Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:11

Denise1984 schreef:
Ah nee net zo erg Haha. Mijn oudste van 9 slaapt wel gelukkig.

ahaha die van 4 komt dan weer naar beneden voor drinken, dan staat ze bovenaan de trap en zegt ze wat ligt daar, ziet ze koekies of cake op tafel wat wij altijd bij de koffie hebben sávonds haha.. of ineens mamaaaaa ik moet plassen, terwijl boven een wc is.

ach ze zijn allemaal het zelfde haha *\o/* 1 groot feest.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:11

my_precious schreef:
NoekAa_ schreef:
pfffff word echt moe van dat mens.. HEb haar verteld dat als het niet geregeld wordt dat ik aangifte ga doen van oplichting.. Heb haar nog extra de foto's meegestuurd van de gaten in het dekje..

Krijg ik terug dat ik die gaten zelf heb gemaakt! Moet niet gekker worden..
Klacht naar marktplaats is verzonden in ieder geval.

jeetje dat is wel erg zeg!

Ja ik ga nu maar online aangifte doen, want dit is echt niet normaal.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:16

NoekAa_ schreef:
my_precious schreef:

pfffff word echt moe van dat mens.. HEb haar verteld dat als het niet geregeld wordt dat ik aangifte ga doen van oplichting.. Heb haar nog extra de foto's meegestuurd van de gaten in het dekje..

Krijg ik terug dat ik die gaten zelf heb gemaakt! Moet niet gekker worden..
Klacht naar marktplaats is verzonden in ieder geval.

jeetje dat is wel erg zeg!

Ja ik ga nu maar online aangifte doen, want dit is echt niet normaal.[/quote]

dat had ik ook gedaan, dan heb je in ieder geval een stap genomen, en bewijs mocht het helemaal uit de hand lopen.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:20

my_precious schreef:
dat had ik ook gedaan, dan heb je in ieder geval een stap genomen, en bewijs mocht het helemaal uit de hand lopen.

Ik heb me bedacht, ik heb eerst Marktplaats ingelicht en dan wacht ik hun antwoord af. Kan ik daarna altijd nog aangifte doen. Ik bedoel, die tien euro is jammer.. maar echt, dat je zoiets kan volhouden. Ik vraag me echt af hoe zij 's nachts kan slapen.

Geryon

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:24

Marktplaats doet zelfs bij één aangifte niets. Pas als ze meerdere aangiftes tegen diegene hebben staan..

Althans. Dat vertelden ze mij. Toen ik aangifte had gedaan tegen iemand, zei ze al dat ze geblokkeerd werd terwijl ik de enige was die aangifte deed zei ze. Waarschijnlijk was het gewoon een smoes omdat ze geen aangifte tegen haar wil. Want eerst was het nog voor haar vriend, daarna voor haar account..

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:26

Geryon schreef:
Marktplaats doet zelfs bij één aangifte niets. Pas als ze meerdere aangiftes tegen diegene hebben staan..

Althans. Dat vertelden ze mij. Toen ik aangifte had gedaan tegen iemand, zei ze al dat ze geblokkeerd werd terwijl ik de enige was die aangifte deed zei ze. Waarschijnlijk was het gewoon een smoes omdat ze geen aangifte tegen haar wil. Want eerst was het nog voor haar vriend, daarna voor haar account..

Ja, ik snap dat ook wel hoor van Marktplaats. als je nu op elke beschuldiging moet gaan reageren heb je grote kans dat je de verkeerde pakt. Maarja.. moet wat.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:36

marktplaats doet alleen iets als je met de aangifte komt van de politie, die moet je doorsturen naa marktplaats.. heb er ervaring mee.

aangifte i altijd belangrijk of het nu om 10 of 100 euro gaat.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:46

ik had een domme aanbieder: het was iets met een nieuwe waarde van 70...nu voor 50 % korting (iets van 35 ofzo..). Er stond bij tussen haakjes dat lagere biedingen ook mochten,..

Ik bood dus nog 20 euro.. lager was ook wat te laag dacht ik.

Kreeg ik meteen een mail terug.. ja het was wel weinig.. en echt geen hoog bod... dus ik mail terug prima dan niet, kreeg ik een mail terug: dat ze het kwijt wou en het mocht er wel voor weg..

heb het de volgende avond opgehaald.

edit: dat met aangifte doen ze inderdaad niet zomaar wat mee... ik had ook bijna 90 euro overgemaakt voor iets. nooit wat gekregen.. werd ook niks aan gedaan

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:55

:= Iemand op Mp heeft z'n konijnen op internet staan... Moeten voor Vrijdag weg, want dan gaan ze op vakantie

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:05

Daphne__ schreef:
:= Iemand op Mp heeft z'n konijnen op internet staan... Moeten voor Vrijdag weg, want dan gaan ze op vakantie

jeetje zeg, moet niet gekker worden, sneu voor die beestjes

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:11

Hmm zo raar is dat niet zag van de week en paard op mp een Fries moest voor vrijdag opgehaald worden anders ging hij naar de slacht. Arm beest zag er niet uit en sterk ondervoed geen brede hals meer te zien en afgeschuurde manen. Kreeg er tranen in me ogen van.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:13

denise was dat niet die fokmerrie met die doorgezakte rug en te lage hoeven die waarvan je zijn ruggengraat helemaal zag zitten, een 16 jarige of zo?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:15

