Zie de Sint waait door de bomen! (Storm op komst!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:40

magda_90 schreef:
xDaantjxx schreef:
Kosseh: blijf aub binnen als je niet perse naar buiten hoeft!

Het verbaast mij dat er nog geen alerts via de mobiels zijn uitgegeven? Vorige maand kreeg ik er drie achter elkaar namelijk. :=

Klopt, ik heb ook geen alert gehad. Vorige keer wel!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:40

Ik heb zin in warme choco, pepernoten en met een goede film warm op de bank onder een dekentje te gaan zitten.... :z

Ik moet alleen zo mijn kids van school halen, dochter heeft voor het eerst surprise gehad (zit voor
het eerst in bovenbouw, zoon was al bovenbouwer). Gelukkig wonen wij 1 minuut lopen van school af. maar die goede film naar mijn keuze kan ik wel vergeten denk ik.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:41

Vorige keer was het in Amsterdam juist het ergst. Hier (in Alkmaar) is het wel echt super erg.. Net erge regen, nu gelukkig droog, maar die wind is echt erg..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:41

Ik heb pepernoten, geen warme choco, geen film, maar wel lekker laptopje en lekker dekentje. Love it!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:42

Het gaat hier steeds harder. De ramen trillen inmiddels in mijn huis. De katten worden onrustig, teken dat het goed hard waait. Ik zit tegenover een open veld. Wind heeft vrij spel tegen de flat aan. Het is niet anders dan het uit te zitten

Nathas

Men vriendin komt van haar werk af, kan maar tot Zwolle reizen omdat er tussen Zwolle en Groningen/Leeuwarden geen treinen rijden en ze moet na Meppel pfffffffff het valt reuze mee hier vind ik zelf het regent wel hard en wat wind maar ach.... Ti's niet niet zo erg als de vorige keer.

hannah41

Hier valt het zo te zien wel mee. Op flinke wind en wat regen na, maar weet niet hoe het in de buurt verder is. Heb vrij gekregen *\o/* Pony staat gewoon buiten, ben benieuwd hoe het met hem is, als het iets rustiger is ga ik even kijken.

Fenia

takkie_muis schreef:
Ik zal nog naar de konijnen , extra hooi en dan hopelijk gaan ze niet buiten zitten :')

Ik heb de mijne net ook wat gegeven, maar die idioten gaan met zijn 2'en lekker buiten zitten.. Op hoop van zegen dat ze niet weg waaien haha :')

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:43

naomi_g1998 schreef:
Anoniem schreef:
Klonk het als een boom die tegen je huisje aankwam of een boom die iets verderop viel? O:)

Mijn huisje is nog heel gelukkig :Y)

Hier de bomen achter de dijk, zijn er al vier of zo omgewaaid tegen andere bomen maar mobielkwaliteit dus is niet heel goed te zien. Ze bewegen ook lekker veel!
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 0c656f.jpg

En hier de boom van de overburen (als het geen dennenboom is sorry, ik heb geen idee :') ) Waait steeds verder naar de grond toe
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 4c0fb7.jpg

Oeh Jakkes die buren-boom. Als ie gaat lijkt alsof het tegen hun huis komt?

KarmaWitch

Hier zijn de dieren nog rustig, maar tis ff afwachten

Sofy

In eindhoven is het nu een beetje aan het miezeren, ben benieuwd hoe het hier uiteindelijk uitpakt. Ik wilde eigenlijk vanavond nog lekker in de buitenbak aan het werk :=

Zilfstar

xDaantjxx schreef:
Ik heb pepernoten, geen warme choco, geen film, maar wel lekker laptopje en lekker dekentje. Love it!

-O- Wil ik ook..... -O-

Celine_Famke

Wendel schreef:
Het gaat hier steeds harder. De ramen trillen inmiddels in mijn huis. De katten worden onrustig, teken dat het goed hard waait. Ik zit tegenover een open veld. Wind heeft vrij spel tegen de flat aan. Het is niet anders dan het uit te zitten

Had ik net toen op ik op stal was inderdaad ook. Midden in het open land, de hele schuur trilde aan alle kanten. Was af en toe bang dat de ramen eruit zouden vliegen haha.
M'n paard staat wel een stuk rustiger op stal dan ze op de paddock stond gelukkig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:44

Ik vind het hier nog wel meevallen.

Alleen mijn hond wil niet meer naar buiten :') En hij moet toch echt een keer zijn behoefte doen lijkt mij. Hij hoeft al niet eens te wandelen met dit weer.

Malima

wij gaan zo de snelweg op om weekendje weg te gaan :')

Anoniem

Nog filmpje van de vorige storm. Dit gebeurt er als de wind precies van achter een molen komt...

In nederland was de stormschade gelukkig wat minder.

Anoniem

mariska_YeDo schreef:
takkie_muis schreef:
Ik zal nog naar de konijnen , extra hooi en dan hopelijk gaan ze niet buiten zitten :')

Ik heb de mijne net ook wat gegeven, maar die idioten gaan met zijn 2'en lekker buiten zitten.. Op hoop van zegen dat ze niet weg waaien haha :')

Hahah die klinken als die van mij :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:45

Er komt nu een vreemde lucht aan die ik niet vertrouw.

Appaloosa9

Ik heb alleen vannochtend school gehad daarna hebben ze ons naar huis gestuurd !!
Niet normaal gewoon het weer !!

Zilfstar

Mijn paard en pony gaan straks naar buiten van 15 tot 17. Neem aan dat stalhouder het wel in de gaten houdt en het is helemaal open. Dus geen bomen-val-gevaar. Ze blijven vast wel staan.

Poes hier ligt lekker in een hoopje opgerold en kijkt af en toe verontwaardigd op als er weer een windstoot tegen de raam komt.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:46

ShadyCeline schreef:
Wendel schreef:

Had ik net toen op ik op stal was inderdaad ook. Midden in het open land, de hele schuur trilde aan alle kanten. Was af en toe bang dat de ramen eruit zouden vliegen haha.
M'n paard staat wel een stuk rustiger op stal dan ze op de paddock stond gelukkig..
'

Daar moet ik ook nog heen vandaag. Ben blij dat ze op een pensionstalling staan en hun eten wel krijgen. Ik ga er even niet uit met de auto. Ik kijk na de piek wel weer

Zilfstar

Anoniem schreef:
Nog filmpje van de vorige storm. Dit gebeurt er als de wind precies van achter een molen komt... [ Video ]

In nederland was de stormschade gelukkig wat minder.

Horen ze met een storm die wieken niet "op de storm" te zetten? Dus dat de storm erlangs blaast ipv ertegen aan?

fourseasons

Zilfstar schreef:
naomi_g1998 schreef:
Mijn huisje is nog heel gelukkig :Y)

Hier de bomen achter de dijk, zijn er al vier of zo omgewaaid tegen andere bomen maar mobielkwaliteit dus is niet heel goed te zien. Ze bewegen ook lekker veel!
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 0c656f.jpg

En hier de boom van de overburen (als het geen dennenboom is sorry, ik heb geen idee :') ) Waait steeds verder naar de grond toe
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 4c0fb7.jpg

Oeh Jakkes die buren-boom. Als ie gaat lijkt alsof het tegen hun huis komt?

Ja nu je het zegt :') In het echt gaat die er gewoon netjes langs vallen zoals het er nu naar uitziet :Y)

LiannePuthzy

LisaD

Hier is de hond ook onrustig!! De hele tijd heen en weer lopen..

Ik pak me maar dik in voor als ik straks wegmoet...