Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:04

Jolien87 schreef:
Voor je het weet woon je ergens waar je een mooie servieskast hebt waardoor je collectie binnen de kortste keren de pan uit rijst. :(:)

Ik liep pas door de Ikea en zag er eentje met glas van boven tot onder en ik zag hem al helemaal gevuld met Blond :')
Maar we beginnen wel met eentje met voor de helft glas.

Leuke collecties komen er al voorbij!

madeliefw

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:38

Ik heb ook het Kinderservies gekregen voor de geboorte van mijn dochter. Of eigenlijk heeft zij het gekregen haha. Echt een van de leukste kraamcadeaus die we hebben gehad, we hebben het heel mooi uitgestald op haar kamertje (waar ze er niet bij kan haha)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:46

Wil jij niet 1 van die potten bovenop je kast kwijt ijssnuiver :P _O- O:)

Wat wordt er bedoelt met dat kinderservies? Die boy/girl of is het echt zo'n miniserviesje, voor kids dus?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 23:26

Yv_ schreef:
Wil jij niet 1 van die potten bovenop je kast kwijt ijssnuiver :P _O- O:)

Wat wordt er bedoelt met dat kinderservies? Die boy/girl of is het echt zo'n miniserviesje, voor kids dus?

Haha, helaas! Ik wil er nog wel een aantal bij, vind ze enorm gaaf en mooi staan op die kast.

Uhm, ik noem het zelf altijd het poppenservies, geen idee of dat de juiste benaming is. Maar mijn oma verzamelde dat en daar stond het Blond Amsterdam ook tussen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 19:01

Leo schreef:
Hij is er!! Inderdaad is hij in het echt nog gaver :j

Dit is mijn collectie nu. Niet zo groot, maar met voornamelijk cadeautjes. Ik ben er enorm blij mee, vind ze stuk voor stuk zo leuk!
Gebruik het in principe allemaal. :j

Nu nog opgepropt in de kast:

[ [url=m/FUX51P.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er op:

[ [url=m/y98VJr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn Fall in Love bord dat ik nog steeds een van mijn gaafste stukken vind maar helaas nog niet goed uit kan stallen:

[ [url=m/mpCqTF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb op mijn verlanglijstje sowieso de winterschaal staan (maar kan ik nu niet kwijt) en de pastaschaal.
En ik wil heel graag nog een set sushi bordjes als groot sushi liefhebber :))

[edit] Oh en heb de kattenvoerbak ook, ook in gebruik :D

Had je mijn pb'tje over de houten schaal toevallig nog gelezen? :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 22:48

Net via marktplaats nog een mooie partij borden gescoord :D 10 stuks voor €50,- de diner borden van de Unox serie. Ik had er al een aantal, maar nu mooi de boel uit kunnen bereiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:32

Goede deal Suusie!

Ik heb vandaag de winterkommetjes binnen gekregen. Tijdens het winkelen kwam ik nog twee leuke mini mokken tegen, uiteindelijk had ik ze allebei voor €3,90 dus ik ben weer erg blij :j Onderweg nog wat stille hints voor verjaardagscadeau's gegeven :')

Afbeelding

Afbeelding

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:57

Ohh wat leuk! En dat is ook een koopje! :D die winterkommetjes zijn echt heel leuk!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:00

Heb de nieuwe cookie voorraadpot besteld bij bol, zit de deksel er gewoon niet bij |( :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:45

Dat is wel heel slecht blackje! :=

Oepsie, ik zat op marktplaats blond te kijken en zag ineens een verkoper die van alles had wat ik leuk vond, dus heb nu een theepot+theelichthouder, melkkannetje, suikerpot,peper en zoutstel, twee voorraadpotten, een theeblik en een schaal gekocht :')

Was hartstikke dichtbij dus ga het van de week eens ophalen, ben benieuwd :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 00:39

Haha oeps, zo gaat het hard he!
Hier in de buurt is helaas nooit wat te koop wat ik wil hebben...
Voor nu wil ik vooral graag de wereldschaal, meer roze borden, en nog 3 city kommetjes.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:56

Nog geen reactie van bol helaas.

Wat leuk xjitskee!
Hier helaas ook nooit wat in de buurt of echt voor belachelijke prijzen

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:12

ik heb de happy springtime schaal gekocht en opgehaald via marktplaats;)

weet iemand wanneer deze verkocht is en sinds wanneer h u niet meer te verkrijgen is?
het is schaal 33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:39

Mijn nieuwe aanwinsten <3

Afbeelding

- Theedoos
- Theepot EB + theelicht
- suikerpotje
- melkkannetje
- schaal
- pasta lovers voorraadpot
- sweets voorraadpot
- 2 zoutpotjes (oeps, dacht dat het een peper- en zoutstel zou zijn, maar bleken bij thuiskomst twee zoutpotjes te zijn)

Totaal voor bijna €190,- aan spullen, mocht het voor €100,- ophalen dus ben erg blij :) Bij de meeste dingen zitten de stickers er zelfs nog onder.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 16:08

Wat een mazzelkoopjes, Suusie en Jitske! <3
Ik wil ook graag nog de Winterkommetjes maar die zijn alleen in een set verkrijgbaar en die hoef ik dan weer niet zo nodig.

