Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lisa_H schreef:Nou zojuist mijn eigen date fail gehad.. Ik had een tinderdate. Afgesproken een film bij mij thuis te kijken. Nou ten eerste had hij een heel erg slecht gevoel voor humor, ten tweede maakt hij echt ALLEEN maar seks grappen en ten derde stonk hij enorm naar alcohol :|
Hij had me verteld dat hij stotterde, geen probleem hoor ik vroeg of hij er erg last van had en hij zei van niet. Nou hij had er hele erge last van en stotterde ook echt enorm hard, zo erg dat ik soms enorm schrok van zijn uitbarstingen..
Oh en hij bleef ook over z'n ex doorgaan pfff
lieveli schreef:Mcootje schreef:Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P
Hey waar in Alkmaar woon je? Als je leuk bent, moet je naar de Kooltuin komen, leuke meisjes. Als je niet leuk bent, blijf maar weg!
Een oud collega van mij werkt(e??) bij de Kooltuin
moet er nog steeds een keer heen.

Lisa_H schreef:Nou zojuist mijn eigen date fail gehad.. Ik had een tinderdate. Afgesproken een film bij mij thuis te kijken. Nou ten eerste had hij een heel erg slecht gevoel voor humor, ten tweede maakt hij echt ALLEEN maar seks grappen en ten derde stonk hij enorm naar alcohol :|
Hij had me verteld dat hij stotterde, geen probleem hoor ik vroeg of hij er erg last van had en hij zei van niet. Nou hij had er hele erge last van en stotterde ook echt enorm hard, zo erg dat ik soms enorm schrok van zijn uitbarstingen..
Oh en hij bleef ook over z'n ex doorgaan pfff

)
)