Naaimachine??? Heb ik daar een naaimachine voor nodig?
Oh jee, heb ik niet..en ben ik niet goed in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MMares schreef:Is al moeilijk als je dat een keer per week eet.
Veel succes met dat doel.
Ik heb een vraagje ivm één van mijn doelen.
Ik zou graag voor mijn honden een speeltje/speeltjes willen maken van fleece.
Weet iemand welke fleece hiervoor het best geschikt is en waar ik deze kan vinden?
Dan heb je een mooi flostouw. 

Anoniem schreef:Lampjerulez: kun je de bucketlist niet combineren met het dayzeroproject? Of je vriend overhalen om mee te doen?Wel leuk om dat samen te bedenken trouwens!
MMares schreef:Kaus bedankt voor de uitleg en tips.
Ik kreeg al bang dat ik moest beginnen naaien
Het is vooral als speeltje bedoeld...en ook zodat de jongste iets van fleece heeft om haar mee bezig te houden als ze bij ons ligt want anders gaat mijn fleecedeken er altijd aan.
Snuffelkleed lijkt me ook leuk, alleen hoe het maken moet ik nog opzoeken.
Maar ik ga beginnen met vlechten en vlechten met tennisballen eraan.
Oh dat van die 4 slierten vlechten a la Scooby-doo is een goed idee.
Moeten het speciale tennisballen zijn of mogen gewone ook?

Krijg nu even een heel fout beeld voor ogen
Maar bedankt voor de tip.
Anoniem schreef:MMares schreef:Tennisballen scheren?Krijg nu even een heel fout beeld voor ogen
Maar bedankt voor de tip.
) en dat was bovenverwachting leuk! Dapper dat je de ab challenge weer hebt opgepakt. Spierpijn vind ik altijd leuk: het bewijs dat je het goed hebt gedaan gister 

. 

Moet je veel staan tijdens je werk, of doe je dat zittend? Lekker met de benen omhoog vanavond, hopelijk gaat het morgen dan alweer iets beter!
(hoewel ik soms ook wel graag luister naar de hitjes van nu, dat ligt aan mijn stemming) Anoniem schreef:Joaltijd schreef:Elmo, zoek je nog boeken?
Niet per se, ik heb meer boeken in de kast staan die ik nog moet lezen dan dat ik al gelezen heb, haha. Hoezo?