Dat mensen opeens alle normen en waarden zijn vergeten in de trein Het is toch normaal dat je mensen eerst uit laat stappen voordat je zelf naar binnen waggelt? Vervolgens verontwaardigt zijn als men tegenover ze blijft staan aankijken, en maar niet snappen dat als ze éven aan de kant gaan, ze zo de trein in kunnen... En dan zijn het vaak van die asociaal-uit-hun-ogen-kijkende trutjes van een jaar of 18. Bah!
Dat ik door toedoen van mijn moeder mijn zangles moet missen en dat mijn moeder degene is die kwaad is op mij, terwijl andersom een stuk logischer was geweest.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 01-05-15 00:01
Die straatverkopers in Rome die je eerst 'sexy' en 'beautiful' noemen, om je vervolgens binnensmonds uit te schelden als het niet lukt om je iets aan te smeren..
Dat ik vandaag even niet goed werd toen ik de 'zojuist' geamputeerde staart zag liggen, terwijl ik daar normaal goed tegen kan. Hoop niet dat dat vaker gebeurd
Aan mezelf, dat ik mezelf niet nog naar de sportschool heb geschopt vandaag, terwijl ik eigenlijk toch best actief ben geweest de hele dag (gewerkt vanmorgen (stalwerk) en een uur fanatiek gereden).
Dat ik in 2 dagen tijd nog geen 4 uur heb gedraaid op mijn werk. Gisteren nog geen 11/2 uur en vandaag 3 uurtjes inclusief pauze die niet doorbetaalt word. En dan heb ik een uur reistijd die niet vergoed word
Aan paarden die niet stil willen blijven staan tijdens een fotoshoot en de eigenaren die daardoor chagrijnig op de foto staan (Kunnen eigenaar en paard natuurlijk weinig aan doen )
Aan mijn computer die al vastloopt bij het opslaan van een simpel excelbestandje
estell__
Geplaatst: 02-05-15 08:13
Niet vandaag maar wel gister en maak me er nog boos over. Mijn kindje is gister opgenomen in het ziekenhuis en na heel lang wachten en knuffelen(lees: 4 uur) hadden we alle uitslagen binnen. Hij lag te slapen in z'n wiegje, en ik was met de kraamhulp. Ben afgelopen zaterdag bevallen.
Ik wilde naar huis om m'n vriend op te halen zodat we samen terug konden komen. Op het moment dat de verpleegkundige belde naar de beveiliging dat ik een pasje van de afdeling mocht ophalen liep ik gelijk naar beneden om het pasje op te halen van de afdeling. Zei die man tegen mij: 'zo jij bent snel, goede moeder ben jij zeg.' Ik kan je vertellen dat zo'n opmerking als je net 7 dagen geleden bevallen bent en je je kindje net achter hebt moeten laten niet heel fijn is
Aan dat ik mij vanaf dinsdag al niet lekker voel maar gewoon naar stage en school ben gegaan (ben toch geen aansteller), waardoor ik nu doodziek in bed lig en niet kan rijden vanmiddag.