Houten is inderdaad wel een lastige plek en erg gewild. Willen jullie perse in een stad wonen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) puagaus schreef:Aangezien jullie vast wel ervaring hebben met een bed kopen, vroeg ik me af of jullie weten waar ik een pareltje van een bed kan kopen. Lief voor je rug en met de maat van 200 x 200? Ga binnenkort samen wonen en we zijn opzoek naar een nieuw bed waar vriendjelief ook in past haha![]()
(lange mensen problemen..)

milatje schreef:puagaus schreef:Aangezien jullie vast wel ervaring hebben met een bed kopen, vroeg ik me af of jullie weten waar ik een pareltje van een bed kan kopen. Lief voor je rug en met de maat van 200 x 200? Ga binnenkort samen wonen en we zijn opzoek naar een nieuw bed waar vriendjelief ook in past haha![]()
(lange mensen problemen..)
Kijk eens bij Beddenreus. Dat is de outlet winkel van Beter Bed.
Ik heb daar een aantal jaar terug mijn bed + matras e.d. gekocht en was erg tevreden over de service en kortingen op mijn bed. Mijn bed ligt nog steeds heerlijk.
Flowery schreef:Ik betaal 311 per maand aan kale huur, is wel een studio en 3,5 km van het centrum af haha. Maar er zit wel een groot winkelcentrum op 50 m afstand met 150 winkels

Cinderella schreef:Flowery schreef:Ik betaal 311 per maand aan kale huur, is wel een studio en 3,5 km van het centrum af haha. Maar er zit wel een groot winkelcentrum op 50 m afstand met 150 winkels
Centrum? Trek daar maar 3 (of 4?) Winkels vanaf, omdat sommige mensen niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan![]()
Wij betalen 523 per maand, appartement van ik dacht iets van 60m2, met voor- en achtertuin, 1 slaapkamer, keuken apart van de woonkamer en een redelijke badkamer.
Het is een rustig dorpje, gunstige ligging.
maargoed, weer on topic
_Caitlinnn schreef:renskep schreef:Ik zou vooral Funda op je telefoon installeren en misschien bij makelaars daar in de buurt eens informeren of zij je ook op de hoogte kunnen houden.
En misschien wel een briefje in de supermarkt daar hangen. Klinkt misschien heel suf en ik weet niet of het werkt, maar hier in de omgeving zijn vaak mensen die een veredelde garage verhuren als woning, maar die zijn altijd zo snel weg dat je dat echt via-via moet horen.
Ja die heb ik idd al op mijn telefoon
Maar makelaars doen alleen koop toch? Geen huur?

! Nu maar even veel tips en ideeën hier op doen
Wat voor een appartementje heb je? 
Kwartje gevallen?
purny schreef:Sunrise_ schreef:Wat fijn ketterhard!
Oke het zoeken en vinden gaat misschien ook makkelijker worden nu ik mij bewust ben van het begrip huurtoeslag.
Hou er wel rekening mee dat het lang duurt voordat je het geld van de huurtoeslag op je rekening hebt.