Nee dit was een ruin. Die fok merrie had ik ook gezien ja 900 euro koste ze geloof ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:29

Het lijkt erop dat de mensen hier het mis hebben. Heb weer mail terug van mijn geïnteresseerde voor die deken dat ze hem graag wil hebben en de vraag om mijn gegevens, stuurde haar gegevens meteen mee dus lijkt toch mooi vlot te gaan zo!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:31

Denise1984 schreef:
Nee dit was een ruin. Die fok merrie had ik ook gezien ja 900 euro koste ze geloof ik.

ik dacht zelfs 1800 euro eerst voor de fok merrie, zag er echt niet uit zielig paard..

maar die ruin was er vast wel nel af dan want die heb ik niet gezien op marktplaats.. ik kijk echt bijna elke dag weer of er nieuwe paarden bij gekomen zijn hahaha, je weet natuurlijk maar nooit.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:34

Ja donderdag avond stond hij er nog op. Daarna niet meer gezien idd. Die van de merrie had 2 paarden te koop.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 08:09

Echt sneu voor die konijnen en paarden..
Snap echt niet waarom zulke mensen dieren nemen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 08:34

Aangifte doen over een dekje met gaatjes heeft geen zin... Dat is een civiele zaak en de politie doet er niets mee. Je hebt je dekje geleverd gekregen ook al is het niet naar het zin. Koper heeft bovendien onderzoeksplicht en je had het ook zelf kunnen halen. Niet dat ik het goed praat, echt niet, maar aangifte is zonde van je tijd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:59

Heb een aquarium met kast en eventueel met toebehoren te koop.
Prijs is 55 zonder en 70 met toebehoren, wil best wel iets zakken maar niet zoveel..
Krijg ik eerst bijv. biedingen van 50 met toebehoren..
En vanochtend zelfs een mail dat iemand hem gratis wilt.
Als ik hem gratis kwijt wil zet ik hem er wel gratis op..
Gooi hem zelfs nog liever weg dan dat ik hem en zo'n persoon geef.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:31

Denise1984 schreef:
Ja donderdag avond stond hij er nog op. Daarna niet meer gezien idd. Die van de merrie had 2 paarden te koop.

ohww vandaar, ik heb idd nog de merrie gezien van 900 euro zielig hoor.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:33

ik had nu weer iets, ik heb een jas van vero moda erop staan echt leuke mooie jas met dons veren.
40 ex verzenden verkocht, jas is 120 in de winkel en wordt nu in de uitverkoop voor 99,95 aangeboden.

dus ik mail dat ik 40 ex verzenden wil hebben, zegt die vrouw dat ze eerder aan 10 euro zat te denken omdat er ook verzendkosten bij kwamen..
5 mails verder probeert ze mijn jas die als nieuw is nog voor 10 euro te krijgen.
heb maar gezegd dat je nergens op internet een jas voor 10 euro kan krijgen van deze kwaliteit en dit merk.

sommige mensen echt!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:40

Voor kleding wordt inderdaad erg weinig geboden, merk ik, dat kun je beter zelf houden. Zat het kaartje nog aan je jas? :)
Ik heb laatst wel een jas voor 40 verkocht, maar die had een nieuwprijs van ongeveer 300 (niet dat ik dat ervoor betaald heb hoor). En ik zoek ook wel eens naar Karen Millen jurkjes die een nieuwprijs van rond de 250 hebben, daar wordt ook vrolijk 15 euro op geboden. Maar meestal gaan ze voor een euro of 60 weg (nieuw!).

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:44

nee kaartjes zitten e niet aan, de jas is wel een paa keer gedragen, maar hij is te vinden in de winkel.. mensen die erop bieden weten best wel dat het dure kleding is.
ik verkoop ook alleen maar merk kleding.

heb gisteren een bijna nieuwe zwarte jas van esprit verkocht ook voor 40 euro, die is nieuw ook 160 euro..
dat is ook echt niet duur zelfs in de uitverkoop heb je dit soort jassen of kleding niet voor die prijs.
kijk het is natuurlijk mooi mee genomen als je iets heel goedkoop kunt krijgen.

ik had een tijdje geleden nog een super mooi en splinternieuw rij jasje van kentucky voor 10 euro ex verzenden, je wil niet weten hoe blij ik was.
verkocht het jasje weer voor 100 euro.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:00

Gisteravond is onze keuken opgehaald, man had zijn vrouw meegenomen dus ik heb er sinds gisteravond een vriendin bij :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:02

Wauw, 10 euro, goed gedaan! :D
Als Marktplaatsverkoper wil ik dingen niet voor te weinig wegdoen, maar als Marktplaatskoper wil ik inderdaad voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en vaak lukt dat ook nog op Marktplaats. Ik ben dus een beetje hypocriet. :')

Haha leuk hoor, Alja! :D