Wat balen Blackje. Heb je inmiddels al iets vernomen van Bol? Wel gek, ik krijg altijd wel aardig snel een reactie van ze. Bol kennende wordt het wel netjes opgelost, het is alleen jammer dat je er wel achteraan moet.

Bonny, ik heb geen idee wanneer die is verkocht. Wel een leuke aankoop weer!

Tanya, ik kan je er niet vanaf helpen. Ik heb 'm al. :=

Voor de dames die nog op zoek zijn: Bol heeft momenteel weer aardig wat BA extra afgeprijsd. Ik heb van de week de Winter theeset besteld maar deze is nu ook extra afgeprijsd. Ik heb dus maar even een berichtje aan Bol gedaan met de vraag of ik het verschil in bedrag terug kan krijgen.
Ik twijfel nu heel erg of ik de Sinterklaasschaal en de glazen ga bestellen, die zijn ook allebei afgeprijsd. Maar ik heb ook al aardig wat gekocht de laatste maand. O:)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:08

Ohh, even de site van bol.com bekijken :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:30

Oeh ik heb ook gekeken maar niks gekocht. Vond de Sint schaal leuk maar een beetje een raar formaat wat ik denk ik niet gebruik dus heb het maar niet gedaan. *geeft zichzelf een schouderklopje* Heb de laatste tijd al echt té veel gekocht :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:47

Nou ik geloof niet dat ik m'n snackschqal nog krijg van bol.com... Hele week al geen pakketje ontvangen, en nu een mail dat mijn bedrag teruf gestort wordt... Dus maar weer even mailen, maar ze waren 1,5 week terug al bijna uitverkocht en zouden ze er 1 voor mij apart houden

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:15

Wat een vervelende berichtjes hier van bol.com. Hopen dat het hier goed gaat dan.

Heb net een nieuwe kerst-mok gekocht, ( de mijne was helaas kapot gevallen) en omdat ze in de aanbieding was de ontbijtset van de winterserie. Heb lopen twijfelen om ook de theepot te bestellen, maar dan heb ik drie theepotten staan en dat is ook een beetje zonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:20

Jolien87 schreef:
Leuke collectie heb je! Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen het neerzet.
Kan de snackschaal niet bovenop de kast op een bordenstandaard?

Ik heb in mn hoofd gehaald dat ik nu toch ook wel graag de pepernotenpot wil. :=
Dat maakt mijn huidige B-A wishlist:
-fondueset
-winter theepot
-wintermokken
-Sinterklaas pepernotenpot
-Sinterklaasmok

Er stond vandaag een fondueset op MP, helemaal nieuw. Heb er over getwijfeld want ik vind hem heel leuk, maar ik heb een hekel aan fonduen dus ga hem maar niet kopen om alleen in de kast te zetten :')

Mijn wishlist op het moment is:
-snackschaal
-taartplateau
-gebaksbordjes van de specials
-cakeschaal
-voorraadpot coffee

Maar heb de afgelopen tijd al veel te veel gekocht dus ik wacht hier maar even mee :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 19:26

Ik wilde eerst de Winterset nog verder uitbreiden maar toch maar niet gedaan. Het past niet in de kast dus in de Winter zet ik het leuk op tafel neer en daarna zal het naar zolder moeten. Dan heb ik straks dus de tafel vol staan met servies. :=
Ik houd het dus maar bij de theepot en 2 mokken. En de seizoenenpot natuurlijk.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:16

Ik heb gister nog wat blond gekregen :D:
Afbeelding
En dit is m'n wishlist nu nog voorlopig:
Afbeelding
Alleen m'n kast is al vol :P

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:16

Wow, lang geleden dat ik hier gereageerd heb, oeps. Snel even zo'n 10 pagina's bijgelezen hihi.

Vinden jullie portemonee's het ook zo leuk dat blond zoveel nieuws uitbrengt hihi.
En hebben jullie de nieuwe even bijkletsen lijn al gezien?

Ik heb ondertussen ook weer veel aankopen gedaan, heb echt nog een extra kast nodig maar dat past niet op mn studentenkamertje :(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:30

Volgens mij heb ik die nieuwe EB lijn gemist.. Is het leuk? Ben benieuwd naar je collectie. Hier staat de kast ook vol, heb nu de rest in dozen maar dat vind ik eigenlijk ook een beetje zonde haha. Mijn portemonnee is er geloof ik wel een beetje klaar mee maar ik zie nog zo veel leuks :o

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:10

Als ik weer thuis ben zal ik eens een nieuwe foto maken, heb nu alleen een foto van een aantal maanden terug.
Afbeelding

De nieuwe lijn is met roze stipjes en streepjes roze geel, heel schattig!