ging er hier vanaf een maand of 10 in en dat ging prima. Ju steeds een standje meer rechtop. En nu ruim 18 maanden en nog steeds achterwaarts, zolang dat geen drama oplevert blijft dat zo. Anders kan ie altijd gedraaid worden,maar deze kan ip tot 4 jaar achterwaarts :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:28

Jammer dat mijn man erbij was met shoppen, want die is elke keer zo aan het zeuren 'of het wel nodig is en heb je niet al teveel'. Echt heel vervelend, met hem winkelen is echt niet leuk :+

Maar goed, heb wel 7 dingen meegenomen haha

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:30

Dat is wel heel jammer Vuurneon!
Maar ik kan me het wel voorstellen, wij vrouwen zijn vaak wel erg enthousiast met kleding :+ . Ik had in maat 56 bijvoorbeeld ook ontzettend veel, sommige dingen daarvan heeft ze maar 2 keer gedragen en toen was het alweer te klein.. :o
Nu in de iets grotere maten kan ze het wel wat langer aan, maar probeer ik er wel op te letten dat ik niet te veel koop.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:32

Ik snapte het ook wel, maar als je helemaal in je happy zone bent door die prijzen en leuke spullen wil je dat NIET horen :') Ik verwacht ook dat ik teveel heb :')

Heb vast iets geroepen dat ik ook werk voor mijn geld en dat ik dat ook zelf mag uitgeven :')

Maar goed, t is meegekomen :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:36

Haha nee dat snap ik ook heel goed! :))
Maar je bent nog zwanger dan? Omdat je verwacht te veel te hebben?

En groot gelijk hoor! Je werkt er hard voor, mag je er best wat leuks mee doen toch :D .

Bij ons gaat er de laatste tijd zoveel geld zitten in het onderhoud en aanpassingen rondom ons huis. Wil daarom nu ook even niet te veel geld uitgeven aan kinderkleding :+ Het vliegt er al hard zat uit zo := .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:54

Ik moet nog 3 maand, dus hij had ook echt zoiets als het in dit kooptempo door blijft gaan nog 3 maand lang...... :') Al heb ik daar niet voor maat 56 gekozen, juist 62 omdat ik daar ehm wat minder van heb O:)

(En ik heb voor mijzelf ook echt veel te veel kleding dus hij ziet de bui al hangen haha)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:56

Vrouwen en kinderkleding, ik denk dat veel vrouwen te veel kopen haha. Ik ben er ook zo 1! En heb ook wel een man die vraagt of de kids niet al genoeg hebben :')

Vuurneon hihi weten jullie het geslacht?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:35

Haha dat deed ik op een gegeven moment ook, maat 62 kopen :+ .
Is wel handig als je al wat hebt liggen. Maar dan kan het wel weer net een ander seizoen zijn?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:53

Ik koop altijd ook al grotere maten. Ander seizoen maakt weinig uit.

Voor de oudste is het makkelijk inschatten en Jongste draagt ook in deze tijd jeans en vaak longsleeves

Nu het zo wzrm is t shirt maar geen korte broek.

Hij kruipt en dat is geen doen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:59

Afbeelding
Afbeelding

Deze jas heeft de oudste

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:11

Deze wil ik voor de jongste
Afbeelding

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:13

Ligt ook erg aan je kindje hoor Simongek. Als ik mijn dochter nu een lange broek + tshirt aan doe is ze zeiknat van het zweet. Ze heeft het echt snel warm.. Ze draagt nu alleen een luier + romper zonder mouwen.
Ik hoef haar dus echt geen winterspul aan te doen in de zomer :n .

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:41

Scheelt dat het bij ons ook niet zo warm in huis is en de plavuizen zijn ook gewoon koud waar hij op kruipt.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:42

Mooie jassen!

Onze jongste tijgert maar draagt shirt + korte broek (geen romper). Buiten zeul ik hem gewoon constant terug naar het gras/kleed. Tot nu toe geen kapotte knieën terwijl jij wel vaak op de stenen komt :+

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:04

Ons mamnetje gaat eerst als een aapje op handen en voeten en dan huilen.

Hier dus altijd lange broek. Jeans of zo'n hele dunne katoenen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:26

Simongek, gave jas!

Ja nell, geslacht weten wij dus gericht shoppen met als grootste nadeel dat alles leuk is :')

Heb wel rekening met het seizoen gehouden, al is het dan nog winter (oosterburen hebben een tussenmaat, gewoon 3 maand heet dat :') ) en al zou het warm zijn omdat de baby langzamer groeit dan de kledingmaat aangeeft, mouwloos rompertje eronder en klaar :D
En ach, zelfs in de zomer komt het vaak genoeg voor dat je nog een lange broek moet dragen omdat het zo herfstig is haha

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:52

Ik koop van alles, merk maar ook vaak Hema, Zara, H&M oid. Zeker basics als effen leggings, effen shirts etc. Dr zomerjasje was dit jaar ook van Hema bijv. Als ik het leuk vind en de prijs vind ik ok dan koop ik het. En ik heb maar 1 kind, dat scheelt ook wel. Merk kan je vaak weer goed door verkopen dus onder de streep is t dan goed te doen vind ik. Probeer wel altijd dingen te kopen die goed te combineren zijn.

Via IG volgens ik wat personen die hun kind in allerlei leuks fotograferen en dat dan plaatsen. Haal er veel inspiratie uit en regelmatig verkopen zij ook kleding. Echt heel leuk! Je kan ook zoeken op #instagramkoopjeshoek. Die hashtag wordt vaak gebruikt bij verkoop.

Nu onderstaand jurkje gekocht, je moet het wel aan zien alleen :Y) En smaken verschillen natuurlijk.
Afbeelding

Hahah! Jouw man zou de mijne kunnen zijn Vuurneon. Die vindt ook dat het al snel genoeg is :=

Stoere jassen Simongek! :j Heel leuk!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:14

Wat leuk LittleMiss. Ik hou daar wel van. Als je zo'n legging kunt vinden met leren stukken ofzo en een spijkerjasje erover heb je echt een stoere look :D

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:19

Dat is idd de bedoeling hihih! Had een leuke legging gezien bij Krijtwit maar die was €25, dat vond ik wat te gek dus nu bedacht dat ik een stukje 'leer' koop en zelf van die driehoeken op een basic legging van de Hema maak :)* Stoere biker boots er onder, helemaal leuk! Ik hou ook wel van een stoere look :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:22

LittleMiss schreef:
Dat is idd de bedoeling hihih! Had een leuke legging gezien bij Krijtwit maar die was €25, dat vond ik wat te gek dus nu bedacht dat ik een stukje 'leer' koop en zelf van die driehoeken op een basic legging van de Hema maak :)* Stoere biker boots er onder, helemaal leuk! Ik hou ook wel van een stoere look :D

Klinkt super stoer

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 16:15

Oe leuk littlemis! Daar hou ik ook wel van!

Met dit weer draagt zl vrijwel alleen zijn luier en anders korte broek/tshirt zonder romper..
Al zou ik nu wel longsleeve's kunnen kopen een maat groter natuurlijk maar vind dat toch wel ergens eng.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 16:17

Mooie jassen zeg!

Destino, heb even opgezocht, de Axiss inderdaad!

Ik werd gebeld dat de jasjes binnen waren dus net even langs gegaan. Ik had wat geld van het jureren opzij gezet dus fijn shoppen :D spaarkaart ook nog vol, 20 euro korting :D

Afbeelding

En dit is het winterjasje van de zeeman :D

Afbeelding

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 16:21

Heel leuk Jaffel, vind de groene met die fototoestellen super :j En dat jasje voor een tientje? Top!